/Bucuresti/Magazin de bricolaj

IKEA Pallady

Bulevardul Theodor Pallady 57, București 032266, România

IKEA Pallady
Magazin de bricolaj
4.5
11 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
C654+3H București, România
+40 21 407 4532
ikea.com
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 10–21
Marți: 10–21
Mirecuri: 10–21
Joi: 10–21
Vineri: 10–21
Sâmbătă: 9–21
Duminică: 9–21
Scrie o recenzie
Elena Manea
Elena Manea2 ani în urmă
Mare, aerisit cu tot ce vrei. Chiar și mâncare 😃
Liviu Suciu
Liviu Suciu2 ani în urmă
Edit 5 (final): In nota acestui review vreau sa cuprind si alte detalii referitoare la magazin. Mancarea ok, interactiunea cu personalul mi s-a parut ok in marea majoritate a cazurilor. In magazin sunt clienti care nu poarta masca. Timp scurt la casele express. Birou de informatii chiar m-a ajutat cu acel discount de mai jos. Din punctul meu de vedere, marea majoritate a produselor Ikea isi merita banii. Nu va asteptati la produse/calitate premium. Acestea costa mult mai mult. Mici imperfectiuni mai sunt, dar fara probleme majore (exceptand problema descrisa mai jos). Acest review priveste doar magazinul Ikea Pallady. Nota reala este 3.5

Edit 4(11/12/21): Am sunat din nou la nr mentionat. Dupa o asteptare de 8 minute am primit si raspunsul: produsul poate fi inlocuit daca il dezasamblez si ambalez + predat curier/magazin ori sa primesc un discount din valoarea produsului. Dupa cum spuneam, produsul este foarte greu de dezasamblat din pricina acelor prinderi asa ca am mers pe ultima varianta.

Edit 3 (10/12/21): Am revenit cu apel la nr indicat. Dupa o asteptare de 15 minute am insistat sa aflu statusul sesizarii caci nu pot sta la infinit cu lucrurile imprastiate prin casa. Doamna/domnisoara Flori a fost suficient de draguta incat sa contacteze din nou depozitul pentru un raspuns referitor la solicitarea de inlocuire doar a capacului defect si nu a intreg produsului pe care nu il pot dezasambla (fara daune semnificative)

Edit 2 (09/12/21): Tocmai ce am vorbit la nr indicat. Dupa o asteptare de 16 minute am primit si raspunsul la intrebarea mea: "Cat timp dureaza solutionarea sesizarii? Nu pot sta asa cu toate lucrurile imprastiate in casa" Raspuns: "Inca nu avem raspuns, va rugam reveniti". Mi se pare atat de non-sens tot procesul asta. Nu inteleg de ce nu ma pot duce doar cu capacul deterirorat in magazin, ei desfac un pachet nou, imi dau un capac nou si gata - ei dau mai departe acel pachet ca rebut. Nu. Ei vor sa duc acest produs impachetat la ei ca sa il dea pe acesta rebut.

Edit 1 (08/12/21): multumesc pentru raspuns. Am discutat la support. Intr-adevar mi s-a comunicat ca pot sa impachetez produsul si sa revin la dvs pentru schimb. Problema este ca acest produs nu poate fi dezasamblat. Atasez inca o imagine sa vedeti clemele metalice care odata indoite asa raman. Am deschis sesizare spre inlocuire doar a capacului cu problema. Acum astept raspuns.

Original: Am cumparat ieri un corp KOLBJÖRN si astazi in timp ce il asamblam am observat ca partea de sus este indoita. Degaba ai grija ca de ochii din cap de produsele cumparate, daca angajatii IKEA isi bat joc. Mentionez ca cutia nu avea semne exterioare de lovituri. Rusine.
Andreea Glodeanu
Andreea Glodeanu2 ani în urmă
Aproape tot ce vrei găsești, în materie de mobilă. Există în ultimul timp sincope în aprovizionare, dar, bănuiesc că sunt din cauza pandemiei😶
Sorina Manolescu
Sorina Manolescu2 ani în urmă
In prezent sunt foarte multe produse lipsă. Sunt foarte bine organizări și se respectă masurile de protecție anti-covid.
Iulian draisug
Iulian draisug2 ani în urmă
Am revenit la Ikea, de data aceasta în Pallady, aglomerație mare, vânzări bune, amenajări frumoase cu piese de mobilier, care la citirea denumirii se împleticeste limba, un loc de pelerinaj, obiecte simple, dar puse în valoare, valorificate superior și vândute unor romani care mobilează casele, uitând de tradiție. Pe ansamblu calitatea nu te uimește, doar jocul de culori și poate varietatea te face sa "cazi" în plasa lor. Generațiile tinere s au "trezit" aici, neputând face comparație cu obiectele românești de aceeași factură care pleacă la export.
Control la întrare la certificat verde și curățenie la interior, prețuri mari pe general, mobilier cu uzură "programata" pentru cine înțelege..
Speranța Neda
Speranța Neda2 ani în urmă
Am dat 4 stele din cauza faptului că stocul Ikea Pallady este mult mai mic decât a magazinului din Băneasa.
Mihaela Tănase
Mihaela Tănase2 ani în urmă
Un magazin excelent,cu un restaurant bun,unde poți lua o pauza!
Adrian Barbu
Adrian Barbu2 ani în urmă
Mancare buna si ieftina, mobila pt toate gusturile...atentie la detalii, intotdeauna personal amabil.
Locații recomandate