Studio Moderna Romania
Splaiul Independentei 319L Sema Park, București 060044, România
2.7
139 recenzii
8 comentarii
C2VV+MX București, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 9–17
Marți: 9–17
Mirecuri: 9–17
Joi: 9–17
Vineri: 9–17
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Marți: 9–17
Mirecuri: 9–17
Joi: 9–17
Vineri: 9–17
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Setul include:
Unitatea principală
Baza
Duza
Instrument pentru colțuri
Peria de curățare
Încărcător cu cablu, (as dori sa stiu care este incarcatorul)
Se vede undeva cablul electric? Eu nu-l vad.
Surpriza a fost cand am primit coletul, am primit un aspirator care poate fi folosit doar cu fir si doar la 220V, nu corespunde nici descrierii si nici pozelor. Am sunat la relatii clienti si mi s-a spus sa-l returnez pe costul meu, deoarece am facut comanda online. Am cerut sa vorbesc cu cineva din conducere si mi s-a refuzat cererea. In cele din urma, dupa multe discutii, s-a trimis curierul si a ridicat coletul, cu cheltuieli suportate de STUDIO MODERNA. Si astazi pe site este aceeasi descriere.
In luna decembrie, avand in vedere ca sunt o persoana cu probleme de sanatate, mi-am dorit sa achizitionez covoare Dormeo ASANA, care pe site sunt descrise ca fiind foarte placute si usor de intretinut. Am ales culoarea maro care pe site este o nuanta placuta, am citit descrierea si nu este precizat nicaeri ca produsul achizitionat ar putea avea o alta nuanta.
Pentru a ma asigura ca nu este o nuanta alta decat cea de pe site, nu am finalizat comanda online ci prin operatorul Studio Moderna, iar angajata care a raspuns mi-a spus ca, culoarea coincide cu cea de pe site, ca este foarte placuta si ca are si dansa acest tip de covor si este usor de intretinut. Astfel am finalizat comanda
Dezamagire la primirea covoarelor. Maroul placut, este aproape negru,
La sesizarea mea despre acest fapt, operatoarele de la Relatii cu clienti mi-au spus ca este aceasi culoare, ca daca vreu sa le returnez, se poate doar dupa 14.01.2022 si ca, costul transportului de retur este al meu. Uite asa banii mei sunt folositi de Studio Moderna de mai mult de o luna de zile - credit client. Am anuntat ca fac sesizare la ANPC, am am fost contactata de catre d-na Victorita Frasineanu in legatura cu reclamatia de la ANPC si cu corespondenta avuta electronic cu serviciul relatii clienti. A promis ca ne auzim luni pana la pranz, dar ne-am auzit la sfarsit de program, la apelul meu, fara nici un rezultat deoarece nu au ajuns actele de la depozit. Coletul meu a ajuns la oficiul postal nr 83 Bucuresti, casuta postala 42 in data de 21 ianuarie si inca pana in dimineata zilei de 4 februarie nu s-a facut nimic.
In dimineata zilei de 2 februarie m-a sunat dna Frasineanu ca se face plata. Cum nu mai aveam incredere am rugat-o sa-mi trimita pe maill copia ordinului de plata. A promis ca asa se va face. Credeti ca am primit ceva? Binenteles ca nu.. In continuare STUDIO MODERNA lucreaza cu credit clienti nemultumiti.
Valoarea facturii este de 1033,48lei, valoarea cheltuielilor de retur 49 lei - castigul meu pe langa perioada in care nu am beneficiat/nu voi beneficia de banii mei. Pana voi intra in posesia banilor mai trece timp, dupa cum se lucreaza la Studio Moderna
Intreb conteaza pentru STUDIO MODERNA atat de mult acesti bani? Daca nu se vor plati penalitati de intarziere voi apela la Organisme de control financiar.
Am scris mai multe recenzii despre aceste doua produse, dar binenteles fiind negative nu se posteaza.
Acestea sunt procedurile Studio Moderna?
Marginean Silvia
Cu regret ca sunt membru (pana in aprile, sigur nu mai mult).Emoji"
Inca nici azi, 04.02.2022, nu am primit banii de la STUDIO MODERNA, si refuza categoric sa-mi achite si contravaloarea returului desii se vede clar diferenta de culoare de pe site si a covoarelor.
Comand un produs, pe factura scrie ca produsul a fost livrat dar am asteptat peste o saptamana dupa produs, produsul nu s-a ridicat la nivelul asteptarilor asa ca am cerut retur + restituire de bani.
Am trimis produsul prin curier (platit de mine), produsul a ajuns la depozit insa saptamanile trec si nu primesc nicio notificare legat de statusul comenzii. Am sunat de mai multe ori la relatii cu clientii, o persoana imi spune ca in 10 zile banii vor fi restituiti, zilele trec si nu se intampla nimic, alta persoana imi spune ca in 14 zile. Le explic situatia si ca nu este in regula ceea ce se intampla, scot in evidenta minciunile lor si ei imi spun ca nu au cu ce sa ma ajute.
Mint cu nerusinare, am deschis o plangere la ANPC si astept solutionarea ei.
Evitati sa comandati de la ei.
In magazinul fizic NU sunt valabile ofertele de pe site(pretul este mai mare)
Comanda pe site se livreaza foarte greu -15 zile
Nu se poate plati la livrare.
Livrarea a fost ceruta in magazin preodusele sunt fizic in magazin dar au pret mai mare
Constat ca:
Cumparatorul fizic este pacalit
Nu am mai patit asa ceva niciodata , sa fac o comanda de o anumita valoare si sa ma trezesc cu factura de o valoare mai mare , am achitat-o curierului , fiind convinsa ca e o greseala si o sa se rezolve , dar m-am inselat amarnic in privinta lor . Am pierdut niste bani , de acord , dar o sa spun tuturor despre aceasta patanie ca macar altii sa evite aceste probleme si neplaceri .Daca as fi citit rewi-urile inainte , poate ca as fi evitat aceasta experienta , cea mai neplacuta din viata mea , desi fac comenzi on-line tot timpul .
Nu voi mai face niciodata o comanda la ei , nici pt produse gratis , comportamentul lor este inadmisibil , cel mai bine e sa stam departe de astfel de oameni .