/Bucuresti/Magazin de saltele

Studio Moderna Romania

Splaiul Independentei 319L Sema Park, București 060044, România

Studio Moderna Romania
Magazin de saltele
2.7
139 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
C2VV+MX București, România
+40 21 407 5050
studio-moderna.com
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 9–17
Marți: 9–17
Mirecuri: 9–17
Joi: 9–17
Vineri: 9–17
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Marin Florea
Marin Florea2 ani în urmă
Acum cateva zile am cumparat o masina de tocat carne delimano joy la pretul de 199 redusă de la 299. Era redusă pentru ca masina nu toacă aproape de loc si face un zgomot infernal. Am dus-o înapoi dupa 2 ore dar nu vor să-mi returneze banii sau să-mi ofere altceva si plătesc diferenta.VANZatoarea din magazinul din Sun Plaza( Roxana) este foarte obraznică și nu respectă clientii este chiar agresivă.
Gigi Apostol
Gigi Apostol2 ani în urmă
Nu recomand aceasta companie. Am comandat un expresor de cafea de la Delimano si nu a functionat, a doua zi eu dându-l retur. De doua sapramani ma mint ca imi va veni produsul la schimb si nu mia ajuns. Daca pana joi nu imi apare o sa sun la protectia consumatorilor. 👎👎👎👎
Dragota Danielm
Dragota Danielm2 ani în urmă
Nu recomand această companie pusă pe înșelat clienții.Foarte greu vă veți recupera banii in caz de retur sau produse deteriorate.Rcomand că la fiecare neregulă să fie sesizat ANPC, fiindcă operatorii de la această firmă totdeauna căuta să înșele clienții.
Elena Buzea
Elena Buzea2 ani în urmă
Am fost contactată telefonic de unul dintre operatori, iar în momentul acela nu puteam vorbi. Totusi am raspuns și am explicat situația frumos, cu tot respectul. Nu pot spune același lucru și despre doamna care a fost total lipsita de profesionalism, de respect si de bun simț. Dacă vă știți angajații incapabili în postul pe care-l au, de ce îi mai țineți? Înțeleg că orice om poate avea o zi mai puțin bună, dar asta nu ne dă dreptul sa jignim verbal sau in orice alt fel persoanele din jur, fie ca e vorba de un client sau o altă situație. Vreau să știu cum pot face o reclamație la adresa doamnei care a sunat, dacă știe cineva, pentru a fi luate măsuri.
SH Tarnaveni
SH Tarnaveni2 ani în urmă
Am achzitionat de la Studio Moderna un aspirator Rovus, a carui descriere pe site este:Noul Rovus Nano UV reprezintă un aspirator puternic, care îți dă libertatea de a aspira praful, mizeria și rezidurile, indiferent de loc. Lampa UV-C dezinfectează și îndepărtează bacteriile, microbii și acarienii, iar filtrul HEPA H13 curăță aerul cu o eficacitate de 99.95%. Eficiența dispozitivului depinde de utilizarea sa corectă, așadar, te rugam să consulți manualul de utilizare. Este ideal pentru acasă, la birou sau în mașină și se poate folosi pe toate tipurile de textile și tapițerii."
Setul include:
Unitatea principală
Baza
Duza
Instrument pentru colțuri
Peria de curățare
Încărcător cu cablu, (as dori sa stiu care este incarcatorul)
Se vede undeva cablul electric? Eu nu-l vad.
Surpriza a fost cand am primit coletul, am primit un aspirator care poate fi folosit doar cu fir si doar la 220V, nu corespunde nici descrierii si nici pozelor. Am sunat la relatii clienti si mi s-a spus sa-l returnez pe costul meu, deoarece am facut comanda online. Am cerut sa vorbesc cu cineva din conducere si mi s-a refuzat cererea. In cele din urma, dupa multe discutii, s-a trimis curierul si a ridicat coletul, cu cheltuieli suportate de STUDIO MODERNA. Si astazi pe site este aceeasi descriere.
In luna decembrie, avand in vedere ca sunt o persoana cu probleme de sanatate, mi-am dorit sa achizitionez covoare Dormeo ASANA, care pe site sunt descrise ca fiind foarte placute si usor de intretinut. Am ales culoarea maro care pe site este o nuanta placuta, am citit descrierea si nu este precizat nicaeri ca produsul achizitionat ar putea avea o alta nuanta.
Pentru a ma asigura ca nu este o nuanta alta decat cea de pe site, nu am finalizat comanda online ci prin operatorul Studio Moderna, iar angajata care a raspuns mi-a spus ca, culoarea coincide cu cea de pe site, ca este foarte placuta si ca are si dansa acest tip de covor si este usor de intretinut. Astfel am finalizat comanda
Dezamagire la primirea covoarelor. Maroul placut, este aproape negru,
La sesizarea mea despre acest fapt, operatoarele de la Relatii cu clienti mi-au spus ca este aceasi culoare, ca daca vreu sa le returnez, se poate doar dupa 14.01.2022 si ca, costul transportului de retur este al meu. Uite asa banii mei sunt folositi de Studio Moderna de mai mult de o luna de zile - credit client. Am anuntat ca fac sesizare la ANPC, am am fost contactata de catre d-na Victorita Frasineanu in legatura cu reclamatia de la ANPC si cu corespondenta avuta electronic cu serviciul relatii clienti. A promis ca ne auzim luni pana la pranz, dar ne-am auzit la sfarsit de program, la apelul meu, fara nici un rezultat deoarece nu au ajuns actele de la depozit. Coletul meu a ajuns la oficiul postal nr 83 Bucuresti, casuta postala 42 in data de 21 ianuarie si inca pana in dimineata zilei de 4 februarie nu s-a facut nimic.
In dimineata zilei de 2 februarie m-a sunat dna Frasineanu ca se face plata. Cum nu mai aveam incredere am rugat-o sa-mi trimita pe maill copia ordinului de plata. A promis ca asa se va face. Credeti ca am primit ceva? Binenteles ca nu.. In continuare STUDIO MODERNA lucreaza cu credit clienti nemultumiti.
Valoarea facturii este de 1033,48lei, valoarea cheltuielilor de retur 49 lei - castigul meu pe langa perioada in care nu am beneficiat/nu voi beneficia de banii mei. Pana voi intra in posesia banilor mai trece timp, dupa cum se lucreaza la Studio Moderna
Intreb conteaza pentru STUDIO MODERNA atat de mult acesti bani? Daca nu se vor plati penalitati de intarziere voi apela la Organisme de control financiar.
Am scris mai multe recenzii despre aceste doua produse, dar binenteles fiind negative nu se posteaza.
Acestea sunt procedurile Studio Moderna?
Marginean Silvia
Cu regret ca sunt membru (pana in aprile, sigur nu mai mult).Emoji"
Inca nici azi, 04.02.2022, nu am primit banii de la STUDIO MODERNA, si refuza categoric sa-mi achite si contravaloarea returului desii se vede clar diferenta de culoare de pe site si a covoarelor.
Theo Poufinas
Theo Poufinas2 ani în urmă
Nesimtiti, pierdere de vreme si de bani.

Comand un produs, pe factura scrie ca produsul a fost livrat dar am asteptat peste o saptamana dupa produs, produsul nu s-a ridicat la nivelul asteptarilor asa ca am cerut retur + restituire de bani.

Am trimis produsul prin curier (platit de mine), produsul a ajuns la depozit insa saptamanile trec si nu primesc nicio notificare legat de statusul comenzii. Am sunat de mai multe ori la relatii cu clientii, o persoana imi spune ca in 10 zile banii vor fi restituiti, zilele trec si nu se intampla nimic, alta persoana imi spune ca in 14 zile. Le explic situatia si ca nu este in regula ceea ce se intampla, scot in evidenta minciunile lor si ei imi spun ca nu au cu ce sa ma ajute.

Mint cu nerusinare, am deschis o plangere la ANPC si astept solutionarea ei.

Evitati sa comandati de la ei.
Dodo Deea
Dodo Deea2 ani în urmă
ATENTIE
In magazinul fizic NU sunt valabile ofertele de pe site(pretul este mai mare)
Comanda pe site se livreaza foarte greu -15 zile
Nu se poate plati la livrare.
Livrarea a fost ceruta in magazin preodusele sunt fizic in magazin dar au pret mai mare
Constat ca:
Cumparatorul fizic este pacalit
Loredana Moldovan
Loredana Moldovan2 ani în urmă
As da - 5 stele daca as putea .Nu recomand aceasta companie care se tine de smecherii . Am avut la ei o comanda in valoare de 929 lei , am fost sunata pt confirmare si dupa tel respectiv m-am trezit cu factura umflata cu un card de membru club 5 pe care nu l-am comandat , nici nu mi l-am dorit , dar cica l-am aprobat telefonic agentului , desi nu am discutat de factura in curs ci de o urmatoare comanda , asa ca am platit un '''beneficiu '' pe care nu il intelege nimeni ,deoarece factura mea a crescut in loc sa scada ca valoare , aceasta dupa termenul de livrare depasit bineinteles , am sunat la ei , am incercat sa rezolv problema dar mi s-a spus ca nu se poate , am facut o sesizare si pe e-mail , dar nu s-a obosit nimeni sa-mi raspunda .
Nu am mai patit asa ceva niciodata , sa fac o comanda de o anumita valoare si sa ma trezesc cu factura de o valoare mai mare , am achitat-o curierului , fiind convinsa ca e o greseala si o sa se rezolve , dar m-am inselat amarnic in privinta lor . Am pierdut niste bani , de acord , dar o sa spun tuturor despre aceasta patanie ca macar altii sa evite aceste probleme si neplaceri .Daca as fi citit rewi-urile inainte , poate ca as fi evitat aceasta experienta , cea mai neplacuta din viata mea , desi fac comenzi on-line tot timpul .
Nu voi mai face niciodata o comanda la ei , nici pt produse gratis , comportamentul lor este inadmisibil , cel mai bine e sa stam departe de astfel de oameni .
Locații recomandate