Mazda by Asko Group
Calea Giulești 121, București 060261, România
4.7
150 recenzii
9 comentarii
F25V+97 București, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 8–17
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Mulțumiri speciale domnului Tudor Bilciurescu care reprezintă firma la superlativ, plin de răbdare, pricepere și competență.
Pe scurt, singura soluție pe care o găsește acest service pentru orice problema este sa iei vândă mai multe servicii și produse, dar nu sa repare ce a fost montat greșit sau ce a avut potențiale defecte de fabricație.
În urma cu aproximativ 8 luni am cumparat un set de bare transversale Thule comercializate de Mazda. După instalare mi s-a explicat cum sa le demontez și montez pe mașină. După 4 luni și în jur de 6 folosiri, capul unuia dintre șuruburile de fixare se degradase și sistemul de fixare al uneia din benzile ornament se rupsese. M-am întors la service în speranța ca voi obține o reparație în garanție sau măcar la un cost redus. Mi s-a spus ca singura soluție este sa se înlocuiască sistemul cu totul pentru ca șurubul acela nu se poate schimba fiind vorba de siguranța la drum. Mi s-a explicat ca acel șurub oricum nu se poate scoate fizic din sistem pentru înlocuire si atât șurubul cât și ornamentul sunt degradate din cauza ca nu au fost utilizate corect, adică le-am forțat prea mult. Am insistat în repetate rânduri in mai multe vizite la service dar poziția lor a rămas aceeași. Ulterior am descoperit de unul singur ca acel sistem se poate desface forte ușor și ca șurubul se poate schimba. Atunci când au văzut acest lucru, cei de la Asko s-au oferit imediat sa îmi schimbe șurubul. Deja mă hotărâsem ca vreau sa renunț la colaborare, așa ca am refuzat. Pentru clarificare, propunerea lor era sa cumpăr același sistem de 1500 de lei pentru ca se degradase un șurub de 5 lei la 6 luni după achiziție.
O alta întâmplare a fost atunci când am schimbat anvelopele de vara cu cele de iarna. Costul acestui serviciu a fost de aproximativ 450 de lei. Aflând ca AutoSoft cere 220 de lei pentru același lucru, am întrebat de ce este atât de scump. Răspunsul a fost ca e nevoie de echipamente și programe speciale pentru calibrarea senzorilor de presiune în pneuri. Și aici mi s-a recomandat sa cumpăr un set de jante pentru iarna pentru ca îmi timp îmi amortizez investiția. După 6 luni am făcut schimbul de anvelope la AutoSoft cu 220 de lei. Senzorii nu au avut nicio problema. Doi dintre aceștia arătau presiune 0, dar nu am apucat sa ies cu mașină din AutoSoft și s-au calibrat automat.
Este de înțeles ca un service de reprezentata cere prețuri mari, dar felul în care tratează banii clienților mi se pare sub orice critica. Din cauza aceasta nu mă voi mai întoarce la Asko.
M-a amuzat putin operatiunea mecanicului, de masurare a uzurii anvelopelor, fara sa fi observat faptul ca DOT-ul era 2020.
Va multumesc si ma bucur ca incepand de astazi fac parte din familia Mazda.