Kubik Furniture&Design
Str. Doina, București 052152, România
2.8
19 recenzii
8 comentarii
C36J+92 București, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 9–17
Marți: 9–17
Mirecuri: 9–17
Joi: 9–17
Vineri: 9–17
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Marți: 9–17
Mirecuri: 9–17
Joi: 9–17
Vineri: 9–17
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Factorii care au dus la alegerea lor au fost:
- fiind o bucatarie de apartament vechi, totul trebuia sa se potriveasca la fix avand in vedere 2 tevi de gaze, si multe alte trasee de la centrala termica si racorduri apa si canal
- proiectarea si partea de productie sunt in acelasi loc
- mergand si la alti producatori, mai ieftini, mi s-a spus ca ce voiam "nu se poate face" si ca modulele lor sunt standard.
- calitatea materialelor si al executiei este ireprosabila.
Kukik au venit cu propuneri, pornind de la cerintele noastre, si totul s-a potrivit perfect intre atatea elemente fixe existente (ghene, tevi, ...)
Bineinteles au fost mici neintelegeri la capitolul termenului de livrare (cca 2 sapt. intarziere, si alte mici probleme) pentru care i-am penalizat conform contract, chiar daca valoarea este nesemnificativa.
In concluzie, am facut alegerea perfecta cand i-am ales sa ne realizeze bucataria!
Am primit adresa eronata pt e-mail; am intrat din nou pe site pentru a gasi adresa corecta si le-am dat forward cu mailul initial. A trebuit sa revin dupa 2 sapt pt a le aminti de oferta ceruta.
Am primit o oferta care mi s-a parut ok si am cerut detalii deapre culori si am mentionat ca as dori si o oglinda la comoda care era prezentata online.
Raspunsul a fost ca trebuie refacuta oferta si "inca ceva" - au avut o sedinta "aseara" in care au discutat despre livrari si sa le spun in cat timp doresc livrarea ca sa stie daca o pot onora.
Am raspuns mentionand ca doar oglinda era extra fata oferta initiala si ca perioada de 60 de zile din oferta este ok.
Raspunsul lor a fost ca nu se poate pana in ianuarie.
Este de apreciat felul in care arata site-ul si e de inteles ca sunt multe comenzi dar nu este ok sa lase potentialul client sa astepte 2 saptamani pt o oferta iar apoi sa spuna ca de fapt nu o pot onora in timpul pe care l-au specificat in oferta transmisa.
Felicitări administratorului companiei care știe sa-și gestioneze afacerea. :)
Recomand.