The Home
Splaiul Independenței 319, București 061344, România
2.8
484 recenzii
8 comentarii
C2VW+29 București, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 11–19
Marți: 11–19
Mirecuri: 11–19
Joi: 11–19
Vineri: 11–19
Sâmbătă: 11–16
Duminică: 11–16
Marți: 11–19
Mirecuri: 11–19
Joi: 11–19
Vineri: 11–19
Sâmbătă: 11–16
Duminică: 11–16
Am comandat un fotoliu pe data de 24 noiembrie 2021, livrarea se prespune ca dureaza pana la 3 sapt. Am verificat statusul comezii printr-un apel insa mi-au spus ca vor reveni ei catre mine a 2a zi. Din pacate nu si-au tinut cuvantul si am revenit eu, din dorinta de a primi produsul. La al doilea apel am primit acelasi raspuns si din nou nu a venit nimeni catre mine.
Deja m-am resemnat si le-am trimis un e-mail pentru anularea comenzii. Sunt extrem de dezamagita de lipsa de comunicare.
Am avut ocazia să ajung în magazin inainte de a plasa comanda online. Consilierea primita a fost excelenta si apoi comanda a ajuns în timpul comunicat iar produsele sunt de calitatea prezentată pe site!
Felicitări si Multumesc!
In săptămâna următoare, am primit telefon de la customer service că produsul nu e in stoc și nu se mai fabrica, așa că am cerut returul banilor. Imediat după acea confirmare (mai puțin de 5 minute) am fost sunata sa mi se spună că a fost o greșeală și că produsul e in stoc in drum spre mine.
Săptămâna aceasta m-au sunat din nou să-mi spună că a fost o greșeală și ca produsul nu este disponibil, așa că mi-au returnat banii.
Concluzia: păcat de produsele frumoase dacă acestea nu se pot livra către clienți.
Am incercat sa fac plangere dar nu intereseaza pe nimeni de la ei, nici macar scuze pentru situatia creata nu stiu sa ofere. De toata jena, EVITATI!!