/Bucuresti/Agentie de turism

PRESTIGE TOURS

Strada Inginer Zablovschi 91, București 011314, România

PRESTIGE TOURS
Agentie de turism
4
81 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
F349+XX București, România
+40 21 795 4618
prestige.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 9–18
Marți: 9–18
Mirecuri: 9–18
Joi: 9–18
Vineri: 9–18
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Nicodim hagau
Nicodim hagau2 ani în urmă
Așadar, Acest touroperator impreuna cu una dintre agentiile lor partenere din Cluj au reusit sa ne faca o rezervare de 6,5 nopti si sase zile si, ced ca daca mai stateam putea fi 6 nopti cu 5 zile probabil tot la pretul 7 cu 7. Va sfatuiesc sa cititi recenziile - noi am patit-o cu schimbarea orarului de zbor- si sa va orientati spre alt touroperator!
Sezione craiova
Sezione craiova2 ani în urmă
O agenție de nota 10. Mulțumesc din suflet pt modul cum ați tratat o problema in legătură cu rambursarea unui avans .
Lilian Riina
Lilian Riina2 ani în urmă
Primul lucru: ne au schimbat ora zborului la plecare; pentru cine nu cunoaște ei știau ora exactă a zborului la plecare, însă nu au afișat o pentru ca oferta nu ar mai fi fost la fel de atractiva, stim acest lucru pentru ca am vorbit cu mai multe persoane din aeroport care ne au spus toate același lucru, și anume se știe exact la cât aterizează avionul cu care urma sa zburam noi pe ruta Suceava - hurghada; așadar nu au afișat transparentă așa cum ar fi trebuit, ci au vrut doar sa ia bani și atât.
Al doilea lucru: viza de intrare ar fi trebuie sa fie 25 de dolari , in schimb a fost 28 de dolari: un reprezentant al firmei PRESTIGE ne direcționa pe toți, practic ne obliga spre un anumit ghișeu unde erau oamenii lor; biroul la care se plătea 25 de dolari pentru viza era Gol golut … și asta pentru ca toți cei din avion am fost obligați și repartizați acolo unde se plătea 28 de dolari și unde bineînțeles nu era nici un pret afișat.
Al treile aspect: am ajuns seara, am fost așteptați de către ghidul agenției PRESTIGE, o femeie foarte agresiva verbal, care ne a adus la cunoștința ca ziua următoare la ora 10.30 avem ședința OBLIGATORIE in holul hotelului. Scopul acestei ședințe a fost sa ne bage pe gât excursii la prețuri exorbitante , comparativ cu toate celelalte agenții existente in Egipt. Cuvinte ei au fost: trebuia sa va hotărăti acum, trebuie sa îmi dați un răspuns acum.
Ultimul aspect, ca de sfârșit de sejur, in ziua plecării, nu ne au lăsat nici măcar sa servim micul dejun, aducându ne in aeroport cu mai bine de 3 ore fata de ora zborului, plus bineînțeles plus alta jumate de ora in plus fata de cele 3 ore și ceva, pentru ca, ce sa vezi, avionul nu decolat la ora anunțată.
Nu recomand aceasta companie(Agentie), și nici agențiile mai mici cu care colaborează aceasta Agentie . In Botosani de exemplu este vorba despre agenția NelyCris de pe Pietonalul Unirii
Mihai George Ditiu
Mihai George Ditiu4 ani în urmă
Buna ziua am călătorit in luna septembrie cu Prestige Tour toate ok până am avut nevoie de ei . Adică copilul meu a facut febra 40 eram la hotel Fame Residence Lara Turcia la 4 dimineata am cauta in acte Agenția de Turism Prestige acolo pe foaie au in reprezentat in turcia care il poti suna la orice ora pe nume SEMIR KUCUK pe care l am sunat si i am zis ce probleme are copilul a zis ca va suna el la salvare dupa care tot eu am revenit cu un telefon la el si m ia spus că lui nu ii raspund cei de la salvare si m ia recomandat sa ii rog pe cei de la receptie sa sune ei la salvare bineinteles era treaba lui sa se ocupe de noi de aceea era reprezentantul nostru. După ce au sunat cei de la receptie la salvare a venit intru un final si ei dar dupa 27 de min spitalul fiind la doar 3 km in fine am ajuns la camera de garda ă spitalului cei de acolo abia m au băgat in seama m ia spus că pt transportul salvări,consultație, ma costa 477 euro plus recoltare de sânge 127 euro degeaba eu i am spus că mi am facut asigurare din România ASIGURARE fiind la MONDIAL au spus că nu ii intereseaza eu trebuie sa plătesc cam asta este firma Prestige Tour si reprezentantul lor Multumesc si scz ca am scris un Roman
Sss Stefy
Sss Stefy4 ani în urmă
Pe scurt : achizitionez sejur de la ei in noiembrie ptr iulie turcia, AI, transport inclus. Orar zbor plecare ora 17 cu AtlasGlobal . Cu 5 zile inainte de plecare de la agentie ni se spune ca ora de plecare nu mai e 17 ci 18.30. In ziua plecarii surpriza :avionul are intarziere 2 ore dar check-in'ul nu se devanseaza .4 ore in aeroport cu copii, unii chiar sub un an. Speram ca tot ghinionul s-a terminat,dar bataia de joc a continuat.
Ajunsi in Turcia suntem imbarcati in autocar,care autocar dupa 40 de min se strica in mijlocul pustiului .Ghidul uita subit limba romana.Asteptam o ora jumate pana termina alt autocar de livrat turistii proprii.Asea se face 2 noaptea,noi cu copii obositi,nemancati, plecati de acasa de aproapte 12 ore.
Ajungem la cazare la 3 AM. Frumoasa ora ,nu ? Credeti ca e finalul ?Ne-am fi dorit sa fie dar...nu.
Aventura returului: ora decolare 15.30.Pick up 10-11 in functie de distanta pana la aeroport.Ajungem la aeroport pe la 13 si ceva. Facem toate formalitatile de imbarcare si asteptam .In jur de ora 14:40 observam cu stupoare cum avionul de la firma turca AtlasGlobal paraseste rampa de imbarcare.La 15:20 un reprezentant Atlas vine si ne vinde ceva gogosi cum ca aeroportul de destinatie e inchis,cum ca ar fi probleme "operationale'', vremea,etc.
Sunam acasa ,aeroportul opereaza zboruri normal,vremea ok,va asteptam.Pam pam. Omul uita bruma de engleza cunoscuta si cumva,dispare.A 3 oara cand ne simteam lasati de izbeliste,fara a avea la ce autoritate sa apelam.Firma AtlasGlobal nu se supune regulamentelor UE,fiind inregistrata in Turcia.Am decolat la ora 19.30,DUPA 6 ore in aeroport si cu 4 ore intarziere.
CONSIDER ca aceasta bataie de joc este posibila cu buna stiinta a celor de la PRESTIGETOURS si binenteles cu acordul acestora.
Intrebati pe viitor la agentiile de turism de la ce tour-operator va achizitioneaza vacanta,PrestigeTours ptr mine are nota 0.
Vacante linistite sa aveti!
Monica Geanta
Monica Geanta5 ani în urmă
De evitat Prestige Tours si toate ofertele celorlati operatori de turism care achizitioneaza pachete tot prin Prestige Tours/Calypso.
Cele mai proaste servicii, cel mai prost orar de zbor (fura cate o zi de cazare avand zbor la 23.25.... ), schimba avioanele si orarul de zbor dupa bunul plac si aleg cele mai proaste si ieftine aeronave. Pe data de 2 iulie am stat 8 ore in aeroportul din Bodrum pentru ca aeronava cu care trebuia sa decolam avea mari probleme tehnice, s-a chemat echipa de interventie de la Istanbul si pana nu am apelat la Consulatul Romaniei de la Izmir nimeni nu ne-a bagat in seama.... Bineinteles ca am decolat cu aeronava "reparata" , cu mecanicii la bordul aeronavei.... O decolare horor care ne-a speriat maxim copiii.... Am crezut ca pocneste avionul in aer.... Fiind vorba despre compania de zbor ONURAIR, companie inregistrata in afara UE... Nu se poate face nimik... Nu se pot primi despagubiri... Nimik... S-au asigurat bine Prestige Tours!
Nicolae Anghelescu
Nicolae Anghelescu5 ani în urmă
Nu ma asteptam la o așa vacanță din partea Prestige Tours , care ne-a lasat balta in aeroportul din Antalya! Nu ma asteptam la un asemenea comportament din parte ghidului local , domnul Alex, care, in goana lui dupa comisioane a ales sa-si bata joc de noi. Atentie la această agenție! Atentie la compania aeriană ! La fel ca si Prestige Tours, Atlas Global ( Jet) total neserioasă. La plecare am stat 7ore in aeroport, iar la intoarcere 9 ore. Dacă totuși ajungeți cu bine la destinație , evitați orice propunere din partea ghizilor locali. Informati-va ff bine înainte pentru că nu va vor spune tot ce trebuie să știți.
Florin Stefan
Florin Stefan5 ani în urmă
Evitati Prestige Tours/Calypso/ Onur Air. Servicii in bataie de joc. Am luat sejur din Bucuresti catre Bodrum in perioada 09.07.2018-16.07.2018. Pe data de 09.07 am plecat din Bucuresti dupa ora 23:00 si am ajuns la hotel in jurul orei 02:00. Practic am pierdut o noapte desi am platit sejurul de 7 nopti. La intoarcere pe data de 16.07.2018 in loc sa zburam catre Bucuresti, am zburat din Bodrum catre Suceava si apoi catre Bucuresti. Practic ne-au bagat pe toti in acelasi avion. Oamenii ce trebuiau sa ajunga la Suceava dimineata au zburat abia la pranz, dupa ce au stat in aeroport 6 ore (unii dintre ei cu copii mici). Este inacceptabila bataia de joc la care am fost supusi toti pasagerii. De fiecare data, atat la plecare cat si la intoarcere ni s-a dat acelasi raspuns "Din cauza unor defectiuni ale aeronavei". Din dorinta Prestige Tour de a face bani, pun viata in pericol oamenilor. Nici nu vreau sa ma gandesc cu ce avion vechi de zeci de ani am zburat. In consecinta, nu merita nicio stea aceasta companie Prestige Tour impreuna cu colaboratorii ei din Turcia; Calypso Tour, compania aviatica Onur Air.
Locații recomandate