Euromobila GHENCEA "Danielli Design"
Bulevardul Ghencea 154, București 077025, România
4.4
126 recenzii
8 comentarii
C28Q+37 București, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 10–19
Marți: 10–19
Mirecuri: 10–19
Joi: 10–19
Vineri: 10–19
Sâmbătă: 10–16
Duminică: 10–14
Marți: 10–19
Mirecuri: 10–19
Joi: 10–19
Vineri: 10–19
Sâmbătă: 10–16
Duminică: 10–14
Recomand cu drag!🤗
Mobila de calitate și servicii asemănătoare
Aviz tuturor celor care se gandesc sa devina clientii acestui magazin, am sa va povestesc ceva. Fiind in cautare de o canapea pentru acasa, am dat de acest magazin. Am dat comanda de o canapea care era deja fabricata (m-a bucurat faptul ca nu a trebuit sa astept o luna si ceva). La cateva zile dupa ce mi-a ajuns acasa, am observat, impreuna cu parintii, ca de la canapea provine un miros puternic de mucegai. Primul lucru pe care l-am facut a fost sa contactez magazinul de unde am cumparat-o, iar domniile lor, din magazin nu au facut nimic altceva decat sa ma puna sa trimit un e-mail pe id-ul de reclamatii, ca pe urma sa primesc raspuns ca va veni cineva sa verifice cele reclamate de mine (un fel de expertiza, presupun). La sfarsitul expertizei, domnul constatator, a afirmat si confirmat ca exista un miros intepator ce provine de la canapea, ceea ce m-a si pus sa semnez in procesul scris, intocmit de dumnealui. La cateva zile bune, am primit mail de la domnii de la Euromobila cum ca cele constatate de mine, impreuna cu reclamatia nu se confirma de catre agentul lor constatator. Indignat de cele citite, am indraznit sa sun iar la Euromobila Ghencea pentru a cere o explicatie, unde mi s-a spus clar si raspicat ca daca am o problema sa revin cu un mail (mail la care raspund din An in Pasti), am cerut sa vorbesc cu un sef de magazin, dar acesta era indisponibil, desi era in cursul saptamanii. Pana la urma, un vanzator de acolo mi-a spus clar ca ei nu au politica de retur si ca este fix problema mea ce se intampla cu canapeaua cumparata de la ei. Mi-a inchis brusc telefonul in nas ca nu are ce sa vorbeasca cu mine. In fine, am dat e-mail, unde a trecut deja o saptamana si nu am primit niciun raspuns.
Per total, ganditi-va bine dinainte sa cumparati ceva. Sunt draguti si zambesc clientilor pana achita. Pe urma, nu prea aveti solutii de rezolvare, nu aveti cu cine sa vorbiti in caz de ceva etc.