Mobexpert Outlet
Strada Plantelor 32, Constanța 900256, România
4.1
391 recenzii
8 comentarii
5JF5+FR Constanța, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 10–18
Marți: 10–18
Mirecuri: 10–18
Joi: 10–18
Vineri: 10–18
Sâmbătă: 10–18
Duminică: Închis
Marți: 10–18
Mirecuri: 10–18
Joi: 10–18
Vineri: 10–18
Sâmbătă: 10–18
Duminică: Închis
Rusine Mobexpert Constanta!!!
Acum o saptamana parintii mei au comandat un dormitor complet ( Helsinki ) care avea ca data de sosire 4 zile de la plasarea comenzii, mentionez ca s-a platit in avans, iar termenul s-a prelungit cu inca o saptamana fata de data limita.
Rusine Mobexpert Constanta!!!
Mobila achitata in avans, data de livrare si montare, platite, o LUNĂ, iar dupa acea luna se mai amână 4 zile iar cand marea zi a sosit si asteptam ora 16.00 nerabdatori , surpriza: nu a venit si sunat nimeni.
Peste doua ore sunam persoana de contact de la Outlet si ea era acasa fara a avea vreun contact cu echipa de montaj.
Un raspuns de genul: ,,nu v-au sunat baietii?’’
Mare dezamagire din partea lor intrucat noi a trebuit sa ne interesam de data si ora montajului intrucat nu am fost contactati de catre ei.
O NESIMTIRE si NEPASARE CRASĂ.
Rusine Mobexpert Outlet Constanta.
Ajuns la magazin, personalul ma privea ca si cum ceream ceva de pomana si nu stiau ce sa ma intrebe sa gaseasca un motiv sa nu returneze banii. ‘ de ce l returnati? L ati montat corespunzator? De ce l ati montat si nu l ati returnat nemontat?!De ce nu va place? Pai l ati luat online, de ce l aduceti la noi? Sa o intrebam pe sefa! ‘ examnen phisologic.
Intr in final o intreaba pe sefa printr un mesaj pe whats up si raspunsul se lasa asteptat.
Intre timp incepe verificarea amanuntita a produsului, si se descopera pe spatele acestuia un punctulet alb ( masuta fiind neagra). ‘ pai de ce l ati zgariat, nu cred ca va mai incadrati pentru retur! Sa asteptam sa vedem ce zice sefa!’ Pai motivul de retur era tocmai acest aspect, ca se va zgaria usor, dovada ca la nici 48 de ore era deja marcat cu acest punctulet.
Ma duc si ma plimb prin magazin. Dupa inca 30 min ma intorc la ghiseu, tot nu sosise raspunsul de la ‘ sefa. Ma mai plimb putin si in final ma cheama.
‘ imi pare rau, pentru ca e zgariat va trebui sa va retinem 30 % din pret’. M a lasat cu gura cascata!
Bineinteles ca am fost nevoit sa refuz si sa parasesc magazinul cu o mare dezamagire.
Mentionez ca am cumparat produse de la ei in mod constant si un manager bun si ar fi dat seama ca are mai mult de castigat daca ar fi rezolvat aceasta problema in mod echitabil pt ambele parti. Dar imensa lacomie, prostie, nepasare, incompetenta m a facut sa nu mai cumpar de la ei in veci!
Si am sa duc acest feedback cu mine PESTE TOT!