Genarom - showroom mobila Bucuresti
Splaiul Unirii 197, București, România
4.1
63 recenzii
8 comentarii
C479+79 București, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: Închis
Marți: 10–19
Mirecuri: 10–19
Joi: 10–19
Vineri: 10–19
Sâmbătă: 10–16
Duminică: Închis
Marți: 10–19
Mirecuri: 10–19
Joi: 10–19
Vineri: 10–19
Sâmbătă: 10–16
Duminică: Închis
Daca am ajuns la spatiul vostru? Serios? Trebuia eventual sa fac si poza,nu? Sunteti pe Splaiul Unirii, la 2 pasi de Ubuntu, si o sa va pun si poza cu locatia, ca sa nu mai dati astfel de raspunsuri, total lipsite de profesionalism. Apropo, am urcat si scarile din poza. Daca aveti alt sediu decat ala, este vina voastra ca nu v-ati actualizat adresa. O sa stiu sa va ocolesc de acum, doar pt atitudinea asta.
Vreau sa imi exprim opinia cu privire la magazinul din Bucuresti. In opinia mea abordarea celor din magazin nu este una orientate catre interesul clientului aspect care pe mine M-a determinat sa parasesc magazinul suparata, nervoasa si cu o atitudine nu tocmai ok. In cadrul tratativei, discutiei initial, le-am prezentat modulele si dimensiunile, 3 corpuri clasice, am intentionati sa aleg un model de mobilier si surpriza neplacuta a constat in faptul ca au refuzat categoric sa imi comunice pretul estimativ. Au invocat faptul ca o alta echipa se ocupa de acest aspect. De acord, insa asta in termen de cateva zile. Ori eu ca si client, pt. a ma orienta si a putea decide daca pot sa achizitionez modelul dorit aveam nevoie de macar o suma estimativa, sa imi fi zis ca in baza experientei acumulate, avand in vedere ca asta vindem zi de zi, as zice sa Costa intre x si y mii lei,sau ca pretul s-ar situa undeva in jurul sumeu de 7000 Ron plus minus x%. Insa au fost absolut nemaleabili si rugiji, eram dispusa sa astept oferta concrete de pret insa pana acolo aveam nevoie sa stiu daca imi permit acea investitie, ea situandu-se intr-un anumit interval de pret. Nu am putut coopera, si slava Domnului erau 3 corpuri clasice, nimic sofisticat. Am mers in multe magazine cu scopul de a achizitionat diverse produse si nu m-am lovit niciodata de o asa lipsa de empatie fata de client. Daca atunci cand mi-am oprit privirea catre primul model de mobila din lemn masiv am fost informata ca vista mult, peste 10 000 de Ron, Oare dupa ce le_am oferit schita si dimensiunile mele si am ales un alt model, Oare nu putem avea parte de o remarca similar? Gen Costa peste x 000 Ron, sau Costa aproximativ 7000 Ron. Atat dream sa stiu un cost estimativ pt a deduce daca imi permit. Insa m-au refuzat, nici macar prin comparatie cu costul unor corpuri expyse din aceeasi gama nu au fost de acord sa facem o estimare. Oare e normal!? Sau normal era sa aleg modelul si sa le dau schita si dupa 3 zile sa aflu pretul sa constat ca nu mi-l permit si dorind sa aleg altceva sa revin iar dupa 3 zile in magazin, sa aleg un alt model, sa astept iar 3 zile si tot asa.... Ce inseamna asta? Orientare catre client? In nici un caz. Ca sugestie, angajati-va o persona in masura sa faca simulari de pret pe loc, ca sa nu va pierdeti clientii. Chiar imi placeau midelele, par de calitate, insa relatia cu potentialii clienti lasa de dorit. Valabila opinia mea pentru magazinul de pe Splaiul Unirii. Multumesc