/Cluj/Instalator

Epinvest

Strada Avram Iancu 502-504, Florești 407280, România

Epinvest
Instalator
3.9
73 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
QG3M+RP Florești, România
+40 264 593 519
epinvest.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–17
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: 9–13
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Alexander Tano
Alexander Tano2 ani în urmă
Inca mai astept sa fiu sunat de ei dupa 2 saptamani! @Ariston ar trebui sa ti cauti collaboratori seriosi!
Joiulescu Cristian
Joiulescu Cristian2 ani în urmă
Ceea ce afiseaza ca e pe stoc , de fapt nu au in stoc , comunicare pe e-mail sau telefonica - zero . Nu recomand .
Razvan S
Razvan S2 ani în urmă
Scule si utilaje de calitate si la pret decent, nu stiu de restul, dar eu cand am fost in magazin mi s-o explicat tot intr-un mod cat mai clar si au fost si amabili baietii..10/10 din partea mea
Corina Pescar
Corina Pescar2 ani în urmă
Profesioniști, cu experiența vasta si foarte respectuoși, un mare plus pentru băieții de la service. Mulțumesc mult Epinvest!
Adumitresei Bogdan
Adumitresei Bogdan2 ani în urmă
Firma neserioasa, am comandat o central termina si a venit cu colturile indoite..a fost clar ca a fost scapata pe jos, zero profesionlism din partea lor , am sunat si am trimis poze dar nu au raspuns. Nu recomand sa cumparati de la aceasta firma.
Kecseti Hunor
Kecseti Hunor2 ani în urmă
Eu am avut o experienta foarte buna cu cei de la call-center, firma, am aflat foarte repede multe informatii, m-au ajutat foarte mult si repede.
Inclusiv, programarea la o autorizatie CT a mers uns.

Si atunci am avut o experienta mai proasta cu tehnicianul care a venit la autorizatie. Si nu, pentru ca nu are expertiza, ci pentru ca mi s-a parut arogant. Am cumparat un termostat OpenTherm si l-am rugat sa monteze asa, si nu on-off. Bineinteles mi-a conectat termostatul clasic on-off (chiar daca l-am rugat sa nu faca), si nu OpenTherm. Dupa aia a pus un sigil pe centrala sa nu se deschide nimeni si a plecat. Dezamagit de el.
Vad, ca trebuie sa sun la ei din nou, sa vina din nou. Cost de deplasare 70 de lei, si ca sa faca treaba care nu a facut-o o sa mai ceara bani.
Balasfi Vlad
Balasfi Vlad2 ani în urmă
Am comandat azi la ora 12 un produs care era in stoc la depozitul din Floresti cu mentiunea ca am nevoie de el neaparat azi! Omul cu care am discutat la telefon m.a sunat inapoi sa imi zica ca il aduce cineva in 2-3 ore, am zis perfect. Acelasi angajat ma suna la 16:38 sa imi spuna ca a ajuns produsul meu doar ca se inchide la ora 17:00 magazinul. I.am spus ca vin si ma grabesc iar la ora 17:00 eram in magazin iar angajatul imi spune ca nu imi poate vinde produsul pt ca au inchis casa. Nesimtire curata! Pt ce m.au mai chemat? Sunt curios daca eram in magazin la 16:59 ce ziceau. Mentiunea mea pt ei era ca am nevoie de produs azi. Foarte urat rin partea personalului dvs Epinvest!
Vasile Cenan
Vasile Cenan2 ani în urmă
Experiența la service... Execrabil, jenant. Dar poate o să fie mai bine luni... Vedem... Oricum, nu mă așteptam. Adică Epinvest e firmă serioasă, păcat de unii angajați care le strică imaginea... Păcat.
Locații recomandate