GETT'S Color Bar - Salon ParkLake Dristor Titan
Str. Liviu Rebreanu 4, București 031783, România
4.2
293 recenzii
8 comentarii
C5C2+J8 București, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 9–22
Marți: 9–22
Mirecuri: 9–22
Joi: 9–22
Vineri: 9–22
Sâmbătă: 10–22
Duminică: 10–22
Marți: 9–22
Mirecuri: 9–22
Joi: 9–22
Vineri: 9–22
Sâmbătă: 10–22
Duminică: 10–22
Din pacate rezultatul a constat intr- o cioparteala nedefinita, pierdere de bani si timp, si mai ales afectarea imaginii, deoarece parul arata mai rau decat inainte.
Nu este normal sa permiteti unor oameni insuficient calificati sa isi exercite la nesfarsit incompetenta pe seama imaginii oamenilor.
Dupa ce m-a tuns, distinsa domnisoara s-a si apucat sa usuce parul cu peria, asadar sa il coafeze. Am si intrebat uimita daca a teminat din moment ce ma coafeaza. A raspuns ca ma usuca si apoi face ultimele retusuri. Dupa ce a terminat, parul fiind foarte ondulat, m-a intrebat cum mi se pare. I-am raspuns ca nu imi pot da seama, deoarece parul este ondulat si nu imi pot da seama cum este tuns, iar eu oricum il port drept. Mentionez ca nu am cerut ondulare par. Ca urmare domnisoara a adaugat ca voi vedea acasa rezultatul si voi fi multumita. Evident, chestia cu ondularea est o modalitate de a ascunde sub pres gunoiul ramas, fara a lasa clientului posibilitatea de a face o verificare. Totul merge pe strategia ieftina: cu tupeul la inaintare, ca majoritatea clientilor merg pe incredere.
Ei, am vazut si eu rezultatul acasa. Cu totul altceva decat ceea ce asigurase frizerita.... sau ce o fi dumneaei.
Voi posta si o fotografie daca va fi necesar
Replay la come tariul reprezentantului salonului:
Nu are importanta daca ma gasiti cu acest nume in baza dvs., situatia nu se schimba.
Toate detaliile si lamuririle le-am mentionat mai sus. Scopul este ca informatia sa fie de folos altor persoane care doresc sa vada un feed-back inainte de a se supune unui risc si, de asemenea, sa responsabilizeze. Daca ceva nu este ok, trebuie sa luam atitudine. Pana la urma va trebui sa faceti o selectie mai buna a personalului.Cred ca "frizeritul" este o chestiune de vocatie si in acelasi timp atentie si devotamet, nu pentru orice persoana care nu a prea reusit la scoala si crede ca asa poate sa faca bani repede, caci ce-i drept, ptr un tuns de varfuri, 187 lei e o suma colosala.
REPLY la REPLY: Observ ca nu acordati sansa sa si raspund la reply-ul dvs elaborat, de tip PR-istic. Ca marketer de 25 de ani o sa va spun ca este un pic lipsit de respect sa cosmetizam realitatea asa. In plus "serviciile acelea de calitate" despre care vorbiti asa emfatic se reflectau intr-un salon gol, o doamna experta care a precizat ca ea nu are culori si "nu stie sa faca suvite in culori" si un statut pe de salon cu hair-stilisti pe care vi-l arogati, din pacate, in umbra vremurilor trecute ale acestui brand. Ii stiu bine istoricul, chiar o sa-l transform in studiu de caz in discutiile mele de marketing :)
In niciun caz comunicarea personalului dvs. nu a fost asa de poetica precum ati descris-o, ci cam ratacita in cuvinte ("lost in translation"). Nu a precizat sa hidratez parul si sa revin, ci a intrebat socata "vreti sa vi-l decolorez eu?". Aveti doar "master-chefi" acolo in ale vopsituui? Nu se coboara nimeni sa decoloreze si apoi sa vopseasca? Sincer, am vazut suficiente saloane in trecut, nu e cazul sa insistati ca este unul cu personal de top (in niciun caz doamna respectiva).
Pentru mine este salonul cel mai putin orientat spre client, in ciuda declaratiilor. Numai bine :)