/Bucuresti/Service auto

Mazda by Asko Group

Calea Giulești 121, București 060261, România

Service auto
4.7
150 recenzii
9 comentarii
Indicații de orientare
F25V+97 București, România
+40 746 656 656
mazda.asko.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–17
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Corneliu Dragomir353 zile în urmă
Prima revizie. Am fost preluat imediat dupa sosire. Personal amabil si comunicativ (Rares Butnariuc). Fara probleme.
Stefan Dicu
Stefan Dicu2 ani în urmă
Servicii impecabile si profesionale. Service foarte curat si ingrijit. Pentru mine a contat foarte mult ca sunt punctuali. De fiecare data programarea a fost respectata si problema/revizia a fost efectuata in cel mai scurt timp posibil asteptand in receptie cu o cafea foarte buna din partea casei :-). Oameni foarte amabili, in special Rares! Si cel mai important este ca iti asculta parerea si se imbunatatesc in fiecare zi.
Dan Brancovici
Dan Brancovici2 ani în urmă
O experiență excelentă, cum rareori poți avea în România. Servicii ireproșabile din toate punctele de vedere.
Mulțumiri speciale domnului Tudor Bilciurescu care reprezintă firma la superlativ, plin de răbdare, pricepere și competență.
Aurel Segarceanu
Aurel Segarceanu2 ani în urmă
Foarte bine, ca de fiecare data în cei doi ani de experiență Mazda, fie ca a fost vorba de revizie, fie ca a fost vorba de reparații. Atitudinea și profesionalismul oamenilor de aici, de la programare, recepție și pana la predarea autoturismului după service, sunt ireproșabile ! Mulțumesc, în mod special, lui Rareș, un comunicator impecabil, amabil și punctual de fiecare data.
Andrei Sili
Andrei Sili2 ani în urmă
Sunt foarte dezamăgit de experiență de la service-ul Asko Mazda. Voi lasă aici câteva din evenimentele care m-au făcut sa renunță la colaborare.

Pe scurt, singura soluție pe care o găsește acest service pentru orice problema este sa iei vândă mai multe servicii și produse, dar nu sa repare ce a fost montat greșit sau ce a avut potențiale defecte de fabricație.

În urma cu aproximativ 8 luni am cumparat un set de bare transversale Thule comercializate de Mazda. După instalare mi s-a explicat cum sa le demontez și montez pe mașină. După 4 luni și în jur de 6 folosiri, capul unuia dintre șuruburile de fixare se degradase și sistemul de fixare al uneia din benzile ornament se rupsese. M-am întors la service în speranța ca voi obține o reparație în garanție sau măcar la un cost redus. Mi s-a spus ca singura soluție este sa se înlocuiască sistemul cu totul pentru ca șurubul acela nu se poate schimba fiind vorba de siguranța la drum. Mi s-a explicat ca acel șurub oricum nu se poate scoate fizic din sistem pentru înlocuire si atât șurubul cât și ornamentul sunt degradate din cauza ca nu au fost utilizate corect, adică le-am forțat prea mult. Am insistat în repetate rânduri in mai multe vizite la service dar poziția lor a rămas aceeași. Ulterior am descoperit de unul singur ca acel sistem se poate desface forte ușor și ca șurubul se poate schimba. Atunci când au văzut acest lucru, cei de la Asko s-au oferit imediat sa îmi schimbe șurubul. Deja mă hotărâsem ca vreau sa renunț la colaborare, așa ca am refuzat. Pentru clarificare, propunerea lor era sa cumpăr același sistem de 1500 de lei pentru ca se degradase un șurub de 5 lei la 6 luni după achiziție.

O alta întâmplare a fost atunci când am schimbat anvelopele de vara cu cele de iarna. Costul acestui serviciu a fost de aproximativ 450 de lei. Aflând ca AutoSoft cere 220 de lei pentru același lucru, am întrebat de ce este atât de scump. Răspunsul a fost ca e nevoie de echipamente și programe speciale pentru calibrarea senzorilor de presiune în pneuri. Și aici mi s-a recomandat sa cumpăr un set de jante pentru iarna pentru ca îmi timp îmi amortizez investiția. După 6 luni am făcut schimbul de anvelope la AutoSoft cu 220 de lei. Senzorii nu au avut nicio problema. Doi dintre aceștia arătau presiune 0, dar nu am apucat sa ies cu mașină din AutoSoft și s-au calibrat automat.

Este de înțeles ca un service de reprezentata cere prețuri mari, dar felul în care tratează banii clienților mi se pare sub orice critica. Din cauza aceasta nu mă voi mai întoarce la Asko.
Doru Jenel Munteanu
Doru Jenel Munteanu2 ani în urmă
Totul ca in orice service de marca, nu am fost surprins cu nimic (nici in sens bun, nici in sens rau).
M-a amuzat putin operatiunea mecanicului, de masurare a uzurii anvelopelor, fara sa fi observat faptul ca DOT-ul era 2020.
Iulian Brînzoi-Nuta
Iulian Brînzoi-Nuta2 ani în urmă
Excelenta si profesionalism. Aceasta firma ofera calitatea Japoneza la cele inalte standarde. Multumesc foarte mult dl-ui Amir Hameed pentru intreaga implicare de la ofertare pana la livrarea produsului final.
Va multumesc si ma bucur ca incepand de astazi fac parte din familia Mazda.
Horia SPETEANU
Horia SPETEANU2 ani în urmă
Am fost placut surprins de oamenii de la ASKO ( in special Rares Butnariuc). Recomand service-ul ASKO pentru calitate, profesionalism, promptitudine). Nu il recomand pentru preturile piperate.
Lucian Mihai
Lucian Mihai2 ani în urmă
Din întâmplare am aflat despre aceasta societate care m-a surprins în mod plăcut pentru oamenii care o reprezinta cu maxim profesionalism. Dacă dorești să-ți cumperi un autoturism deosebit și la un preț imbatabil atunci cu certitudine trebuie sa mergi la Asko Group!
Locații recomandate