/Bucuresti/Service auto

DAS Auto Garage

Strada Baia de Aramă 1 București sos Morarilor, intrarea din str nr 2, Baia de Arama 022452, România

DAS Auto Garage
Service auto
4
267 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
C5Q8+C2 București, România
+40 31 436 2723
dasautogarage.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–17
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: 9–13
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Dan Mircescu
Dan Mircescu2 ani în urmă
Sunt la a-ll-a intervenție aici, prima 10+ , a doua de nota 9 cu indulgena. Per total bine!
George Chitescu
George Chitescu2 ani în urmă
Dezinteresati de opinia clientului. Nu ai cu cine sa comunici. Toti par foarte ocupati, dar stau mai tot timpul la tigara afara.
Ana Maria
Ana Maria2 ani în urmă
Am fost la acest service pentru constatare si în timp ce ma aflam in încapere pentru constatare afara erau 2 angajati la tigara si mi au furat stergatorul cu tot cu brat de pe luneta
Josnic din partea angajatilor
Este un angajat cu chelie el a fost cel care sa pretat sa fure un brat de stergator de 50 lei urat din partea angajatilor
Nu mi se pare normal sa ma sune domnu de la service sa imi retrag recenzia ca ma da în judecata ca a vazut filmarea de la vecinu de vizavi si a zis ca nu mi sa luat brtatu la el la service dar nici nu vrea sa imi dovedeasca ca asa e a zis ca nu e obligat sa imi arate filmarea!
Magnificent Imbecil
Magnificent Imbecil2 ani în urmă
Reparaţie la preţ foarte bun şi făcută în timpul comunicat. Au efectuat, unde a fost posibil, şi alte reparaţii care nu au necesitat piese. Mi-au prezentat lista celorlaltor defecte cu preţurile aferente şi, mai important chiar, m-au îndrumat (ca pe un necunoscător ce sunt) cum să le abordez în timp şi în ordinea importanţei (inclusiv pe care să le ignor momentan pentru că nu sunt atât de importante, dar sunt mai costisitoare, iar eu trebuie să învăţ să conduc, nu să am o maşină 100% ca nouă, că nu aşa voi combina gagici cu ea oricum) -- totuşi spunându-mi că pot face reparaţiile respective dacă într-adevăr vreau. Au fost mai grijulii cu maşina mea şi cu banii mei decât mine. Mulţumesc din suflet, Ionuţ, Alexandra, Mihai şi tuturor colegilor -- şi vă invit cu drag la o plimbare prin oraş (cu 30-40 Km/h, că atât ştie acest şofer, bwahahahahahaha !!) ! >:D<
I B
I B2 ani în urmă
Am fost dezamagit de felul in care domnul de la mecanica trateaza clientii. Te repede, iti vorbeste in scarba si isi da ochii peste cap, dand mereu vina pe client pentru orice obiectie sau intrebare. Imi cer scuze ca l-am deranjat si nu voi mai apela la acest service. Trebuie sa mentionez faptul ca doamna si domnul de la receptie, respectiv domnul de la tinichigerie au fost amabili.
Carmen Prosan
Carmen Prosan2 ani în urmă
Am mers in acest service, deoarece locuiesc in zona. Trebuia să schimb urgent un bec far. Personalul din recepție amabil. Domnul electrician un iresponsabil care fuma deasupra motorului și din când în când își mai și molfăia țigara în colțul gurii cu scrumul atârnând firav. Ce-i drept era dimineață și nu apucase să își bea cafeaua. Parca erau ceva regulamente care interziceau fumatul. Clar în acest service nu se respecta.
Dan Ungureanu
Dan Ungureanu2 ani în urmă
Nu recomand sub nici o forma departamentul de vopsitorie. Termenul initial a fost de 3 saptamani, pentru vopsire integrala+schimbat parbriz, Masina a fost vopsita in prima parte a lunii iulie, dupa care am asteptat enorm de mult dupa parbriz (nu imput acest lucru Service-ului). In schimb, in toata perioada in care masina a stat in service, nu a verificat nimeni calitatea/atentia cu care a fost vopsita masina. Dupa multe discutii, se pare inutile in anumite cazuri, masina a fost intoarsa pentru rectificare de cel putin 2 ori. la sfarsitul lunii septembrie, rezultatele au fost :bara fata revopsita, capota si alte elemente retusate, suprafetele vitrate, toate gazate, farurile si ornamentele de plastic de asemenea atinse cu vopsea/gazate. Mi s-a recomandat "sa le curat cu putina benzina". Pe una din portiere mi-a fost scoasa protectia acea exterioara de plastic fara a fi anuntat, sub pretextul ca nu se poate vopsii. Pe partea cealalta nu a incurcat cu nimic? Evident acum nu o pot da jos pe partea dreapta pentru ca o sa fie diferenta de nuanta. Mufa in antena nu a fost conectata, a trebuit sa revin si pentru aceasta. Reglajul la oglinda din dreapta nu functiona - dupa ce am verificat am gasit urme de vopsea pe mufa. Dupa curatare functioneaza. Interiorul nu a fost protejat sub nici o forma de praf. Nu mi s-a oferit ca aceasta a fie spalata. La fiecare revenire am spalat masina pentru a evidentia defectele exterioare.
Atitudinea unor angajati lasa mult de dorit si dau dovada de lipsa grosolana de empatie fata de client. Cu toate ca eram intrebat puctual ce anume sa se refaca, eram intrerupt in mod constant. Poate este si aceasta o strategie. Domnul Mihai (Receptie) m-a ajutat foarte mult pe parcursul acestei perioade. Ii multumesc pentru acest lucru.
Consider ca din punct de vedere al timpului de livrare, nu am pus nici un fel de presiune asupra service-ului. Au avut tot timpul sa livreze un serviciu de calitate.
Cu siguranta nu am sa revein la acest serivce. Oricum mi s-a spus clar ca nu ii deranjeaza si se asteapta sa nu revin.

Raspuns la feedback-ul dumneavoastra:
-" ati dorit un parbriz cu senzori desi auto nu are aceasta dotare" - nu inteleg cu ce afecteaza faptul ca are sau nu o dotare. Am zis de la bun inceput ca doresc acel tip de parbriz. Si s-a asumat din partea dumneavoastra un termen. Dupa cum v-am spus nu imput acest lucru service-ului.
- nu am fost anuntat ca s-a decalat cu 2 luni. Am fost nevoit sa vin la service odata la 2 saptamani sa intreb care este statusul.
- protectia de plastic - nu mi-am dat acordul. Am spus ca as vrea sa se faca tot posibilul pentru a nu avea acea buza, deoarece se va exfolia. Este o diferenta.
- Imi pare rau ca v-am exasperat, dar de fiecare data cand se remedia ceva aparea altceva. Acel "marker" a fost defapt scotch de hartie. si s-a folosit la prima analiza. Pe bara spate, am pus semn acolo unde s-a dat cu vopsea peste un loc unde era sarit un strat de vopsea si se vedea diferenta de adancime. Lucru pe care l-am comunicat foarte clar la inceput. Vi se pare normal sa nu se repare?
- Analiza calitatii s-a facut impreuna cu domnul Mihai. La prima analiza dupa vopsire, bara fata si capota fusesera zgariate in urma taierii unor ...arbori...apropiati de gardul dumneavoastra. Defectele pe care le-am mentionat dupa aceea , nu erau prezente in acel moment. Si nu au legatura cu decizia ulterioara de a se reface bara fata.
Gazarile - trebuiau rezolvate de dumneavoastra - nu sa mi se spuna sa incerc cu benzina.
Daca eram intrerupt atunci cand va spuneam ce anume sa se rectifice, este normal ca dupa aceea sa se omita anumite probleme semnalate de mine. Aceasta lipsa de comunicare s-a regasit in numarul de "rechemari"
-Nu am intrebat daca pot sa vin si cu masina sotiei. Am spus ca aveam de gand, la care raspunsul dumneavoastra a fost "Va rog nu. Mergeti la alt service" Asta dupa ce am fost catalogat "pretentios" si pozitionat in Top 3 al celor mai pretentiosi clienti.
Din 2017 - Tocmai, avand in vedere ca am mai apelat la dumneavoastra, zic eu, era corecta o alta abordare.
Joita catalin
Joita catalin2 ani în urmă
Sunt f mulțumit de calitatea lucrării, am comunicat f bine cu cei de la service.
Locații recomandate