Doamna roșcată de la receptie da dovada de lipsa de profesionalism și nesimțire maximă, probabil suferă de complex de inferioritate și frustrări personale. Recomanda sa o evitați
Livius C2 ani în urmă
Luni 19 iulie 2021ora 21:00 - pana de curent in sectorul 2 sos. Pantelimon 248-250 de peste 40 min. De dimineata a mai fost o intrerupere de cateva secunde!
Radu Teodor Petrica2 ani în urmă
Balamuc, dezorganizare, incompetenta, lipsa de interes si multe altele de tipul acesta sunt cuvintele care descriu aceasta companie. N-ai unde sa suni, cu cine sa vorbesti, nu se respecta niciun termen, stai la coada de te apuca boala...Un fiasco, o mizerie, o dejectie pe banii nostri!
Adrian Florentin Anton2 ani în urmă
Incompetenta, lipsa de interes si multe altele de tipul acesta sunt cuvintele care descriu aceasta companie. Nu raspunde nimeni la telefon, nu ai cu cine sa vorbesti, nu se respecta niciun termen, aplicatia on line nu respecta pasii si termenele stabilite.
Stanciu Laurentiu2 ani în urmă
Aștept de 2 luni instalarea contorului. Am achitat taxa branșamentului in iunie 2020 și suntem în noiembrie 2020 și încă nu am curent în casă nouă. A durat 8 luni de zile sa construiesc casa și până acum 1 an și 3 luni pt a avea curent. Actele sunt gata, taxele plătite și tot aștept. Telefoane, reclamații sesizări și încă nimic. La sediu nu am fost lăsat să intru (pandemia), numerele de telefon afișate la avizierul sediului sunt scoase din uz. Nu pot lua legătura decât în call center, ale căror angajate nu mă pot ajuta cu nimic. Servicii de calitate mai slabă, până acum nu am întâlnit. Extrem de nemulțumit de Enel. Dețin monopolul branșamentelor și pur și simplu își bat joc de clienți.
Badescu Victor2 ani în urmă
Telefonul fix nu fuctioneaza, persoanele de contact au telefoanele scoase din priza. Aceasta companie se comporta mai rau ca cea mai prost organizata companie detinuta de stat. Dupa o greseala de alocare a unei cereri trimisa si platita de mine - solutia lor a fost urmatoarea: eu trebuie sa depun din nou toate actele si sa platesc taxa a doua oara pentru o greseala a companiei...jenant
Natalia Caisin2 ani în urmă
O nesimțire generală! Merită - 5 stele! Timp de 6 luni nu au putut să răspundă la o cerere banală. Fac un ping pong fără să se intereseze. Iar la insistențe trimit un răspuns total pe lângă subiect. Stai la cozi incredibile, aștepți luni de zile și nu se rezolva. Câtă indolența! Când se v-a elimina acest monopol?
I F2 ani în urmă
Ar fi bine daca ar raspunde solicitarilor /reclamatiilor in 30 de zile, dar nu se intampla asa. Pacat ca nu putem nota si cu minus 5 stele. Sa dai 5 stele astora inseamna ca ai probleme la mandarda sau ca lucrezi la Enel 😀
Folosiți acest formular pentru a semnala probleme precum: locație greșită, orar greșit sau informații de acest gen. Formularul nu va ajunge la administratorul locației E-distributie, ci la administratorul site-ului Map24.ro. Vă mulțumim!
De dimineata a mai fost o intrerupere de cateva secunde!
Aceasta companie se comporta mai rau ca cea mai prost organizata companie detinuta de stat.
Dupa o greseala de alocare a unei cereri trimisa si platita de mine - solutia lor a fost urmatoarea: eu trebuie sa depun din nou toate actele si sa platesc taxa a doua oara pentru o greseala a companiei...jenant
Merită - 5 stele!
Timp de 6 luni nu au putut să răspundă la o cerere banală. Fac un ping pong fără să se intereseze. Iar la insistențe trimit un răspuns total pe lângă subiect.
Stai la cozi incredibile, aștepți luni de zile și nu se rezolva. Câtă indolența! Când se v-a elimina acest monopol?