/Bucuresti/Service auto

Toyota București Sud

Splaiul Unirii 281-283, București 030138, România

Toyota București Sud
Service auto
4.5
982 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
C45H+49 București, România
+40 21 346 4991
toyotasud.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–18
Marți: 8–18
Mirecuri: 8–18
Joi: 8–18
Vineri: 8–18
Sâmbătă: 10–14
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Matache delia
Matache delia2 ani în urmă
O experienta placuta. Foarte prompti. Un bun colaborator dl Alexandru Iuga. Masina a sosit mult mai repede decat fusese prevazuta in contract. Mii de multumiri
Dragomirescu Cristian
Dragomirescu Cristian2 ani în urmă
Singura Reprezentanta Toyota si Lexus din Bucuresti la care poti merge cu incredere atat la service, cat si la vanzari. Sincere aprecieri Dlui Director de Service Marius in special pentru increderea pe care ti-o inspira datorita cunostintelor tehnice, sinceritatii, corectitudinii si empatiei dovedite de fiecare data cand am fost la service cu masinile mele. O resursa umana care merita apreciata si care reprezinta cu cinste marcile Toyota si Lexus in Bucuresti (singurii care merita intr-adevar sa fie dealer pentru aceste marci in capitala tarii). Va recomand aceasta reprezentanta cu toata sinceritatea!
Andrei Adam
Andrei Adam2 ani în urmă
Mulțumesc Toyota Sud pentru serviciile de calitate oferite de fiecare data când am avut nevoie! Ii mulțumesc în mod special lui Nicu Petcu pentru profesionalism si răbdare pe parcursul procesului de alegere a mașinii, de recepționare, și ori de câte ori l-am sunat pentru clarificări. Mulțumesc întregii echipe pentru seriozitate și implicare!
Roxana Oprea
Roxana Oprea2 ani în urmă
Recomand! Am avut o experienta plăcută in cadrul reprezentantei. In luna octombrie am achiziționat o Toyota CHR de la Nicu Petcu in baza recomandărilor primite de la un alt client. Recomand! Consultant bine pregătit care m-a ajutat sa aleg mașina potrivita mie.
Calin matei
Calin matei2 ani în urmă
Sunt posesorul unei toyota chr si a unei toyota aygo, ambele cumparate de la Toyota Bucuresti Sud.
Pana acum nu am avut nimic de reprosat personalului de aici, au fost foarte profesionisti in toate situatiile in care am interactionat: vanzari, casco si asigurari, service.
In schimb, nu acelasi lucru as putea sa spun despre personalul de la piese.
Am comandat, prin intermediul email-urilor un set de cauciucuri all season pentru toyota aygo pe care le am achitat integral si am fost programat in 2 sapt pt schimbul celor de vara cu acestea.
Mama mea a ajuns la sediul Toyota Bucuresti Sud intr-o zi de vineri de la 100 km departare, i-a fost preluata masina si a asteptat o ora si jumatate pana sa i se transmita ca a ajuns un model nepotrivit de cauciucuri.
Desi situatia a fost inconfortabila si cred ca putea fi explicata mai repede pentru a nu pierde atata timp la sediul dumneavoastra, eroarea comenzii sosite este o chestie care se pot intampla oricui si care ar putea fi de inteles.
Insa ceea ce s-a intamplat de aici in colo nu este nicidecum o atitudine demna de angajatii Toyota Bucuresti Sud, pe care ii consideram ca profesionisti in toate departamentele.
A rams ca luni sa sunam pentru a verifica daca au ajuns cauciucurile ( desi consider ca as fi trebuit sa fiu eu cel sunat). Am sunat la departamentul piese si mi s-a raspuns pe un ton arogant ca nu stie momentan si ca o sa fiu sunat spre sfarsitul programului. Nu am mai fost sunat.
Joi in jurul orei 12 ( marti si miercuri fiind zile libere) am sunat eu din nou si mi s-a transmis ca o sa se verifice imediat la magazie. Dupa aproximativ 4 ore am sunat eu din nou pentru ca nu am fost contactat si mi s-a raspuns din nou ca o sa se verifice la magazie. In cele din urma mi s-a confirmat dupa 20 de min ca au ajuns cauciucurile si ca pot veni sambata pentru a fi schimbate. Am cerut pentru o confirmare prin sms a programarii, mi s-a raspuns pe un ton ‘ciudat’: convorbirea telefonica este de ajuns.
Vreau sa subliniez ca m-a deranjat foarte tare atat atiudinea cat si tonul reprezentatului de la Piese.
Pentru a veni intr o zi in vedera rezolvarii problemelor legate de masina este nevoie uneori de o zi de concediu, de un drum de 200 km dus intors in cazul meu si ar fi de apreciat ca toti reprezentantii dumneavoastra sa fie mai binevoitori si mai atenti in cazul aparitiei unor situatii neplacute, cauzate intocmai de neglijenta lor. Consider ca acestia trebuie sa ofere clientului informatiile in timp util si sa il faca pe acesta sa se simta informat si ‘bagat in seama’, nu uitat si oarecum abandonat.
Pana acum am recomandat tuturor serviciile dumneavoastra, dar incep sa fiu sceptic. Sper sa fie un caz izolat deoarece consider ca este pacat pentru imaginea sediului dumneavoastra si pentru calitatea marcii pe care o reprezentati.
Laurentiu Gheorghe
Laurentiu Gheorghe2 ani în urmă
Buna ziua am solicitat inlocuirea farurilor pentru Toyota Corolla Hatchback (2005) bineinteles cu programare telefonica din 28.01.2022 pe aceasta cale vreau sa ii multumesc pentru programare Doamnei Roxana Alexe a fost foarte amabila
In prima faza am lamurit partea care am solicitat de rezolvat insa mi a spus ca intreaba tehnicieni cand ma pot programa si revine imediat cu un telefon
La mai putin de 5 min am fost sunat si intrebat daca pot veni Luni dimineata cu masina orele 10:00 - 31.01.2022 raspunsul meu bineinteles ca a fost DA
Va aduc la cunostinta ca inlocuirea farurilor cu reglaj electric au fost montate si reglate mai mult decat ma asteptam PERFECT
Vreau sa le multumesc
Consilier service : LEONIDA STOI
Tehnician : REYNALDO PERNES
Si nu in ultimul rand intregii echipe
Toyota București Sud
Va multumesc pentu profesionalism si recomand cu toata increderea tuturor
O zi frumoasa sa aveti !
David Hayabusa
David Hayabusa2 ani în urmă
Mergeti cu incredere. La ora 08:30 am lasat masina in service pentru o problema legata de nivelul antigelului. La ora 09:45 am fost sunat sa mi se comunice ca s-a indentificat problema, costul reparatiei si daca sunt de acord sa se comande piesa problematica. La ora 15:00 masina a fost gata. Am lasat masina dupa o zi ploioasa si era cam murdara, tot respectul persoanei care s-a ocupat de masina. Cand am ridicat masina, exteriorul a fost sters cu grija de micile urme de mizerie care se fac dupa o ploaie in Bucuresti. Un service unde pot lasa masina fara nici cel mai mic stres. Asta a fost la ultima mea vizita, dar asa a fost de fiecare data cand am fost la ei.
Natalia Ciuraru
Natalia Ciuraru2 ani în urmă
Am fost cu masina la service pentru revizia anuala. Cu programare telefonica. La ora programarii mi-a fost preluata masina.
Dupa aproximativ 50 minute revizia era gata.
Totul a mers lin, fara sa pierd timp aici.
Oamenii au fost foarte amabili.
Locații recomandate