/Cluj/Agentie de turism

Z TOUR S.R.L. Iulius Mall Cluj Napoca

Strada Alexandru Vaida Voevod 53, Cluj-Napoca 400436, România

Z TOUR S.R.L. Iulius Mall Cluj Napoca
Agentie de turism
3.7
51 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
QJCF+XR Cluj-Napoca, România
+40 264 480 101
ztour-travel.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 10–22
Marți: 10–22
Mirecuri: 10–22
Joi: 10–22
Vineri: 10–22
Sâmbătă: 10–22
Duminică: 10–22
Scrie o recenzie
Lucia Topan
Lucia Topan2 ani în urmă
Să nu mergeți în vacanță cu Z TOUR ,Sint amabili pină îți iau banii , foarte scump pentru ce oferă
Ancuța Delia Malinas
Ancuța Delia Malinas3 ani în urmă
Dezamăgită. În ultimii ani am mers în concedii prin aceasta agenție. Anul trecut am luat concediu pentru Grecia am plătit integral dar din cauza pandemiei nu am reușit sa mergem. Am stabilit cum ca, concediul va fi reprogramat pentru anul acesta în aceeași perioada. Încă nu am primit contractele pentru acest an. Am zis de la început ca nu vrem vouchere pentru a fi ok. Am sunat de 2 săptămâni sa ne trimită contractele, încă nu ne-au trimis. Am sunat ieri sa spun ca aștept contractele mi s-a spus ca voi fi sunata. Când...? Au trecut 24 ore. Știu și înțeleg ca trăim o perioada bulversanta și se întâmplă să uităm dar aceasta situație as descris-o ca și DEZINTERES SI NEPĂSARE! Nu voi mai apela la aceasta agenție. Știu ca nu este important ca pierdeți 1 client dar sigur pierdeți 4 familii care avem luate biletele. Va doresc spor la treaba și putina atenție.
Adrian Chira
Adrian Chira4 ani în urmă
Când incerci să rezervi o vacanță într-o locatie și ți se spune ca nu mai sunt locuri cu un mare zâmbet de satisfactie pe față fara sa îți ofere nici o alta optiune , ca mai apoi sa gasesti locuri la alta agentie , cred ca sunt necesare unele îmbunătățiri , pentru ca din păcate in zâmbet sarcastic nu ajuta la nimic .....
Motorized Droid
Motorized Droid6 ani în urmă
Asa va tratati si clientii, cum l-a tratat patronul dumneavoastra pe soferul acela? Oricare ar fi fost problema, este un comportament de badaran si probabil are impresia ca a cumparat cu totul bucata aceea de asfalt spre a-i servi si la inmormantare.
Lucian Patrulescu
Lucian Patrulescu2 ani în urmă
O agenție de turism din Cluj.Am cumpărat un sejur pentru Spania,totul a decurs foarte bine,hotelul ,transferul de la aeroport totul ok.Doar o singura data am mers cu ei.
Simina Popa
Simina Popa2 ani în urmă
Total dezamăgită de maniera în care Z-tour a ales sa se îngrijească de clienți în perioada Covid-ului. Am luat în luna ianuarie un sejur Cluj-Egipt (Hungarda) pentru mai 2020. În luna mai am fost nevoiți sa reprograma și ni s-a oferit voacher și posibilitatea de a reprograma. Am ales sa reprogramam pentru septembrie 2020 chiar dacă acest lucru presupunea sa mai achitam 50 de euro în plus pentru fiecare persoana. In luna august am fost sa ne interesam de vacanta din nou. Totul bine și frumos dar exact cu 31 de zile înainte de plecare primim email ca vom fi nevoiti sa ne facem testul COVID (încă 50 de euro suplimentari) . Am vrut sa optam pentru vochere și posibilitatea de reprogramare. Posibilitățile oferite de Z-tour, total nefavorabile pentru clienți, erau:
1. Alegi sa mergi si îți asumi ca ai șanse sa fi pozitiv. Și sa pierzi toți bani de sejur.
2. Alegi sa nu pleci și pierzi avansul 30%.
Trimiterea email referitor la testarea covid a fost tare convenabila(din nou pentru Z-tour), cu 31 de zile înainte. Deci puteai anula în același zi și sa pierzi 30% din sejur, dar dacă anulai după pierdeai toți bani de sejur. Ni s-a spus ca nu avem posibilitate de a alege sa reprogramam deoarece "refuzam" sa facem testul COVID. Noi nu am refuzat sa facem testul COVID, dar nu ni s-a părut corect ca în cazul în care vom fi depistați pozitivi sa pierdem toți bani de sejur.
Asa ca agenția s-a ales cu avansul de 30%( aproximativ 800 RON) fără sa ne ofere mare lucru.
Ori de care ori am sunat la ei sau am trimit email ni s-a răspuns sa așteptăm să discute cu "parteneri" lor din Egipt. După o săptămână de când am trimis email de anulare a sejurului am sunat din nou sa întrebam când primim email de confirmare a anularii răspunsul:" în zilele următoare". Întrucât era luni am întrebat ce înseamnă zilele următoare, săptămâna aceasta?. Raspunsul:"cam asa ar trebui, în zilele următoare". Noroc ca și a amintit domnișoară/doamna sa ma întrebe înainte sa închidă pe ce nume e rezervare. Au trecut de atunci aproape 2 săptămâni și încă tot nu am primit email de confirmare a anularii. Dacă un email nu sunt în stare sa trimită, bănuiesc ca restul banilor (pentru ca am achitat încă o rata suplimentara fata de avans 🤦‍♀️, greșeală noastra) o sa ii vedem cel mai probabil peste 2 ani.
Din perspectiva mea Z-tour este o agenție căreia nu ii pasa de clienți ci doar de câștiguri ( e ușor sa te alegi cu 800 de la fiecare persoana care anulează, decât sa le oferi posibilitatea de reprogramare) . Oameni nu sunt pregătiți sa îți ofere răspunsuri la întrebări banale, trebuie mereu sa se consulte cu partenerii lor.
Ca să nu mai spun ca nici email nu sunt în stare sa scrie. Când am reprogramat au trimis email cu factura pentru servicii extra în Turcia nu Egipt.
După aceasta experienta minunata niciunul dintre cei care am optat pentru sejurul în Egipt nu mai dorim sa plecam undeva cu agențiile de turism.
Teodora Cristina
Teodora Cristina2 ani în urmă
Cei de la Z Tour ne-au făcut o surpriză f neplacută! Când am ajuns în Turcia ne-au cazat la o vilă cu 3 etaje, deși noi am plătit la Hotelul de 5 stele. Nu ne-au anunțat faptul că vom fii cazați la vile, foarte neprofesional!!!!

NU RECOMAND sub nici o formă!

În urmă cu 2 ani am apelat tot la serviciile lor și am primit o cameră la hotel de 5 stele la parter, într-o zonă ft retrasă :(.
Sergiu-Vlad Neag
Sergiu-Vlad Neag2 ani în urmă
Lipsa de profesionalism,sunt foarte multe întrebări pe subiectul vacantelor pe care le vand la care nu au angajatele din agenție nu au răspuns și se întreabă intre ele.
Locații recomandate