/Brasov/Dealer auto

Euro Motor

Calea București 132, Brașov 500299, România

Euro Motor
Dealer auto
4.3
888 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
JJJP+FG Brașov, România
+40 268 329 719
euromotor.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–12
Marți: 8–12
Mirecuri: 8–12
Joi: 8–12
Vineri: 8–12
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Dani Plocon
Dani Plocon2 ani în urmă
Dacă nu eram obligat sa efectuez reviziile din garantie(Sandero Stepway nou din 2019),nu apelam la serviciile lor.La PROGRAMĂRI este o problema.ex:la începutul săptămânii am făcut prog ptr joi la ora 14,la ei figura vineri.învoire și timp pierdut.Aceiasi situație a fost și la revizie în oct......
AdY CRUDU
AdY CRUDU2 ani în urmă
Personal implicat, m-au ajutat cu o problemă deși nu am avut programare, au schimbat piese in garanție, deși piesa respectiva mai mergea mult și bine pe mașină (suport - ul motor făcea zgomot) Recomand!!!
Mormoloc Razvan
Mormoloc Razvan2 ani în urmă
După 4 ore ...ma suna ca nu au fost în stare sa schimbe 3 filtre. Și uleiul...au făcut ITP-UL și au înlocuit o conducta de Ac care a cedat în garanție după doi ani și 4 luni. În condițiile care pentru aceeași problema...cu ac ul am fost cu o luna jumătate în urma ..și au zis ca nu are nimic mașina...au completat cu ac ..și în plina vara...am mers fără Ac...mulțumesc euro motor și echipei...
Adrian George Constantin
Adrian George Constantin2 ani în urmă
Autoturism nou Sandero Stepway , achiziționat cu 14700€ de la Euro Motor Brasov în 23 Decembrie 2021, ora 16:00. Masina era scoasă afara, ma astepta in fata barierei, iar predarea sa facut in 10 min, timp în care am reușit doar să inspectez vizual caroseria. La câteva zile dupa, am descoperit ca ceasurile de bord sunt împinse în spate. Din pacate la predare nu am sesizat acest defect, iar stand pe scaunul soferului nu pare să fie o problema. Defectul se poate vedea doar din exteriorul masini. Am făcut sesizare către ei si către Dacia Vocea Clientului pe data de 3 Ianuarie 2022 cand am revenit din concediu. Pana acum am avut 2 vizite in service-ul Euro Motor pentru evaluare/constatare problema ceasuri de bord si pentru a remedia o problema la Display-ul Media care la pornirea masinii se aprindea, apoi dupa un timp display-ul se stingea si nu mai putea fi repornit. Se pare ca problema display-ului era datorită unui contact imperfect la borna de minus din cauza vopselei in exces si a fost remediata. Azi mi sa comunicat telefonic ca problema ceasurilor de bord nu a fost sesizata la predarea autoturismului si din acest motiv nu se poate remedia pe garanție, cauza defectului fiind intervenție externa . Ma tot intreb daca achiziționează cineva un autoturism nou ca apoi la cateva zile dupa predare sa faca vreo intervenție la ceasurile de bord? Încă incerc sa diger toata situatia, desi am ramas cu un gust amar. Sfatul meu e sa nu va grăbiți la receptie si sa verificați cat mai detaliat starea si functionalitatea autoturismului. Se pare ca defectele sesizate după predarea autoturismului, intra in responsabilitatea proprietarului.
Vali Vali
Vali Vali2 ani în urmă
Am o parere foarte buna despre tot personalul, sunt amabili, intelgatori, dornici sa te ajute, incepand cu agentii/inginerii constatatori pana la tinichigii si vopsitori.
Andrei Stefan
Andrei Stefan2 ani în urmă
Orice intrebare a avut un raspuns prompt si corect!
Am avut parte de flexibilitate atat la predarea autoturismului in service cat si la ridicare!
Toader Aldea
Toader Aldea2 ani în urmă
Timpul de asteptare a fost foarte scurt.
Cred ca in service totul functioneaza impecabil.
Nicole
Nicole2 ani în urmă
Recomand! Servicii si personal amabil si de calitate.
Locații recomandate