/Bucuresti/Magazin de mobila

Genarom - showroom mobila Bucuresti

Splaiul Unirii 197, București, România

Genarom - showroom mobila Bucuresti
Magazin de mobila
4.1
63 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
C479+79 București, România
+40 769 065 084
genarom.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: Închis
Marți: 10–19
Mirecuri: 10–19
Joi: 10–19
Vineri: 10–19
Sâmbătă: 10–16
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Carmen Marilena Tiboaca
Carmen Marilena Tiboaca2 ani în urmă
A fost foarte 8nteresant iar domnul foarte amabil.
Adelina D
Adelina D2 ani în urmă
Pe usa aveau afisat program de la ora 10:00 intr-o zi de sambata, eu am ajuns la ora 10:40 si usa era cu lacat pe ea. Asta arata de cat de seriosi sunt.
Daca am ajuns la spatiul vostru? Serios? Trebuia eventual sa fac si poza,nu? Sunteti pe Splaiul Unirii, la 2 pasi de Ubuntu, si o sa va pun si poza cu locatia, ca sa nu mai dati astfel de raspunsuri, total lipsite de profesionalism. Apropo, am urcat si scarile din poza. Daca aveti alt sediu decat ala, este vina voastra ca nu v-ati actualizat adresa. O sa stiu sa va ocolesc de acum, doar pt atitudinea asta.
Daniela Dumitru
Daniela Dumitru2 ani în urmă
Produsr supet si personal exceptipnal
Vanda Costeanu
Vanda Costeanu2 ani în urmă
O experiență neplăcută până la capăt. Am cumpărat online un dulap care, a venit colet, factură etc.... Pe lângă calitatea slăbuță a materialelor, feronerie, am întâmpinat o problemă cu ușă culisanta care s.a blocat. Ok..de aici incepe aventura, când sun la sediul București, sunt redirecționată către sediu Ionești, unde mi.se spune că vina o poarta 'montajul'. Care montaj? Cu cine l.am făcut....și dna îmi reia...." Montajul" adică dulapul a functionat 3 ani, și după 3 ani...montajul face figuri. Încercând sa trec peste...algoritmul fix....cu 'montajul'...întreb modest daca ma poate ajuta: " Noi nu asiguram montajul'!!!! Nu colaboram, nu oferim servicii și reparații... Ptr garanții se pare că au....personal care se ocupa, in rest ești lăsat baltă!!! Vând mobila de 20 de ani, dar nu.si permit sa aibe..o colaborare, o formă de service...( cu plata bine înțeles) Îmi pare rău că am dat gir unei firme românești....NU SE MERITA!!!
Anca Rata
Anca Rata2 ani în urmă
Buna seara!
Vreau sa imi exprim opinia cu privire la magazinul din Bucuresti. In opinia mea abordarea celor din magazin nu este una orientate catre interesul clientului aspect care pe mine M-a determinat sa parasesc magazinul suparata, nervoasa si cu o atitudine nu tocmai ok. In cadrul tratativei, discutiei initial, le-am prezentat modulele si dimensiunile, 3 corpuri clasice, am intentionati sa aleg un model de mobilier si surpriza neplacuta a constat in faptul ca au refuzat categoric sa imi comunice pretul estimativ. Au invocat faptul ca o alta echipa se ocupa de acest aspect. De acord, insa asta in termen de cateva zile. Ori eu ca si client, pt. a ma orienta si a putea decide daca pot sa achizitionez modelul dorit aveam nevoie de macar o suma estimativa, sa imi fi zis ca in baza experientei acumulate, avand in vedere ca asta vindem zi de zi, as zice sa Costa intre x si y mii lei,sau ca pretul s-ar situa undeva in jurul sumeu de 7000 Ron plus minus x%. Insa au fost absolut nemaleabili si rugiji, eram dispusa sa astept oferta concrete de pret insa pana acolo aveam nevoie sa stiu daca imi permit acea investitie, ea situandu-se intr-un anumit interval de pret. Nu am putut coopera, si slava Domnului erau 3 corpuri clasice, nimic sofisticat. Am mers in multe magazine cu scopul de a achizitionat diverse produse si nu m-am lovit niciodata de o asa lipsa de empatie fata de client. Daca atunci cand mi-am oprit privirea catre primul model de mobila din lemn masiv am fost informata ca vista mult, peste 10 000 de Ron, Oare dupa ce le_am oferit schita si dimensiunile mele si am ales un alt model, Oare nu putem avea parte de o remarca similar? Gen Costa peste x 000 Ron, sau Costa aproximativ 7000 Ron. Atat dream sa stiu un cost estimativ pt a deduce daca imi permit. Insa m-au refuzat, nici macar prin comparatie cu costul unor corpuri expyse din aceeasi gama nu au fost de acord sa facem o estimare. Oare e normal!? Sau normal era sa aleg modelul si sa le dau schita si dupa 3 zile sa aflu pretul sa constat ca nu mi-l permit si dorind sa aleg altceva sa revin iar dupa 3 zile in magazin, sa aleg un alt model, sa astept iar 3 zile si tot asa.... Ce inseamna asta? Orientare catre client? In nici un caz. Ca sugestie, angajati-va o persona in masura sa faca simulari de pret pe loc, ca sa nu va pierdeti clientii. Chiar imi placeau midelele, par de calitate, insa relatia cu potentialii clienti lasa de dorit. Valabila opinia mea pentru magazinul de pe Splaiul Unirii. Multumesc
Alex Burbulia
Alex Burbulia2 ani în urmă
Mobila este de foarte buna calitate si personalul este foarte amabil. Recomand cu incredere!
April soap
April soap2 ani în urmă
Am comandat o canapea in magazinul din Bucuresti. Placut surprinsa de oamenii de acolo. Niste profesionisti!
Marcel Titiriga
Marcel Titiriga2 ani în urmă
Nu recomand. În firmă de la Vîlcea nu există corectitudine,seriozitate,promptitudine iar cu privire la calitate lasă de dorit.O experiență proastă. Atentie mare.
Locații recomandate