/Brasov/Service auto

Labell Autoservice

Strada Nucului 28, Brașov 500306, România

Labell Autoservice
Service auto
4.1
275 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
JJ9V+78 Brașov, România
+40 784 522 355
labell.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–17
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Corina Rusu
Corina Rusu2 ani în urmă
Profesionalism si promptitudine. Multumesc pt asistenta si eficienta!
BUHUS CORNEL
BUHUS CORNEL2 ani în urmă
Nu recomand.
Un sir de coincidente ce se intinde pe o perioada de 4 luni m-a facut sa imi pierd increderea in capabilitatea acestui service. Cand zic coincidenta, ma refer la faptul ca mergi pentru o verificare, si la plecare in cativa km, apare un defect, mergi inapoi sa il rezolvi, pleci, iar cativa km, alt defect si tot asa. Cateva luni mai tarziu si cateva mii de lei ca intre timp a fost nevoie si de o lucrare mare la motor, masina cedeaza la 200 km de Brasov, motor calat.
Sunt convins ca si acum ar gasi justificarile tehnice prin care sa scoata vinovat tacanitul dintre volan si scaun, dar prefer sa imi tai pierderile, fiind depasit financiar de acest joc, si sa caut firme de dezmembrari pentru a primi o oferta sa astup din gaurile create.

As da nota 10 pentru oamenii cu care am comunicat, care probabil nu au nici o vina ca Dorel cu cheia in mana nu isi face treaba bine.
Sorin Luigi
Sorin Luigi2 ani în urmă
Profesionalism, certitudini, oameni calzi și înțelegători, conștiincioșo, ordonați. Recomand, încercați acest service auto.
Florin H
Florin H2 ani în urmă
Nu recomand acest servis, si nu din cauza calitatii muncii depuse de catre mecanici (acest lucru se va vedea in timp, inca nu pot sa ma pronunt), ci din cauza preturilor mult peste medie, poate chiar usor prea scumpe, mai ales in ce priveste manopera, dar si in ce priveste adaosul pe care ei il practica la materiale, comunicarea deficitara as putea spune si o sa exemplific imediat.
In primul rand, pt un schimb de ulei si filtre (revizie obisnuita, fara filtru de combustibil – desi le cerusem sa mi-l schimbe si pe acela, nu au facut-o), niste probleme cu frana de mana care nu mai “tinea” cum trebuie si completare cu freon mi s-a dat un pret initial (o estimare) de 817 lei, materiale (cred ca cele mai ieftine posibile) + manopera (aici nu e inclus pretul completarii cu freon), urmand ca in final sa achit 1.559 lei (cu tot cu completare freon). Ei bine, care e problema defapt? Problema e ca initial frana de mana singura a fost estimata la un cost de 300 lei, aproximativ (materiale + manopera, am intrebat, si atat am fost asigurat ca ma costa, altfel n-as fi reparat-o la ei, m-as fi dus in alta parte), dar in realitate numai frana de mana m-a costat vreo 800 lei (incluzand aici saboti, aparatori pentru discurile de frana si placute de frana (toate doar pe spate) – care atentie, placute de frana despre care cu o zi inainte cand am intrebat daca e necesar sa le schimb, mi au spus ca sunt bune si ca mai merg o perioada – in fine, astea nu au costat cine stie ce). Sa nu mai zic de ulei (Castrol) care la ei a costat 209 lei (atentie, astea sunt preturi de produs, nu manopera), iar pe eMag l-am gasit cu ~160 lei, iar in Carrefour, atentie, ~120 lei, deci adaosuri destul de mari, as zice eu. Alte preturi, ca sa va faceti o idee, ar fi: inlocuire filtru aer = 50 lei (deci doar inlocuire, fara filtru in sine), inlocuire filtru polen = 50 lei, resetare ulei = 45 lei, s.a.m.d., cu alte cuvinte inlocuirea filtrelor (manopera) m-a costat mai mult decat filtrele in sine (pret filtru ulei = 17 lei, pret filtru aer = 39 lei, pret filtru polen = 32 lei). Nu vreau sa ma gandesc cat ma costa la ei sa schimb un ambreiaj, o distributie pe lant, probleme de caroserie sau cine stie ce alte probleme mai grave si mai costisitoare. Eu am platit, per total, mai mult pe manopera, decat pe materiale (ceea ce e inacceptabil !!!). Uneori am impresia ca se joaca cu preturile si imi masor bine cuvintele cand spun asta.
Hutuleac Florin
Hutuleac Florin2 ani în urmă
CONTINUARE - Florin H
Lasand toate astea la o parte, lasand pretul la o parte, si acum referindu-ma la comunicarea deficitara, mi s-ar fi parut corect si frumos ca in momentul in care vezi ca pretul pe care tu initial l-ai estimat creste destul de mult, sa anunti clientul inainte, nu sa afle la fata locului ca fata de estimarea initiala el are defapt de platit dublu, poate nu aveam bani la mine, poate nu eram pregatit financiar pt un asemenea cost, ideea e sa comunici dinainte pretul final, ca omul sa stie la ce sa se astepte. Nu poti, inca o data, NU POTI ! sa estimezi la jumatate pretul si in timpul asta nici macar sa anunti ca defapt “Dom’le, am estimat gresit, defapt problemele sunt mai grave, va costa atat, mai continuam?” (pt. corectitudinea informatiei, va spun ca m-au sunat cu o zi inainte si mi-au zis ca trebuie schimbate aparatorile la discurile de frana, 100 lei buc., dar cu toate astea, nu ma asteptam ca , costul total sa depaseasca 1.200-1.300 lei – ei bine, am ajuns la 1600 asa, “dintr-un foc”). Repet, nu era o problema stricta pretul, nu ma asteptam estimarea sa fie exacta, putea varia cu cateva sute de lei (a se citi 200-300 lei) peste, dar nu dublu (in fine). Va spun sincer ca inainte sa ma programez la ei, am fost programat la reprezentanta si costul reparatiei franei de mana + revizie si freon era tot undeva in jur de 1.500 lei (cu o reducere, ceva) si am refuzat, acceptand oferta de “nerefuzat” a servisului Labell din Noua, ca in final sa achit aproape 1.600 lei, deci cam tot atat cat as fi achitat si intr-o reprezentanta. Nu mi se pare normal ca un servis normal, de cartier, sa practice preturi de reprezentanta. Inteleg, angajati, taxe, dar va rog, macar comunicati preturile dinainte in mod transparent si de fiecare data cand intervine ceva (alte costuri), recalculati totul si dati omului un total de plata, recunoasteti ca ati estimat gresit si anuntati clientul ca sa stie la ce sa se astepte.
Daca din punct de vedere al preturilor nu va recomand acest servis, din punct de vedere al modului de lucru si (poate) si a calitatii muncii depuse (inca nu stiu, vom vedea pe viitor) vi-l recomand, seful de servis mi s-a parut un om f. ok si priceput. Imi pare rau ca trebuie sa inchei orice legatura cu acest servis, dar preturile si (lipsa de) comunicarea sunt cele care ma trag inapoi.
In speranta ca cineva va citi acest “roman” lung al meu si in speranta ca poate am ajutat pe cineva impartasind aceasta experienta a mea, decizia ramane numai la voi, cat sunteti dispusi sa platiti pt un astfel de serviciu. Toate bune!
Cuțulab Anatoli
Cuțulab Anatoli2 ani în urmă
Bună seara,
Lăsați o adresa de mail dacă doriți detalii.
Apreciez implicarea dumneavoastră, însă, va asigur ca nu am primit nici un mesaj din partea reprezentanților Labell Autoservice.
Mulțumesc.
MARIAN LUCA
MARIAN LUCA2 ani în urmă
Super bine și operativ!!!
Sunt profesioniști adevărați.
Ionel Gaspar
Ionel Gaspar2 ani în urmă
Cautati alt itp.Locatie ce nu merita!
Locații recomandate