Romstal Constanta
Bulevardul I. C. Brătianu 131, Constanța 900307, România
3.2
166 recenzii
8 comentarii
5H9Q+HQ Constanța, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 8–18
Marți: 8–18
Mirecuri: 8–18
Joi: 8–18
Vineri: 8–18
Sâmbătă: 8–14
Duminică: Închis
Marți: 8–18
Mirecuri: 8–18
Joi: 8–18
Vineri: 8–18
Sâmbătă: 8–14
Duminică: Închis
L.E. Cu recenzia mea “cald si bine” am încercat sa fiu un pic sarcastic. M-am referit strict că acum 3 luni cănd am scris recenzia afară erau 40 grade si in magazinul Romstal Constanta erau 45 grade. Și aceasta problema este de câțiva ani de cănd înțeleg ca chillerul este defect. Aceasta vara ca treaba sa fie bună magazinul era plin de găleți care colectau apa care curgea din tavan. Dar cred ca este normal mai ales că este sloganul firmei este “universul instalațiilor”. Sper ca înțelegeți ce gândesc clienții care intra in magazin si doresc sa cumpere instalații sanitare.
In altă ordine de idei am foarte multi clienți care refuză sa mai meargă să cumpere componente pentru instalații sanitare de la firma dumneavoastră deoarece orice comanda durează cel puțin o ora dacă ai noroc, dacă nu ai nu pleci mai repede 4 ore.
Un client m-a întrebat daca intenționat este făcut sistemul din magazin in așa fel încât clientul să se simtă complet neimportant pentru firma Romstal.
Ma uit in recenzii si de ani de zile oamenii se plang de aceleasi lucruri si din pacate va spun ca lucrurile nu s-au schimbat. De mult voiam sa iau ceva de la Romstal sa vad cum sunt si mare greseala am facut.
Daca aveti chef sa cititi, am descris mai jos sirul evenimentelor ca sa stiti ce va asteapta.
1. Am facut comanda online, 9 zile a durat pana cand am primit posibilitatea de plata.
2. In cele 9 zile am sunat la suport clienti, nu a raspuns nimeni pana in a 9-a zi cand mi-a zis ca mi se va trimite pe mail o proforma. Nu a mai ajuns proforma nici pana in ziua de azi. Am reusit sa ma loghez in cont intr-un final si sa platesc de acolo.
3. 8 zile mai tarziu dupa ce am platit ajunge la mine comanda incompleta. Soferul nu stie nimic si zice sa sun la online.
4. Sun la suport clienti, uimitor raspunde cineva din prima si-mi spune ca restul comenzii va ajunge pana la sfarsitul zilei cel tarziu inceputul saptamanii viitoare.
5. O saptamana mai tarziu sun iar la suport clienti, raspunde cineva, de data asta isi cere scuze si zice ca ei defapt sunt o firma externalizata de suport si ca nu au acces la comenzi. Serios? Pentru ce exista suportul online?
6. Dupa alte 4 zile dau mail cu problema descrisa, niciun raspuns.
7. Sun iar la suport clineti, "nu avem sistem comun, nu va putem ajuta". Sun in magazin, "aia la suport online iau banii degeaba domne, va dau nr managerului de la comenzi online el sigur va ajuta"
8. Sun "managerul", imi zice ca e o greseala ca am numarul lui. Totusi zice ca se uita in oracol si ma suna, nu s-a mai intamplat.
9. Ma duc in magazin, PRIMUL LUCRU pe care il spune omul de la ghiseu este: "pai si eu cu ce sa va ajut?", se face ca suna 3-4 persoane si o lasa moarta, imi da nr de telefon al magazinului din Constanta, acolo nu raspunde nimeni.
Nici pana in prezent nu am comanda completa, la o luna de la efectuarea comenzii, am facut ultimul pas in incercarea de a discuta cu ei, sesizare pe site, urmatorul pas va fi ANPC, am mai avut probleme si cu altii, am facut sesizare la ANPC si ce credeti, ajungeam sa fiu sunat de catre ei si ce frumos mai vorbeau atunci...
Ce vedeti in recenzii, alea de 1*, sunt perfect adevarate, ce nu inteleg eu insa cum de dupa 3-4 ani timp in care oamenii se plang si iti spun ca ai o problema tu inchizi ochii si nu repari problemele? Spre exemplu, zicea cineva acum 3 ani ca nu raspund la telefon cei din Constanta, nu raspund nici acum stati linistiti.