/Constanta/Service auto

Motors Pronto

Strada Duiliu Zamfirescu 29, Constanța 900390, România

Motors Pronto
Service auto
3.8
169 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
5JVH+XQ Constanța, România
+40 724 332 679
motors-pronto.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–17
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Dany Luban
Dany Luban2 ani în urmă
Mi au schimbat piese fara a fi necesar la ultimile reparatii ,masina merge la fel . Foarte dezamagit .In plus pun foarte mult timp de manopera, asta comparand cu alte service uri.
Ionica Chilnicean
Ionica Chilnicean2 ani în urmă
Personal foarte amabil. Serviciile sunt de calitate. Recomand cu incredere!
Alicia Adams
Alicia Adams2 ani în urmă
La acest service in timpul concediului la mare mi-au stricat mașina și nu au mai știut cum să repare problema. Am fost nevoit să iau trailerul 500 de km plus că le-am dat o grămadă de bani. Nu se respectă regulile privind situația de covid 19 și lumea de acolo este aroganta și nesimțită. Se achita bani fara factura pe sub mana. Ce experienta am avut aici nu as recomanda la nimeni. Evitați!!!!! Și acum după mai multe luni sa va spun povestea mea. Mergând spre mare, am observat că se ridică acul la apa peste 90 de grade și știm că pot apărea probleme mari din aceasta cauză. Cumva am ajuns la Constanța, cateva sute de KM și înainte de a mi se termina concediul cu 3 zile am zis sa merg la un service sa vad care este problema. Am ajuns la ei, cu GPS-ul fara să caut recenzii sau ceva(proastă idee) mi-au spus că e nevoie sa schimb ventilatoarele că sunt blocate și nu mai merg. Ceea ce a fost interesant că a fost undeva la ora 14:00 dar mi-au zis că nu mai au timp in acea zi sa le facă, ce credeți? Au demontat mașina până la ora 17:00 și am fost nevoit să o las in service pentru a doua zi. Sa ne gândim, mai aveam 2 zile de stat la mare. A doua zi, la ora 12 au spus să mă prezint sa iau mașină că au schimbat ventilatoarele și am platit 1200 lei aproximativ. Când am dat cheie, ce sa vezi, apărea eroare de motor in bord, și m-am dus înapoi în birou la ei. M-au trimis la electricianul lor și a zis că a umblat și la partea electrica că erau niște fire rupte? Am platit 50 de lei pentru treabă asta(fara acordul meu) Mi-a spus că un injector este defect, va dați seama?? Eu aveam de făcut până acasă 500 de km și urma să plec a doua zi. Au desfăcut iarăși pe acolo, mă gândeam că vor să mai tragă bani de pe mine și că o repara. La ora 15;00 șeful de acolo, un om mai în vârstă, dar șmecheras asa in atitudine îmi zice că un injector pe comanda costa 50 de milioane dar că el e băiat bun și mă trimite la 15 km de Constanta sa cumpăr de la o cunostiinta. Am și aceste detalii, de unde am cumpărat și ce am cumpărat fara factura. Am luat taxi m-am dus am dat 350 lei pe injector m-am intors și ce credeți programul la service se terminase!!!Închis!!! Am venit a doua zi dimineața, defapt a treia zi, când eu urma să părăsesc cazarea de la mare au schimbat injectorul și ce credeți? Mașină zbârnâia la fel și eroare in bord. A trebuit să mă prelungesc o zi la mare, gândiți că în acea perioadă copilul meu avea 11 luni!!!! Eram eu, el și soția, 3 zile a stat fără mine la cazare, in casa!!! In cele din urmă nu am avut ce face, am luat masina am sunat trailer și am mers la acasa cu 1400 lei costuri. Acasă, până să identific ce fire au rupt am mai cheltuit încă 1700 de lei. Problema a fost că ei au zis că își revine din mers injectorul și inițial am pornit așa!!! După 2km am scos fum de nu mai vedeam în fața, de la motor și când m-am întors la ei dădeau din umeri!! Cel care m-a preluat inițial un băiat pe la 40 de ani, cu calviție a vorbit f f f frumos până am bagat mașină în service, după? Nici la telefon nu mai răspundea. Iar tu, cel care ai răspuns, motor sef, sa lași număr de telefon că o să te contactez cu toate detaliile. De ce nu am făcut plângere? Unde sa fac? Că acolo la service bătrânu de 70 de ani judeca și controla tot, gura mare și nesimțire. Unde sa sun? Tot la birou sa dau tot de d-soarele acelea care erau pe acolo și nu le pasa că tu stai de 3 zile in servicele lor și decartezi bani la greu? Nu va dați seama? Bineînțeles că era pandemie, bineînțeles că nu se purtau măști nici în interior, bineînțeles că se făceau scheme fara factura, vezi injectorul meu cum l-ați montat pe mașină fără factură și fără să fie cumpărat cu factura? Eu ce era să fac? As fi făcut orice sa ajung acasă. Nu va este puțin rușine? M-a costat 1000 de euro toată afacerea, plus 3 zile la mare pierdute și plus stresul. Oameni buni, voi credeți că în general mai eram capabil sa fac reclamație? Am ajuns acasă și m-am rugat la Dumnezeu sa ii mulțumesc că am ajuns, că dacă era după cei de la service nu mai ajungeam acasă niciodata. PS: NU VA MAI LASATI SINGURI RECENZII IDIOTILOR
MR. COSTY
MR. COSTY2 ani în urmă
Dezamăgitor. Mecanicul Dan ce sa ocupat de masina nu avea chef și mă și certa că m-am găsit tocmai azi sa vin sa o repar că altă zi nu aveam... Mda...eu ce sa fac dacă mașina azi sa stricat ... Îmi spune că am senzorul de apă vinovat pentru fluctuațiile acului ce indica temperatura și îl schimbă îmi ia 250 Ron și mașină când am plecat făcea la fel.... Răspuns : incercam data viitoare sa mai testam și altceva dar tot pe banii mei. Pai ori reparam cauza ori o luam prin eliminare pe banii clientului.... ??? Urât . Nu recomand acest service cu preturi mari și mecanici cârpaci...
Ciprian Coman
Ciprian Coman2 ani în urmă
Nu recomand acest service nota mea pt ei este 0,0000 am avut un accident ma sunat asiguratorul sa ma.prezint la acest service pt a face constatarea la ei pt vopsit si tinichigiu masina a stat undeva in jur de 40 zile cand am luat masina surpriza usa nu se inchidea cum trebuie iar vopseaua nu era uscată . Niste 0.000
Nicolae Dogaru
Nicolae Dogaru3 ani în urmă
Rămâne să mă conving imediat și să vă informez o dată cu începerea lucrărilor de reparații tinichigerie și vopsit mașina, modul cum se preocupă personalul din service !? Am să spun tot adevărul întrucât nu merităm să patimim, lipsei de profesionalism. Atenție. Sunt victima unei avarii în parcare iar vinovatul este asigurat la EUROINS. Pentru constatare, acept deschidere dosar de execuție societatea de asigurări EUROINS a tergiversat aproape 30 de zile. Dorești o asigurare mai ieftină, te asiguri la EUROINS, dar să știi că ai de așteptat. Revin. Bună ziua,
Referitor la lucrările de reparații tinichigerie, sudură și vopsit mașina efectuate de către Service M P vă informez că am fost încântat și mulțumit de modul îngrijit și de responsabilitatea celor care s-au ocupat de mașină mea. Este loc și de mai bine, ca peste tot!? Surpriza și mulțumirea mea pornește și de la faptul că că odată ce au început lucrările de reparații au avut un flux continuu și nu s-a apelat la procedeu,,Oprim lucrarea și ne apucăm de altă ,,după preferințe și intervenții. În concluzie am fost mulțumit de lucrările efectuate și de atenția acordată. Mulțumesc. În aceste condiții, recomand Service-ul M P. Fiecare cu norocul lui. Fără necazuri. N D
Florin Tircea
Florin Tircea5 ani în urmă
Oamenii de pe customer support sunt foarte comunicativi, sociabili. M-au anuntat despre orice modificare la telefon sau [e Whatsapp. Un punct slab si foarte, foarte important este calitatea lucrarii si solutionarea problemelor ulterioare. O problema cu alternatorul care m-a costat in jur de 500 lei si care a agravat mai tare starea masinii. Mi s-a spus ca se va schimba un releu de incarcare si niste rulmenti iar de atunci, masina are fluctuatii de tensiune si numai probleme la pornire. Motorul mergea rotund la intrarea in service iar acum ma confrunt cu probleme ale motorului pe care incerc sa le depistez. Totul dupa intrarea in service. O bila alba pentru customer support, o bila mare neagra pentru calitatea serviciilor si pentru mecanii totusi prea tineri pentru a duce lucrari complexe in spate. Pe langa asta, o bila neagra pentru transparenta cu care se executa lucrarile, neputand sa vezi live ce se face propriei tale masini. Daca vrei sa dai bani sa se rezolve anumite probleme ale masinii dar sa apara altele sau cele rezolvate sa fie partial rezolvate iar mecanicii sa dea din umeri, recomand. Pentru customer support, toata stima. Pacat!
Catalin Teodorescu
Catalin Teodorescu2 ani în urmă
Recomand cu caldura acest service auto. De aproximativ 2 ani de zile tot intrebam lumea, prietenii, pentru un service bun si corect din punct de vedere al pretului/calitatea serviciilor. Am mers doar cu programare, le spun ce am nevoie de schimbat, imi fac fisa, vin cu masina la data stabilita si o recuperez in cateva ore. Bravo lor pentru dedicarea de care dau dovada!
Locații recomandate