Nu recomand. Nu exista caldura, apa calda mâncarea este groaznica, este mizerie așternuturile Nu sunt schimbate. sunt complet dezamăgit.
Gica Pirvu2 ani în urmă
Curățenie , îngrijit , personal amabil și cooperant .
Laurentiu Marian Turculeanu2 ani în urmă
Super ,am stat la cabana ,au 2 paturi și loc destul pentru a te putea odihni , recomand!
Adelina Mateucă2 ani în urmă
Foarte frumos! Se poate campa și cu rulota sau cortul! 👍👍😻😻
Mihai Borcan2 ani în urmă
Am făcut o rezervare , pentru invitatii de la nunta mea, in data 22.05.2021, pe 10 camere + 1 apartament, la preturile de 150 lei camerele si 200 lei apartamentul, pentru care am plătit avans 500 lei - mi s-a dat un bilețel cu stampila pe care am notat ca am plătit acel avans;
Începând cu 14 Iulie am fost sunat de mai multe ori de (posibil) un domn administrator care insista ca "s-a schimbat administratia" si ca acum preturile sunt mai mari - 170 lei si 250 lei si care facea presiune sa ii confirm urgent cate camere rămân. Am stabilit ca voi trece sa lămurim personal, fata in fata, situația finala, după ce am numărul exact de camere de care voi avea nevoie în final.
Nu am reușit sa ajung personal, asa ca pe 21.07, am incercat sa ne înțelegem la telefon ( ceea ce observasem dinainte ca poate fi o provocare, deoarece domnul nu era prea coerent în explicațiile despre "schimbarea administrației") . Când am încercat astăzi 21.07 sa lămuresc la telefon , am fost preluat de o alta persoana, care s-a recomandat ca fiind "patronul" ( as fi vrut sa păstrez doar 6 camere + apartament, însa i-am rugat sa păstreze prețul stabilit inițial la rezervare, lucru refuzat categoric, fără sa îmi dea vreo alta varianta, cu o atitudine nepoliticoasa )
Abordarea si răspunsul au fost total nepotrivite pentru industria de ospitalitate din 2021, foarte nepoliticoși și aroganți, asa ca inițial am propus sa păstrez doar 3 camere în schimbul avansului plătit, însa domnul din telefon a devenit și mai nepoliticos, deranjat bineînțeles de anularea rezervării și de soluția mea, devenind și mai nepoliticos și înverșunat, încât m-am îngrijorat pentru oamenii pe care ar fi urmat sa ii cazez acolo și pentru calitatea serviciilor pe care le-ar putea primi, în urma acestei discuții total nepotrivite, încât am decis sa anulez toate rezervările și mi s-a transmis ca avansul nu se mai poate returna; Mărirea de preturi sugerata de dumnealor nu era una consistenta, însa ca principiu am fost foarte deranjat de abordarea si atitudinea dumnealor ( ii citez: "schimbarea administrației", "mai bine lipsa decât clienți ca dumneavoastră", "nu știți cu cine vorbiți, pensiunea este făcuta pe fonduri europene" , "timpul înseamna bani asa ca nu mai avem ce discuta" și lista continua...) , încât nu știu dacă serviciile oferite se pot ridica la un nivel cel putin decent; De asemenea regret ca am plătit acel avans ( fără bon și contract ), ba chiar am vrut sa plătesc totul în avans.
Eusebiu Papalet2 ani în urmă
Cearsafuri care lasa de dorit, mochete murdare , cam lasa de dorit si preturi la nivel de hotel.
Mari Blue4 ani în urmă
Mi-a plăcut camera și amplasarea pensiunii. Camera a fost spațioasă, cu pat dublu, baie proprie, tv, aer, balcon,. Micul dejun este între 7 și 9 dimineata, este la circa 100 m de ștrandul Ostroveni. Nu au bucătărie de restaurant, din câte știu ma refer la ciorbe sau fripturi, dar nu vad rostul atâta timp cât pe ștrand exista terasa cu mâncare, adică am mâncat super pe ștrand. Mie mi-a plăcut
Folosiți acest formular pentru a semnala probleme precum: locație greșită, orar greșit sau informații de acest gen. Formularul nu va ajunge la administratorul locației Pensiunea Carpe Diem, ci la administratorul site-ului Map24.ro. Vă mulțumim!
Începând cu 14 Iulie am fost sunat de mai multe ori de (posibil) un domn administrator care insista ca "s-a schimbat administratia" si ca acum preturile sunt mai mari - 170 lei si 250 lei si care facea presiune sa ii confirm urgent cate camere rămân. Am stabilit ca voi trece sa lămurim personal, fata in fata, situația finala, după ce am numărul exact de camere de care voi avea nevoie în final.
Nu am reușit sa ajung personal, asa ca pe 21.07, am incercat sa ne înțelegem la telefon ( ceea ce observasem dinainte ca poate fi o provocare, deoarece domnul nu era prea coerent în explicațiile despre "schimbarea administrației") .
Când am încercat astăzi 21.07 sa lămuresc la telefon , am fost preluat de o alta persoana, care s-a recomandat ca fiind "patronul" ( as fi vrut sa păstrez doar 6 camere + apartament, însa i-am rugat sa păstreze prețul stabilit inițial la rezervare, lucru refuzat categoric, fără sa îmi dea vreo alta varianta, cu o atitudine nepoliticoasa )
Abordarea si răspunsul au fost total nepotrivite pentru industria de ospitalitate din 2021, foarte nepoliticoși și aroganți, asa ca inițial am propus sa păstrez doar 3 camere în schimbul avansului plătit, însa domnul din telefon a devenit și mai nepoliticos, deranjat bineînțeles de anularea rezervării și de soluția mea, devenind și mai nepoliticos și înverșunat, încât m-am îngrijorat pentru oamenii pe care ar fi urmat sa ii cazez acolo și pentru calitatea serviciilor pe care le-ar putea primi, în urma acestei discuții total nepotrivite, încât am decis sa anulez toate rezervările și mi s-a transmis ca avansul nu se mai poate returna;
Mărirea de preturi sugerata de dumnealor nu era una consistenta, însa ca principiu am fost foarte deranjat de abordarea si atitudinea dumnealor ( ii citez: "schimbarea administrației", "mai bine lipsa decât clienți ca dumneavoastră", "nu știți cu cine vorbiți, pensiunea este făcuta pe fonduri europene" , "timpul înseamna bani asa ca nu mai avem ce discuta" și lista continua...) , încât nu știu dacă serviciile oferite se pot ridica la un nivel cel putin decent;
De asemenea regret ca am plătit acel avans ( fără bon și contract ), ba chiar am vrut sa plătesc totul în avans.