/Bucuresti/Magazin de bricolaj

The Home

Splaiul Independenței 319, București 061344, România

The Home
Magazin de bricolaj
2.8
484 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
C2VW+29 București, România
+40 21 9981
thehome.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 11–19
Marți: 11–19
Mirecuri: 11–19
Joi: 11–19
Vineri: 11–19
Sâmbătă: 11–16
Duminică: 11–16
Scrie o recenzie
Adelina Gorcea
Adelina Gorcea2 ani în urmă
Sunt extrem de dezamagita de tot ceea ce inseamna relatii cu clienti.
Am comandat un fotoliu pe data de 24 noiembrie 2021, livrarea se prespune ca dureaza pana la 3 sapt. Am verificat statusul comezii printr-un apel insa mi-au spus ca vor reveni ei catre mine a 2a zi. Din pacate nu si-au tinut cuvantul si am revenit eu, din dorinta de a primi produsul. La al doilea apel am primit acelasi raspuns si din nou nu a venit nimeni catre mine.
Deja m-am resemnat si le-am trimis un e-mail pentru anularea comenzii. Sunt extrem de dezamagita de lipsa de comunicare.
Catalin vintila
Catalin vintila2 ani în urmă
O experienta de nota 10!
Am avut ocazia să ajung în magazin inainte de a plasa comanda online. Consilierea primita a fost excelenta si apoi comanda a ajuns în timpul comunicat iar produsele sunt de calitatea prezentată pe site!
Felicitări si Multumesc!
Adriana Tache
Adriana Tache2 ani în urmă
Au produse foarte frumoase si calitative. Am facut mai multe comenzi onlice, dupa ce vazusem si in showroom o parte din colectie. Am avut ghinionul ca prima comanda sa ajunga cu un produs defect, coletul era vizibil avariat de curier, iar eu imi pierdusem speranta ca situatia mai putea fi remediata, avand in vedere faptul ca am desigilat coletul si am constatat defectele la mai multe zile de la receptie. Am trimis un mail de informare, documentat cu poze, la care am primit raspuns in 24 de ore. Produsul a fost inlocuit in mai putin de 2 zile, iar operatorul cu care am discutat a vorbit foarte frumos. Ulterior am fost sunata pentru informare in legatura cu restul comenzilor, iar interactiunea a fost foarte placuta. Imi pare rau pt cei ce nu au reusit sa se inteleaga si au avut experiente neplacute cu acest magazin. Se pare ca eu am fost un caz fericit sau poate serviciile s-au imbunatatit. Legat de timpii mari de asteptare; atunci cand plasezi o comanda scrie in dreptul articolului intervalul de timp in care acesta ajunge. Mi-am asumat din prima clipa faptul ca daca este mentionat termen de livrare 8 saptamani, acesta ar urma sa ajunga in minim 2 - 2,5 luni; mai ales ca produsele vin din U.E sau din afara U.E si totul depinde de producator si de transportul interantional si de cum pot fi facute grupajele. Cert este ca nu merita scorul de doar 2,8 stele.
Roxana Dia
Roxana Dia2 ani în urmă
Contrar tuturor comentariilor negative, tin sa mentionez faptul ca sunt foarte multumita de serviciile echipei TheHome. Am fost intotdeauna atenta la informatiile afisate, asadar, de fiecare data cand am comandat produse aflate in stoc, mi s-a livrat comanda in maximum 3 zile lucratoare. Iar in cazul in care acestea nu se aflau in stoc, am fost fost sunata si instiintata daca exista vreo schimbare la termenul de livrare. De fiecare data cand am avut o nelamurire, durata de asteptare la telefon a fost de maximum 3 minute, si modul in care am fost tratata a fost pe masura asteptarilor. In concluzie, sunt extrem de multumita si recomand cu incredere!
Adriana Gadei
Adriana Gadei2 ani în urmă
Am comandat de Black Friday ultimul produs din stoc (conform site-ului), cu plata online in avans.
In săptămâna următoare, am primit telefon de la customer service că produsul nu e in stoc și nu se mai fabrica, așa că am cerut returul banilor. Imediat după acea confirmare (mai puțin de 5 minute) am fost sunata sa mi se spună că a fost o greșeală și că produsul e in stoc in drum spre mine.
Săptămâna aceasta m-au sunat din nou să-mi spună că a fost o greșeală și ca produsul nu este disponibil, așa că mi-au returnat banii.

Concluzia: păcat de produsele frumoase dacă acestea nu se pot livra către clienți.
Ana Alexe
Ana Alexe2 ani în urmă
Hey hey de la mine aveți o recenzie pozitiva. Am plasat comanda la începutul lunii noiembrie, iar unul dintre produse chiar a sosit mai devreme decat figura pe site, insa am refuzat sa il preiau fiind doream ambele produse pt living avand un sens in decor. Oamenii au înțeles si mi-au păstrat comoda pana a sosit si cealaltă si ulterior au fost livrate impreuna. Termenul a fost unul ok avand in vedere situatia cu pandemia. Încercați sa înțelegeți ca produsele cu adevărat calitative dureaza si ca depinde foarte mult de stocul producătorului si de modul de furnizare. Eu per total am colaborat foarte bine cu personalul. Aștept acum sa le montez si revin cu poze.
Diana Gabriela
Diana Gabriela2 ani în urmă
Produse care apar ca fiind disponibile in 2-3 saptamani nu au ajuns nici dupa 2 luni (desi intre timp au aparut ca fiind pe stoc pe site). A trebuit sa sun de fiecare data pentru a-mi trimite produsele, de la ei nu am primit nici un status in conditiile in care comanda era achitata integral de la inceput. Daca nu insisti probabil ramai si fara produse…
Am incercat sa fac plangere dar nu intereseaza pe nimeni de la ei, nici macar scuze pentru situatia creata nu stiu sa ofere. De toata jena, EVITATI!!
Stefan Serbanescu
Stefan Serbanescu2 ani în urmă
Buna ziua, am platat o comanda pe data de 14 ianurie cu termen de livrare 3 saptamani, iar pe 26 ianuarie primesc confirmarea telefonica ca produsul nu poate fi livrat , producatorul nu-l mai executa... v-au trebuit aproape 2 saptamani doar pt o confirmare !? Este deranjant...neseriozitate ...lipsa de profesionalism!! Motivatia...comenzi multe!! Daca pt a răspunde clientului cu un e-mail sau un telefon dureaza 2 saptamani...
Locații recomandate