/Cluj/Spital

Blue Life Medical Center

Strada Observatorului 109, Cluj-Napoca 400000, România

Blue Life Medical Center
Spital
3.5
50 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
QH3M+MW Cluj-Napoca, România
bluelife.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Scrie o recenzie
Cosmin Rusu
Cosmin Rusu4 ani în urmă
Am fost ieri, 13 sept la dna doctor Filimon pentru o ecografie de sold fetitei noastre de 6 săptămâni. Din păcate experienta ne-a făcut sa spunem ca nu o sa mai mergem niciodată la Blu Life. Calitatea serviciilor e mult sub ce ne-am obișnuit la Regina Maria, unde însă nu am găsit programare decât peste 3 săptămâni. Într-adevăr am întârziat dar cu un motiv serios iar când am sunat sa anunțăm asta, nu a răspuns nimeni mai bine de 15 min. Dna doctor nu are deloc răbdare cu copiii mici, chiar a oftat de câteva ori și a dat semne de nemulțumire ca fetita plângea.Nu contest pregătirea profesionala a ei dar modul în care s-a purtat cu un copil bebeluș a lăsat mult de dorit. Am fost apoi la Regina Maria pt un consult iar modul în care s-au comportat doamnele doctor de garda a fost ani lumina distanta fata de dna doctor Filimon. Chiar și la Pediatrie pe Moților au fost cu mult mai drăguțe cu fetita. Clar a fost singura experienta la Blu Life și la dna doctor.
Raluca Bianca Topan
Raluca Bianca Topan4 ani în urmă
Buna ziua,
Am avut o experiența neplăcuta azi, 09 Aprilie 2019, când m-am prezentat la clinica Blue Life in cartierul Zorilor, la ora 8.00 dimineața, conform programării, pentru instalarea unui "holter monitor".Mi s-a spus când am făcut programarea, că fixarea aparatului durează aproximativ 15 minute. Am ajuns și mi s-au înregistrat datele la recepție, apoi am fost direcționata la cabinetul 9 pentru fixarea aparatului. Asistenta de la cabinetul 9 mi-a spus ca nu acolo se montează, merge sa o caute pe colega care ma poate ajuta. Am așteptat câteva minute pana a apărut cealaltă colega, și le-am însoțit într-o alta încăpere unde urma sa aibă loc procedura. A durat câteva minute pornirea calculatorul, după care surpriza, aparatul nu era de găsit, s-au dus să-l caute. Au găsit aparatul într-un final, dar o altă surpriză, nu avea baterii, asa ca a început căutarea bateriilor. Nu s-au găsit baterii mici, doar mari, o alta colega a fost trimisa sa aducă baterii de undeva, probabil la un magazin din apropiere. Intre timp, una dintre asistente, încerca sa deschidă aplicația de pe calculator unde urmau sa fie înregistrate datele personale și să se configureze holterul pe care urma sa-l port azi. Nu se știa userul și parola pentru a deschide aplicația, asa ca din nou au chemat o colega care sa deslușească misterul. S- a găsit hârtia unde erau notate instrucțiunile. A apărut intre timp colega cu bateriile, cu greu s-a deschis aplicația, dar o alta surpriza , asistentele nu știau cum și unde trebuie completat formularul din aplicație, am intervenit eu de câteva ori cu sugestii, explicând ca ma grăbesc, ca întârzii la munca și ca dacă știau ca la ora 8 exista un pacient programat pentru fixarea acestui aparat, la ora 8 totul trebuia sa fie pregătit și functional. Cu greu au înregistrat câteva date in aplicație, menționez ca anul nașterii a fost trecut 2019 și nu a mai fost corectat pentru ca era prea complicat, calculatorul mergea foarte greu și se bloca. Urma fixarea electrozilor, din nou surpriza, nu se găsea nicăieri schema pentru fixare și fără schema, asistentele nu știau unde sa fixeze corect electrozii pe corp. S-a cautat schema prin sertare, alte cabinete, s-a găsit și s-au fixat, 2 dintre ei greșit, au trebuit îndepărtați și refixați. Tensiunea mea creștea vizibil, dacă aparatul ar fi funcționat, cu siguranță era un bun moment pentru a monitoriza bătăile inimii. Dar, aparatul nu funcționa, nu se sincroniza cu calculatorul și nu prelua datele. A fost chemata o alta colega sa încerce sa soluționeze problema, 3 asistente stăteau in fata monitorului și încercau sa sincronizeze un holter, fără succes însă. După toată aceasta tevatura, mi-am îndepărtat electrozii de pe corp și am plecat, nu înainte de a ruga asistentele sa ma contacteze când funcționează calculatorul, holter-ul și când cunosc procedura și au totul pregătit pentru fixarea aparatului. Cum este posibil asa ceva într-o clinica privata? Cum pot avea încredere ca acel aparat este fixat și va monitoriza corect activitatea sistemului cardiovascular? Văzând tot acest proces, sunt sigura ca îmi pot monta singura aparatul, cu schema in fata. Trimiteți angajații la cursuri, la specializări. Verificați lista programărilor pentru a doua zi și pregătiți cele necesare. Este inadmisibil asa ceva.

Mulțumesc,
Raluca Topan
Liana Magurean
Liana Magurean4 ani în urmă
Cei de la receptie sunt niste incompetenti care isi bat joc de pacienti.
Nici macar sa isi ceara scuze nu stiu.
Nu merita nici macar 1 stea. Nu mai merg niciodata acolo.
Mary Mary
Mary Mary4 ani în urmă
Am avut o experienta placuta la clinica Blue life si o sa mai apelam la serviciile clinicii, insa de cand s-a modificat site-ul nu mai gasesc programul de lucru și nici tarifele al doamnelor doctori Fufezan Otilia si Iacob Daniela, inainte puteam vedea in ce zi le gasesc la clinica si de la ce ora, e mai usor pentru mine sa fac programare la ambele in aceesi zi, sa nu bat drumul pana la cluj de 2 ori, ca nu e usor deloc cu copil mic.....
Pintiocu
Pintiocu5 ani în urmă
Un serviciu penibil si lipsit de profesionalism , citeam printre randuri si alte comentarii lasate de catre clienti nemultumiti si intr-adevar sunteti de 0 caracter . Programare facuta inainte cu 2 saptamani , confirmata , primesc email cu un mesaj ca doctorul va poate vedea doar dupa o saptamana dupa data stabilita, mesaj cu o zi notificare inainte de ziua programarii respective , eu spunand initial ca este ceva urgent si trebuie sa fiu vazut de un doctor specialist , raspund la email frustrat si nici macar nu am primit un raspuns de scuze sau o oarecare parere de rau , au trecut 6 ore bune si nici un raspuns inapoi, a trebuit sa iau masuri sa gasesc pe alt doctor in alta clinica bineinteles vazand ca nu te poti baza pe “Blue Life “ , serios sunteti o gluma si sper ca lumea sa realizeze si sa nu va mai contacteze pe viitor , imi e scarba de ce servicii avem in Romania , bravo voua . Va rog frumos sa nici macar nu incercati sa mi raspundeti cu scuze si politete este mult prea tarziu ! Jenant sincer .
Adela Adee
Adela Adee5 ani în urmă
Acupunctură aveți?
Am dat 3 stele pt ca sunt nemulțumită, deoarece nu am primit rezultatul la holter in timp util asa cum trebuia ,mai mult nici atunci când am mers după el nu era interpretat ,abia după ce soțul s-a enervat au sunat medicul sa interpreteze ,dar scrisoare medicală nu am primit nici pana azi ,asa cum era normal!
Astept o scrisoare medicală cu parafa si semnatura dr.Militaru ,totusi am platit 180 lei pt holter EKG!
Am văzut că mulți medici de valoare au plecat din cauza lipsei de seriozitate a celor de la recepție
Andrei costea
Andrei costea6 ani în urmă
Aceasta recenzie avea in mod initial 1 stea deoarece am avut o interactiune mai putin placuta cu un operator al serviciului de relatii cu publicul. Am schimbat acel scor in urma a doua conversatii pe care le-am purtat cu reprezentantii centrului medical. In urma recenziei mele am fost contactat atat de catre administratorul institutiei cat si de catre persoana responsabila de departamentul de relatii cu clientii. Ambii reprezentanti au fost foarte empatici si dornici de a repata neplacerea pe care am resimtit-o. Sunt placut impresionat de modul in care reprezentantii BlueLife au tratat aceasta situatie.
Filmul Shamanului
Filmul Shamanului2 ani în urmă
A fost singurul centru medical la care nu am așteptat o lună pentru a face o radiografie. Recomand cu drag. Curat, rapid, același preț ca peste tot.
Locații recomandate