/Bucuresti/Service auto

Mecatronic Auto Srl

Strada Bobului 31-35, București 052034, România

Mecatronic Auto Srl
Service auto
4.3
104 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
C333+J9 București, România
+40 771 515 846
mecatronicauto.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–18
Marți: 8–18
Mirecuri: 8–18
Joi: 8–18
Vineri: 8–18
Sâmbătă: 8–13
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Adrian Alin Pandelea
Adrian Alin Pandelea2 ani în urmă
Recomand!!am dus masina joi probleme mecatronic și vineri am fost sunat sa merg la dânșii!cu alte cuvinte o duci azi și mâine este gata.va mulțumesc încă odată baietii
Milea Andrei
Milea Andrei2 ani în urmă
Am fost pentru o verificare a unei mașini și domnul Rădulescu s a comportat super ok
Florin Simion
Florin Simion2 ani în urmă
Personal super amabil,cred că este singurul service auto din București care repara autoturisme hibride și electrice,felicitări.
Mario Grigorescu
Mario Grigorescu2 ani în urmă
Sa vorbim despre profesionalism? Comparativ cu Radacini Auto, Nicu alaturi de echipa sa este la un nivel superior calitativ. Extrem de atent cu clientii si ghici ce, posibil un partener de incredere la o portie de mici si un tap de bere in weekend. Il recomand atat ca profesionist in domeniu cat si ca prieten de nadejde dupa orele de munca.
J D
J D6 ani în urmă
Nu recomand! Lipsa de seriozitate si de profesionalism. Dupa ce am facut la ei revizia (schimb ulei, filtre) unde in calcul au fost luate si doua bujii, am ajuns acasa si am zis sa verific daca au fost schimbate acele bujii deoarece masina tot prost pornea si ce sa vezi? nu erau schimbate. Cand am ajuns la ei inapoi dupa ca i-am sunat, m-au aburit cum ca a uitat un angajat sa le schimbe, ca a plecat mai devreme...lucruri care nu ma interesau.
A durat o saptamana seara de seara sa schimbe acele 2 bujii. Prima data bujiile nu erau comandate corect, a doua oara doar o bujie era buna si evident doar una a fost schimbata, abia dupa inca 3 zile au reusit sa comande corect bujia 2.
Consider ca seful mecanic trebuie sa verifice orice lucrare ca a fost complet facuta si nimic nu lipseste masinii care a parasit acel service.
Slab pregatiti as putea spune dupa aceasta experienta. Nu mai spun de faptul ca m-am rugat in decurs de 3 saptamani sa-mi faca o oferta pentru schimb distributie si m-a dus cu vorba pana am inteles ca trebuie sa renunt la acest service.
Am ajuns la ei in urma review-urilor, fara sa-i cunosc sau printr-o recomandare.
In concluzie, va recomand sa nu va luati doar dupa review-uri pt ca faptele conteaza. Dau o stea ca sa pot posta ca altfel nu o acordam. Numai bine!
Simion Valentin
Simion Valentin2 ani în urmă
Personal calificat, amabil si responsabil.
Am avut o experienta placuta cand am.fost cu masina la reparat.
Recomand cu incredere
Nelu Stoica
Nelu Stoica2 ani în urmă
O.k. .atelier stil occident..super personal. .
Bucica Florain
Bucica Florain2 ani în urmă
Un service bun, până când te lovești de probleme complicate și lipsă de comunicare.
Am apelat inițial la acest service la recomandarea unui prieten, care a ales Mecatronic întâmplător, în urma unui eveniment nefericit cu un alt mecanic.
Primul contact cu Mecatronic a fost în 2019 și a avut o finalitate foarte bună. E vorba de revizie, schimb de filtre și ulei. Eu am cerut piese originale GM, el mi-a recomandat MANN că sunt foarte bune, iar cele originale sunt mai scumpe. Nu știu ce elemente a folosit întrucât nu mi-au fost date cutiile pieselor și nici cele uzate. Fără factură/echivalent, doar o ștampilă și semnătură pe cartea de service.

A două întâlnire a fost înainte de termen (al reviziei) cu o lună (07 Sep), deoarece nu mi-a mai pornit mașina într-un hipermarket. Au trimis un băiat, a venit repede in jur de 11.40 și pe după-amiază orele 16.10 au rezolvat cu pornitul mașinii cu constatarea: „pompa din rezervor a ars, a avut contact imperfect pe mufă la rezervor în interior și a ars.”
Am zis ok, faceți și revizia (filtre și ulei). A doua zi am ridicat mașina fără nicio problemă, totul bine, ca bonus a fost spălată la exterior. Costul la platformă, pompă și revizie 1360.
La câteva zile am constatat faptul că din rezervor curgea motorină la demararea de pe loc (cu 6 km înainte făcusem plinul). Am sunt înapoi, mi s-a spus să aduc mașina din nou ca să verifice care este problema (15 Sep).
Așa am făcut, am dus mașina. Am fost sunat au spos că au schimbat garnitura, dar are și un colier fisurat din plastic și ajunge abia vineri. Am luat mașina și am revenit peste două săptămâni pentru colierul fisurat.
Pe 29 Sep a fost înlocuit și colierul fisurat (între timp am întrebat: ce pompă au montat [ce model] că sunt mai multe, mi-a spus vdo siemens). La ridicarea mașinii am întrebat: acum pot să îi fac plinul? Mi s-a spus nu încă, lăsați-o până mâine că am pus un colier și adeziv și trebuie să se întărească. Așa am făcut, așa că am așteptat de marți seara până vineri, însă vineri, iar a curs după ce i-am făcut plinul.
A zis să se mai uite pe desen să vadă dacă mai lipsește ceva. Inițial trebuia să duc mașina în câteva zile, însă a rămas să se mai golească rezervorul întrucât procedura de demontat a rezervorului este greoaie cu rezervorul plin. A rămas ca luni 19 Oct să revin cu un telefon, însă s-a reprogramat pe marți după amiază. Pe la 17.00 am sunat, a zis ca verifică ce e pe elevator și mă sună înapoi ca să „o rezolvăm astăzi”. M-am dus la mașină, am pus muzică, am făcut curat în mașină, am mai stat pe telefon.
La 18.24 (încă nu sunase înapoi) am sunat că a apărut altă problemă. Mi-a zis că e bateria, și că vine mâine el cu o baterie să o pornească și să ia și mașina.
Miercuri, la 17.00 am sunat înapoi a zis ca vine cu un coleg imediat. Pe la 17.41 am sunat eu și i-am spus că mai bine o lăsăm pe mâine întrucât operația durează o oră (din ce mi-a spus anterior) și nu vreau să îi țin peste program, așa că a rămas pe joi.
Inițial trebuia să le dea soția cheile la mașină în cursul zilei de joi, însă nu au venit în cursul zilei și am ajuns eu acasă și am sunat la 16.57, mi s-a spus „eu sunt pe Grivița, ajung și eu la atelier și vin direct spre tine”. Vă dați seama că nu a ajuns, nici eu nu am mai sunat, și am căutat alt atelier/service de unde puteți vedea pozele de mai jos cu „pompa din rezervor” și „contactul imperfect” reparat de Mecatronic.
Sunt conștient că Mecatronic execută și lucrări de excepție, însă incidentul meu cu dânșii mă face să îi evit.
Ulterior la alt service: constatarea a fost pompă „rezervor” găurită și legat un fir direct în interior, firul mufei tăiat, lipită gaura cu silicon negru (așa zisul adeziv). A trebuit să plătesc costul pompei integrale care a fost de aprox. 2200 lei plus manoperă. A trebuit să caut și mufă la dezmembrări întrucât la ce-a veche au retezat firul de lângă mufă, și nu mai putea fi lipită.
Aș fi preferat să îmi spună franc în față problema reală și costul, și nu să de-a gaură în pompă și să lipească firul acolo (nici măcar nu au folosit fludor/cositor).
Locații recomandate