/Bucuresti/Service auto

RBN Tuning

Strada Glădiței nr.42, București 041211, România

RBN Tuning
Service auto
4.9
101 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
C44F+JR București, România
rbn-tuning.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 11–19
Marți: 11–19
Mirecuri: 11–19
Joi: 11–19
Vineri: 11–19
Sâmbătă: 11–19
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Dumitru Cheroiu
Dumitru Cheroiu2 ani în urmă
Salutare prieteni! Vreau sa va împărtășesc experiența sinceră cu Marius, am venit din Anglia pentru un state 1 la motor și DSG, și vreau sa va spun ca sunt foarte mulțumit și nu ma așteptăm la rezultatele obținute. Recomand cu mare încredere și siguranța. Măsurători putere in mers, verificate cu loguri parametri și accelerații, fără graba și cu multă atenție.
Alex Petrisor
Alex Petrisor2 ani în urmă
Omul stie ce face. Are experienta, cunostintele necesare si este cu adevarat pasionat de ceea ce face.
Am un Audi 3.0 TDI din 2013 care merge de 4 ani cu softul facut de el. Motorului i-a placut mult noul soft creat de Marius, nu copy-paste cum fac multi altii.
Recent am fost la el cu un BMW de 3000cmc biturbo din 2017 pe care l-a transformat intr-o masina si mai placuta la condus. Motorul toarce mai frumos iar vibratiile acestuia sunt insesizabile, imbunatatiri sesizabile in acest sens fata de softul original. De precizat ca pe langa plusul de putere, Marius pune accent pe fiabilitate dar si pe optimizarea emisiilor de carbon si NOx.
Razvan Stancu
Razvan Stancu2 ani în urmă
Intr-o lume dominata de marketing avem acum "n" firme de tuning, care mai de care mai activa pe social media, volum de masini prezentate zi de zi calare pe standuri dyno, etc., dar avem putini care sa fie si cu adevarat profesionisti si sa lucreze cu rabdare pentru un rezultat care sa mulțumească pe deplin. Marius (Rabanne) e genul de om perfectionist care nu lasa din mana masina pana nu este si el mulțumit 100% de ceea ce iese; nu doar clientul.

Am avut 3 masini cu soft RBN in ultimii 11-12 ani. Toate au mers foarte bine. In 2021 am achiziționat o masina proiect care deja avea un soft de la o alta firma..o firma cunoscuta care "fabrica cai putere" la volum zilnic de banda rulanta. Mașina insa mergea prost! Nu am stat pe ganduri si am dus-o la Rabanne. Omul a petrecut ore bune sa descurce ceea ce nu era ok si sa faca masina sa mearga cum trebuie incercand diverse variante de soft, fiecare testata in mers in diverse condiții si nu doar pe un stand static. Masina condusa inclusiv de el ca sa vada exact cum se comporta in mers, nu doar in laptop. Pana nu a iesit cum a vrut el nu a lasat-o. Am plecat de acolo cu mașina setata corect si fara gram de fum (ceea ce pt un diesel EU4 e mare lucru).

Pacat ca ne lasam păcăliți de firme care investesc mult marketing si ne iau bani multi pt lucruri facute in graba. Cine il cunoaste pe Marius știe ca el dezvolta softuri cu mana lui (nu copiate de la altii) si face asta inca de pe vremea in care pe la noi nu existau decat dealeri de soft..Chiar daca acum avem si alte cateva nume care produc softuri ok, RBN ramane primul iar încrederea mea va merge oricand catre el! Chiar daca nu il vedem activ pe social media ca pe multi altii. Omul merge pe recomandări si nu pe volum.
Adrian Iordan
Adrian Iordan2 ani în urmă
Recomand cu incredere!
Am resoftat masina personala de vreo 10 luni, o Octavia 3 1.6 diesel + resoftare DSG (pentru problema schimbatului subturat si activarea treptei 1).
F multumit :) Salutari Marius
Gabriel Tanase
Gabriel Tanase5 ani în urmă
Dupa experienta softarii in trecut a unui Golf 5 (1.9 Tdi) apoi a unui Passat B6 (1.9 Tdi) am ajuns din nou pe mainile lui Marius RBN, unul din pionierii chiptuning-ului in RO, un om cu o bogata experienta in spate si caruia am curajul (pt ca este singurul in care am incredere sa ii las masina, deloc ieftina) pt resoftare - Audi A6 Avant 2.0 Ultra (190hp de fabrica) E6 cu AdBlue... dupa soft 225hp. Dupa softare, masina este incredibila, parca are mai multa viata, pare mai vie din toate punctele de vedere. Se simte cum trage mult mai de jos, motorul nu mai are pauze la schimbarea treptelor din cutia automata, practic si cuplul este mai prezent si nu mai scad turatiile intre rapoarte. Ce m-a uimit insa, este scaderea consumului foarte mult, eu mergand cam 90% in regim de Autobahn, sunt rezident in Germania si prin natura jobului fac cam 500-600km pe zi uneori. Un alt aspect a fost ca inainte cand porneam AC la consumatorii din meniul Efficiency imi statea la 3 sferturi, iar acum sta la un sfert. Am deja 10k de la softul facut de Marius RBN, iar masina se comporta excelent modurile Efficiency - Dynamic - Sport s-au schimbat total. Probabil urmatoarea masina va fi BMW si cu siguranta o sa ajung cu ea, tot la RBN pt un pic de magie! Pt. cei ce doriti sa va faceti soft la RBN, va spun ca nu o sa regretati, iar masina va pleca zambind din mainile lui!
Dan L.
Dan L.2 ani în urmă
Audi S8 Plus 4.0 tfsi 605 cai putere din fabrica ridicat la 707cp masurati. Impresionant atat din punct de vedere al performantelor dupa modificare dar mai ales din punct de vedere al metodelor de lucru.

Peste 8 ore de reglaje si finisaje ale softului lucrand atat la softul de motor cat si la softul cutiei de viteze, logare parametri si masurare putere in mers, foarte real, transparent si tangibil. Lucreaza si finiseaza softurile in cele mai mici detalii, ajustand curbele de putere si cuplu pana la perfectiune , pe baza logurilor si monitorizand in permanenta performantele masinii, verificandu-se prin teste de acceleratie si reprize, in conditii dintre cele mai variate. Nu se grabeste, si nu se opreste pana nu considera ca a reusit sa maximizeze absolut orice resursa disponibila din motor si transmisie. Acorda o atentie sporita fiabilitatii, monitorizand temperaturile de lucru ale motorului si ale sistemului catalitic. Puterea maxima atinsa reprezinta doar jumatate din poveste, finisajele de detaliu aducand diferente uriase in comportamentul masinii atat in conditii de full throttle cat si in conditii de utilizare normala. Conecteaza perfect reactiile motorului si ale cutiei de viteze la solicitarile soferului, legatura om-masina realizata fiind una exceptionala, reactiile neprevazute sau ezitarile fiind absolut absente dupa modificare. Face o diferenta considerabila faptul ca este un singur om, care gandeste, dezvolta si aplica modificarile, avand raspuns la absolut orice intrebare. De foarte apreciat faptul ca nu se impiedica in catalizatoare sau alte componente de acest gen, stapanind foarte bine modificarile cu toate componentele active. De asemenea, consider un mare plus faptul ca lucreaza in timp real, masuratorile de putere fiind sustinute de rezultatele masuratorilor acceleratiilor si demarajelor, diferentele fiind dincolo de orice asteptare, atentia la detalii si finisajele pentru care se straduieste facandu-se simtite intr-un mod foarte categoric, superioritatea unei astfel de lucrari fiind de netagaduit.

Ofera o lucrare foarte personala, neindustrializata, care schimba efectiv conceptiile despre cum ar trebui sa se simta la volan un astfel de tuning. Dincolo de calitatea lucrarii, il recomand pentru atentia obsesiva la detalii, pentru discretie, pentru determinarea si metodele curate, inedite si transparente cu care isi atinge rezultatele, imprimand o stare de siguranta absoluta. Modificarea a fost realizata in 2021 si s-a demonstrat a fi extrem de stabila, acumuland deja un numar considerabil de kilometri.
Mihai costea
Mihai costea2 ani în urmă
Am venit tocmai din Iasi pana la București ca sa-mi optimizez mașina, un Audi A5 din 2013.

Va spun cu toata sinceritatea, simt ca am o alta mașina acum!

Fraților, zboară !!

A optimizat și felul cum schimb vitezele (am cutie manuala 6+1) și acum schimbatul vitezelor este foarte fin.

Ce e ciudat e ca înainte de asta unul dintre injectoare avea o valoare mult mai mare decât restul însă după optimizare s-au reglat toate valorile .

E prima data când fac asta la o mașina și rezultatul este de-a dreptul impresionant!

Marius e un guru in treaba asta , e pasionat de ceea ce face și îți optimizează mașina custom .

Mulțumesc , Marius, RBN chiptunning !
Radu Suma
Radu Suma2 ani în urmă
La RBN a fost modificata skodita mea de 1.6 tdi (1z5) 105cp->130cp ; 250nm->300nm ; A trecut mai mult de un an si merge perfect masina , motorul se aude mult mai bine , chiar daca nu vrei extra putere totusi recomand sa faci optimizarile . Sunt super multumit ca poate si balenuta mea sa se tina de tdi-urile de 2L si pe unele chiar sa le intreaca :)) . Off topic : mi-a placut reply-ul catre reprezentantul firmei de online influencing ... chiar nu credeam ca s-a ajuns la nivelul asta dar se pare ca orice lucru frumos moare la un moment dat , si ma refer la cum toata povestea cu review-urile trebuia sa fie un loc pt libera exprimare si acum am ajuns sa ne santajeze "firmele" de influenceri...
Locații recomandate