Toyota București Sud
Splaiul Unirii 281-283, București 030138, România
4.5
982 recenzii
8 comentarii
C45H+49 București, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 8–18
Marți: 8–18
Mirecuri: 8–18
Joi: 8–18
Vineri: 8–18
Sâmbătă: 10–14
Duminică: Închis
Marți: 8–18
Mirecuri: 8–18
Joi: 8–18
Vineri: 8–18
Sâmbătă: 10–14
Duminică: Închis
Pana acum nu am avut nimic de reprosat personalului de aici, au fost foarte profesionisti in toate situatiile in care am interactionat: vanzari, casco si asigurari, service.
In schimb, nu acelasi lucru as putea sa spun despre personalul de la piese.
Am comandat, prin intermediul email-urilor un set de cauciucuri all season pentru toyota aygo pe care le am achitat integral si am fost programat in 2 sapt pt schimbul celor de vara cu acestea.
Mama mea a ajuns la sediul Toyota Bucuresti Sud intr-o zi de vineri de la 100 km departare, i-a fost preluata masina si a asteptat o ora si jumatate pana sa i se transmita ca a ajuns un model nepotrivit de cauciucuri.
Desi situatia a fost inconfortabila si cred ca putea fi explicata mai repede pentru a nu pierde atata timp la sediul dumneavoastra, eroarea comenzii sosite este o chestie care se pot intampla oricui si care ar putea fi de inteles.
Insa ceea ce s-a intamplat de aici in colo nu este nicidecum o atitudine demna de angajatii Toyota Bucuresti Sud, pe care ii consideram ca profesionisti in toate departamentele.
A rams ca luni sa sunam pentru a verifica daca au ajuns cauciucurile ( desi consider ca as fi trebuit sa fiu eu cel sunat). Am sunat la departamentul piese si mi s-a raspuns pe un ton arogant ca nu stie momentan si ca o sa fiu sunat spre sfarsitul programului. Nu am mai fost sunat.
Joi in jurul orei 12 ( marti si miercuri fiind zile libere) am sunat eu din nou si mi s-a transmis ca o sa se verifice imediat la magazie. Dupa aproximativ 4 ore am sunat eu din nou pentru ca nu am fost contactat si mi s-a raspuns din nou ca o sa se verifice la magazie. In cele din urma mi s-a confirmat dupa 20 de min ca au ajuns cauciucurile si ca pot veni sambata pentru a fi schimbate. Am cerut pentru o confirmare prin sms a programarii, mi s-a raspuns pe un ton ‘ciudat’: convorbirea telefonica este de ajuns.
Vreau sa subliniez ca m-a deranjat foarte tare atat atiudinea cat si tonul reprezentatului de la Piese.
Pentru a veni intr o zi in vedera rezolvarii problemelor legate de masina este nevoie uneori de o zi de concediu, de un drum de 200 km dus intors in cazul meu si ar fi de apreciat ca toti reprezentantii dumneavoastra sa fie mai binevoitori si mai atenti in cazul aparitiei unor situatii neplacute, cauzate intocmai de neglijenta lor. Consider ca acestia trebuie sa ofere clientului informatiile in timp util si sa il faca pe acesta sa se simta informat si ‘bagat in seama’, nu uitat si oarecum abandonat.
Pana acum am recomandat tuturor serviciile dumneavoastra, dar incep sa fiu sceptic. Sper sa fie un caz izolat deoarece consider ca este pacat pentru imaginea sediului dumneavoastra si pentru calitatea marcii pe care o reprezentati.
In prima faza am lamurit partea care am solicitat de rezolvat insa mi a spus ca intreaba tehnicieni cand ma pot programa si revine imediat cu un telefon
La mai putin de 5 min am fost sunat si intrebat daca pot veni Luni dimineata cu masina orele 10:00 - 31.01.2022 raspunsul meu bineinteles ca a fost DA
Va aduc la cunostinta ca inlocuirea farurilor cu reglaj electric au fost montate si reglate mai mult decat ma asteptam PERFECT
Vreau sa le multumesc
Consilier service : LEONIDA STOI
Tehnician : REYNALDO PERNES
Si nu in ultimul rand intregii echipe
Toyota București Sud
Va multumesc pentu profesionalism si recomand cu toata increderea tuturor
O zi frumoasa sa aveti !
Dupa aproximativ 50 minute revizia era gata.
Totul a mers lin, fara sa pierd timp aici.
Oamenii au fost foarte amabili.