Z TOUR S.R.L. Iulius Mall Cluj Napoca
Strada Alexandru Vaida Voevod 53, Cluj-Napoca 400436, România
3.7
51 recenzii
8 comentarii
QJCF+XR Cluj-Napoca, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 10–22
Marți: 10–22
Mirecuri: 10–22
Joi: 10–22
Vineri: 10–22
Sâmbătă: 10–22
Duminică: 10–22
Marți: 10–22
Mirecuri: 10–22
Joi: 10–22
Vineri: 10–22
Sâmbătă: 10–22
Duminică: 10–22
1. Alegi sa mergi si îți asumi ca ai șanse sa fi pozitiv. Și sa pierzi toți bani de sejur.
2. Alegi sa nu pleci și pierzi avansul 30%.
Trimiterea email referitor la testarea covid a fost tare convenabila(din nou pentru Z-tour), cu 31 de zile înainte. Deci puteai anula în același zi și sa pierzi 30% din sejur, dar dacă anulai după pierdeai toți bani de sejur. Ni s-a spus ca nu avem posibilitate de a alege sa reprogramam deoarece "refuzam" sa facem testul COVID. Noi nu am refuzat sa facem testul COVID, dar nu ni s-a părut corect ca în cazul în care vom fi depistați pozitivi sa pierdem toți bani de sejur.
Asa ca agenția s-a ales cu avansul de 30%( aproximativ 800 RON) fără sa ne ofere mare lucru.
Ori de care ori am sunat la ei sau am trimit email ni s-a răspuns sa așteptăm să discute cu "parteneri" lor din Egipt. După o săptămână de când am trimis email de anulare a sejurului am sunat din nou sa întrebam când primim email de confirmare a anularii răspunsul:" în zilele următoare". Întrucât era luni am întrebat ce înseamnă zilele următoare, săptămâna aceasta?. Raspunsul:"cam asa ar trebui, în zilele următoare". Noroc ca și a amintit domnișoară/doamna sa ma întrebe înainte sa închidă pe ce nume e rezervare. Au trecut de atunci aproape 2 săptămâni și încă tot nu am primit email de confirmare a anularii. Dacă un email nu sunt în stare sa trimită, bănuiesc ca restul banilor (pentru ca am achitat încă o rata suplimentara fata de avans 🤦♀️, greșeală noastra) o sa ii vedem cel mai probabil peste 2 ani.
Din perspectiva mea Z-tour este o agenție căreia nu ii pasa de clienți ci doar de câștiguri ( e ușor sa te alegi cu 800 de la fiecare persoana care anulează, decât sa le oferi posibilitatea de reprogramare) . Oameni nu sunt pregătiți sa îți ofere răspunsuri la întrebări banale, trebuie mereu sa se consulte cu partenerii lor.
Ca să nu mai spun ca nici email nu sunt în stare sa scrie. Când am reprogramat au trimis email cu factura pentru servicii extra în Turcia nu Egipt.
După aceasta experienta minunata niciunul dintre cei care am optat pentru sejurul în Egipt nu mai dorim sa plecam undeva cu agențiile de turism.
NU RECOMAND sub nici o formă!
În urmă cu 2 ani am apelat tot la serviciile lor și am primit o cameră la hotel de 5 stele la parter, într-o zonă ft retrasă :(.