/Bucuresti/Magazin de biciclete

Sport Guru

Nr, Bulevardul Unirii 69, București 030829, România

Sport Guru
Magazin de biciclete
4.4
686 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
C4GG+F7 București, România
+40 21 310 9999
sportguru.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 11–20
Marți: 9–20
Mirecuri: 9–20
Joi: 9–20
Vineri: 9–20
Sâmbătă: 10–17
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Steliana Niculescu
Steliana Niculescu2 ani în urmă
Review pentru SERVICE BICICLETE, atitudinea ne omoara ....
ZONA TEHNICA nu mai are o echipa tehnica pregatita, gata sa va ia de pe cap orice problema din categoria: "imi bate lantul" :) Pot sa diger un refuz dar sa ma tratezi ca pe o fraiera nu prea. Chiar era un service de 5 stele pentru mine, dar cind iti pleaca mecanicii buni e trist. Am fost cu o bicla vintage pe 24 dec. ca se blocase roata spate .. ceva banal. Domnul tehnician S A-F mi-a spus sa vin undeva dupa jumatatea lunii ianuarie ca sint foarte ocupati. Adica la anul si la multi ani. Dura fix 15 secunde sa deschizi quick release-ul de la roata spate si sa o ajustezi la loc. Ori nu stii ori nu vrei ... :-) Dar daca te-ai facut mecanic de biciclete nu te plange, alege alta meserie.
Claudiu Slabu
Claudiu Slabu2 ani în urmă
O adevărată plăcere să intri în magazin şi să interacţionezi cu oamenii de aici, oricare din ei. Mereu zâmbitori şi dornici să te ajute.

Un singur lucru le lipseşte, un sistem informatic capabil să preia şi să redea comenzile complete.
Sunt la a treia comandă plasată online cu ridicare de la sediul din Unirii, conţinând multiple produse, care la casă apărea doar parţial. Unul din produse nici măcar nu mai era pe stoc (în momentul plasării comenzii online exista pe stoc iar in email-ul de confirmare a comenzii era trecut).
Marian Sârbu
Marian Sârbu2 ani în urmă
Pe lângă faptul că “nu cunosc produsul, nu pot oferi detalii”, ce poate fi oarecum de înțeles, “expertu’” m-a lăsat în mijlocul procesului de achizitie ca să rezolve o problemă.
Steaua este pentru atitudinea vânzătorului, nu pentru magazin sau produse.
Adya Adya
Adya Adya2 ani în urmă
angajatii extrem extrem de nesimtiti : cu masca si dovada vaccinului aratata la intrare am cerut sa fiu lasata in pace pt a avea (oarecum) distantarea fizica necesara (am ajuns la prima ora dimineata in timpul saptamanii) .

nu am cerut parerea nimanui nu am dorit consultanta nu am dorit ajutorul nimanui : si totusi insistenta nesimtita "va pot ajuta ?" a multor angajati a devenit exasperanta la un moment dat .

in fine NU este de intrat in acest magazin absolut deloc .
produsele ok , dar nesimtirea angajatilor este deja extrem de deranjanta
Sorina Ionescu
Sorina Ionescu2 ani în urmă
Am facut un test de pronatie ptr a intelege ce fel de incaltaminte am nevoie ptr alergat. Am avut o experienta foarte buna, primind sfaturi profesionale si explicatii clare atat in timpul testului, cat si la alegerea perechii. Testul a fost detaliat si urmarit cu atentie de catre specialist care mai apoi mi-a oferit si toate detaliile despre fiecare pereche probata.
Pont: testul se face in timpul saptamanii ptr disponibilitate si loc suficient de alergat. Urmeaza testul real cu noua pereche Hoka😁
Mihnea Groseanu Official
Mihnea Groseanu Official2 ani în urmă
Baietii mi-au ceruit si reparat board-ul de pe o zi pe alta. Am plecat spontan la munte si aveam nevoie neaparat de un mic refresh la placa!
Sunt foarte multumit de cum le-a iesit lucrarea si cat de repede s-au miscat! Big up guys✨
Recomand ceruirea manuala
Bogdan Iulian
Bogdan Iulian2 ani în urmă
Lipsa de respect fata de clienti atunci cand sunt sunati pentru detalii despre comenzi care trebuiau sa ajunga in managazin in urma cu 7 zile.
Mircea Cora
Mircea Cora2 ani în urmă
Nesimtire fara margini.
Am cumparat de la ei la inceputul verii trecute o bicicleta de copii, descrisa pe site-ul lor, si al producatorului de altfel, de copii/kids, cu care baiatul meu de 8 ani si circa 32 kg a reusit sa parcurga ceva peste 200 km aceasta vara, si la care a cedat tija de la sa, nu saua, ci tija, norocul a fost ca era introdusa in cadru aproape complet ...
socul a venit insa ca am avut tupeul sa solicit garantie : surpriza placuta a fost ca nu a trebuit sa merg la ei, le-am trimis poze, dar nici ca au raspuns, cand i-am contactat din nou dupa vreo saptamana sa-i intreb daca au vazut pozele ce urmeaza mi-au comunicat ca au sa schimbe tija dar nu au stoc si nu stiu cand au sa primeasca dar ma tin la curent, asta s-a intamplat la inceputul lunii decembrie, spre sfarsit de ianuarie dau mail din nou si acuma incepe si socul imi raspunde "proprietarul" Alex Cristescu si-mi "explica" ca sunt de vina pentru ce s-a intamplat ca bicicleta in cauza este de fete nu de baieti si tija a cedat pentru ca am pus un "adolescent" pe o bicicleta de fetite si era normal sa se intample asa ... dar ca ei totusi au sa schimbe tija asta insa nu o au pe stoc acuma asa ca au sa o schimbe cand au sa o primeasca.
Dupa cum se poate vedea din poze si filmare inafara de tija nimic nu este lovit indoit trosnit, si orice rider stie ca pentru ca sa cedeze tija acolo socul vine strict din sa care sa este absolut intacta inclusiv suportul din plastic de unde vine si intrebarea cam cat de tare trebuie sa loveasca in sa ca sa cedeze o tija de 31.6 mm grosime ???
se pare ca "adolescentii" de 8 ani si 32 kg pot ...
ce am gasit cu adevarat socat este lipsa de intelegere a acestor "guru" in sport de la SportGuru vizavi de gravitatea a ceea ce se putea intampla daca era si numai putin ridicat scaunul !!!
as da 0 stele dar google ma obliga la 1

UPDATE :
ca sa adauge si batjocura la insulta, astazi 10.03.2021, practic la 3 luni de la reclamarea defectului mi-au trimis tija noua de inlocuire, oarecum deloc surprinzator una care nu e buna, acelasi diametru de 31.6mm dar lungimea este 400 mm fata de 300mm cea veche, practic o tija pentru cadru de adulti care deloc suprinzator NU ARE LOC IN CADRUL BICICLETEI DE COPIL ... poze atasate
Locații recomandate