DAS Auto Garage
Strada Baia de Aramă 1 București sos Morarilor, intrarea din str nr 2, Baia de Arama 022452, România
4
267 recenzii
8 comentarii
C5Q8+C2 București, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 8–17
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: 9–13
Duminică: Închis
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: 9–13
Duminică: Închis
Josnic din partea angajatilor
Este un angajat cu chelie el a fost cel care sa pretat sa fure un brat de stergator de 50 lei urat din partea angajatilor
Nu mi se pare normal sa ma sune domnu de la service sa imi retrag recenzia ca ma da în judecata ca a vazut filmarea de la vecinu de vizavi si a zis ca nu mi sa luat brtatu la el la service dar nici nu vrea sa imi dovedeasca ca asa e a zis ca nu e obligat sa imi arate filmarea!
Atitudinea unor angajati lasa mult de dorit si dau dovada de lipsa grosolana de empatie fata de client. Cu toate ca eram intrebat puctual ce anume sa se refaca, eram intrerupt in mod constant. Poate este si aceasta o strategie. Domnul Mihai (Receptie) m-a ajutat foarte mult pe parcursul acestei perioade. Ii multumesc pentru acest lucru.
Consider ca din punct de vedere al timpului de livrare, nu am pus nici un fel de presiune asupra service-ului. Au avut tot timpul sa livreze un serviciu de calitate.
Cu siguranta nu am sa revein la acest serivce. Oricum mi s-a spus clar ca nu ii deranjeaza si se asteapta sa nu revin.
Raspuns la feedback-ul dumneavoastra:
-" ati dorit un parbriz cu senzori desi auto nu are aceasta dotare" - nu inteleg cu ce afecteaza faptul ca are sau nu o dotare. Am zis de la bun inceput ca doresc acel tip de parbriz. Si s-a asumat din partea dumneavoastra un termen. Dupa cum v-am spus nu imput acest lucru service-ului.
- nu am fost anuntat ca s-a decalat cu 2 luni. Am fost nevoit sa vin la service odata la 2 saptamani sa intreb care este statusul.
- protectia de plastic - nu mi-am dat acordul. Am spus ca as vrea sa se faca tot posibilul pentru a nu avea acea buza, deoarece se va exfolia. Este o diferenta.
- Imi pare rau ca v-am exasperat, dar de fiecare data cand se remedia ceva aparea altceva. Acel "marker" a fost defapt scotch de hartie. si s-a folosit la prima analiza. Pe bara spate, am pus semn acolo unde s-a dat cu vopsea peste un loc unde era sarit un strat de vopsea si se vedea diferenta de adancime. Lucru pe care l-am comunicat foarte clar la inceput. Vi se pare normal sa nu se repare?
- Analiza calitatii s-a facut impreuna cu domnul Mihai. La prima analiza dupa vopsire, bara fata si capota fusesera zgariate in urma taierii unor ...arbori...apropiati de gardul dumneavoastra. Defectele pe care le-am mentionat dupa aceea , nu erau prezente in acel moment. Si nu au legatura cu decizia ulterioara de a se reface bara fata.
Gazarile - trebuiau rezolvate de dumneavoastra - nu sa mi se spuna sa incerc cu benzina.
Daca eram intrerupt atunci cand va spuneam ce anume sa se rectifice, este normal ca dupa aceea sa se omita anumite probleme semnalate de mine. Aceasta lipsa de comunicare s-a regasit in numarul de "rechemari"
-Nu am intrebat daca pot sa vin si cu masina sotiei. Am spus ca aveam de gand, la care raspunsul dumneavoastra a fost "Va rog nu. Mergeti la alt service" Asta dupa ce am fost catalogat "pretentios" si pozitionat in Top 3 al celor mai pretentiosi clienti.
Din 2017 - Tocmai, avand in vedere ca am mai apelat la dumneavoastra, zic eu, era corecta o alta abordare.