PITCAR Automotive Holdings
Str. Barbu Văcărescu 74-76, București 020272, România
4.8
2 recenzii
8 comentarii
F454+RQ București, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 8–18
Marți: 8–18
Mirecuri: 8–18
Joi: 8–18
Vineri: 8–18
Sâmbătă: 8–16
Duminică: Închis
Marți: 8–18
Mirecuri: 8–18
Joi: 8–18
Vineri: 8–18
Sâmbătă: 8–16
Duminică: Închis
La recepție amabilitate și suport. Se vede că vor să te ajute cu adevărat, orice problemă ridici.
Mecanicul a lucrat foarte meticulos și bine. Extrem de comunicativ și amabil.
Pleci de acolo cu un sentiment plăcut de siguranță.
Insa mi-am dorit sa fac schimbul de anvelope la ei si apoi sa le las pe cele de vara acolo. Am incercat sa fac o programare pe site (nu se poate ca la concurenta de nivelul lor) dar surpriza...nu se poate nici telefonic. Adica te duci cu masina acolo si cum ti-e norocul. Bun, am inghitit-o si pe asta pentru ca sunt foarte aproape de mine si as putea sa fac 2-3 incercari. Dar pentru ca anvelopele mele de iarna nu existau (facusem comanda), i-am intrebat daca mai au loc in hotel pentru un set si i-am rugat sa imi tina un loc. Zis si facut, lasat nr de masina si nr de telefon. Doar asa mergeam la ei sa le schimb, daca aveam si unde sa le las.
Vin anvelopele, ma duc la ei si surpriza...ne pare rau dar nu mai avem loc...
As fi apreciat un telefon si faceam o rezervare in alta parte...asa a trebuit sa le port in masina cateva zile pana am gasit liber in alta parte...
Experienta de customer service si profesionalismul echipei, mai ales a baietilor din service, a depasit orice asteptari. A trebuit sa ma intorc la cateva ore dupa programare pentru ca eu am uitat sa cer anumite info - am fost ajutat in cateva minute la intoarcere, iar ambii mecanici care au lucrat mi-au explicat la final ce au facut si de ce. Foarte profesionist!
Datorita modului de a interactiona cu clientii m-au determinat sa revin cand am nevoie de service pentru masina.
Angajații se mișcă in reluare si nu știu deloc sa comunice cu clienții, te fac sa pleci din modul in care vorbesc și răspund la întrebări, noi am ales totusi sa rămânem si sa așteptăm. Exista un manager de service care pare ca mai rău încurca decât sa organizeze echipa. Schimbarea anvelopelor de iarna(anvelopele erau deja montate pe jante) a durat 40’ pentru ca angajații au pauza de tigara o data la 5’, mai fac o gluma cu colegii, mai lucrează la o roata și tot așa.
La sfârșit, devizul de plata, 175lei in condițiile in care ni s-a transmis inițial ca este 30lei/roata, echilibrare inclusă.
Nu sunt preturi ascunse, totul este detaliat, oameni directi cu tine. Recomand si o sa mai vin.
Oamenii sunt amabili, profesioniști, a fost o experiență plăcută.
Probabil unul dintre cele mai bune service-uri in care am fost pana acum.
Keep up the good work!