/Cluj/Spital

Centrul Medical Mărăști

Cluj-Napoca 400124, România

Centrul Medical Mărăști
Spital
3.9
53 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
QJH9+FH Cluj-Napoca, România
+40 264 410 941
lavitamed.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–19
Marți: 8–19
Mirecuri: 8–19
Joi: 8–19
Vineri: 8–19
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Cristina Guriță
Cristina Guriță2 ani în urmă
Cu programare facuta de o saptamana, si fiind apelată in aceeasi zi sa confirm ca vin, am avut experienta neplăcută să ajung la clinică și sa mi se spună ca medicul este in concediu. Am sunat inapoi la numarul care mă apelase pentru confirmare, ca sa mi se clarifice ce se intampla, si ei insistau că totul e in regulă si m-am intors inapoi, ca sa sun de fată cu asistentele de la receptie si sa le sune telefonul fix de sub nasul lor. Cineva de la receptie, sau de la serviciul cu clienții e grav neinformat si lipsit de profesionalism, pune oamenii pe drumuri degeaba si nu isi merită jobul! Din pacate, era o porgramare de care aveam acută nevoie si acum trebuie sa stau si sa caut alt medic la urgente sau să mai astept cateva zile, timp in care sanatatea mea se deterioreaza. Nu recomand sub nicio forma!
Laurden Laur Den
Laurden Laur Den2 ani în urmă
Un sincer mulțumesc, domnule doctor, Vlad Hârdo pentru munca și dedicația dumneavoastră.
Sunteți un medic de excepție, un om extraordinar de frumos sufletește!
Recunoștință mea nu are limite!
Va doresc sa practicați aceasta meserie nobila încă zeci de ani și sa aveți parte de tot respectul celor care va înconjoară!
O pacienta extra mulțumită!
Necse Denisa Claudia
Ionela Sic
Ionela Sic2 ani în urmă
M-am programat online intr-o zi de Miercuri parca, pentru urmatoarea zi de luni la Gastroenterologie. Vineri am fost sunata sa confirm daca merg luni la ora cutare. Am confirmat ca Da! Luni dimineata am sunat sa vad daca exista posibilitatea sa fiu luata putin mai repede insa mi s-a zis clar ca nu, deoarece programul doamnei doctor incepe cu ora la care ma prezint eu. Adica sunt primul pacient. Dupa scurt timp am resunat sa le zic ca atunci prefer cu o ora mai tarziu. Si mi s-a zis ca e in regula si ca o vor anunta ei pe doamna dr sa ajunga cu o ora mai tarziu ca vine direct din nu stiu ce clinica. Deci dupa ce mi s-a confirmat de 4x ca Luni in data de 09.08.2021 am programare la ora cutare, sunt resunata sa mi se zica ca doamna dr e in concediu si s-a gresit programarea.
Eu deja facand programarea cu aproape 1 saptamana inainte: 1 confirmare online si 3 telefonice. Really? Si eu care aveam o urgenta majora, trebuia sa caut in alta parte ceva mai repede. Sunt foarte dezamagita! Nu as fi lasat aceasta recenzie daca mi se zicea din a doua la telefon ca nu se mai poate.
Radu Manese
Radu Manese3 ani în urmă
O experienta foarte negativa. Programare la un control banal la Dermatologie, Dr Viorica Todica, pentru ora 09.40 dar la ora 10.20 inca eram inca in hol fara ca cineva sa vina macar cu o clarificare pentru intarziere. Abia in momentul in care m-am adresat fetelor de la secretariat, mi s-a spus pe un ton foarte neprietenos ca "a intervenit o urgenta". Urgente la dermatologie intr-o clinica privata
:))) ??? Sa-mi fie cu iertare dar daca incadram o consultatie platita la "URGENTE" si o prioritizam fata de cei veniti cu bilet de trimitere si decontat prin CAS e trist de tot. Care mai e rolul programarii daca totusi stam buluc 10-12 persoane intr-un hol de 8 metri patrati mai ales in conditiile actuale ? Bineinteles ca nu "s-a obosit" nimeni ulterior sa revina cu un telefon pentru a clarifica situatia, probabil fiind foarte ocupate fetele cu "alte URGENTE" !
Personal pot spune ca aceasta a fost ultima experienta cu aceasta clinica !
Lega Trucks
Lega Trucks4 ani în urmă
Jalnic! astepti cu orele desi ti-ai facut programare , iar angajatele se comporta mizerabil. Daca suni pentru o programare , acestea au ''amabilitatea'' sa iti spuna sa astepti, aseaza receptorul jos, auzi discutii intre angajate referitor la locatiile in care acestea isi petrec concediul, si alte discutii personale,timp in care tu astepti, iar dupa 10 minute de asteptat la telefon iti inchid in nas iar cand reapelezi nu iti mai raspund. Pe deasupra medicii se comporta cu tine exact la fel ca si angajatele. Din pacate pot bifa aici un minim de o stea insa meritati 0.
Alin R.
Alin R.5 ani în urmă
Daca as putea sa dau mai putin de o stea, as da. Ma suna asistentele sa ma cheme mai devreme, ma invoiesc de la servici sa plec si merg si ajung si stau o jumatate de ora plus si astept ca prostul, in timp ce o alta femeie pe care si pe ea au chemat-o mai devreme, statea deja de trei sferturi de ora si astepta, iar persoana care trebuia sa nu mai vina, a aparut dintr-o data, a si intarziat, si brusc a avut prioritate. Treaba romaneasca as zice. Plus de asta ca nu recomand sa mergeti la dermatologie la Vinteler Cristina, mi-a facut o luna tratament cu plasturi pe care am dat destul de multi bani, numai ca sa imi apara problemele inapoi. Bani pe care sincer puteam sa-i dau ca sa fiu cauterizat direct in alta parte, fiindca dumneaei se teme sa faca asemenea manevre in anumite zone. Pacat de clinica, ca sigur exista si doctori buni si competenti in ea. -100 de stele.
Laura Georgiu
Laura Georgiu2 ani în urmă
Am avut o programare la neurologie la ora 11:30 si nu am fost luata decat la 12:30.
In plina pandemie sa nu va respectati programarile,sincer mi se pare trist.
Doamna Doctor de la Neurologie mi-a vorbit cu aroganta,fara interes in starea mea de sanatate ,asta dupa ce, totusi am platit 200 Lei consultatia.
O experienta neplacuta si nu recomand aceasta clinica sub nicio forma.
Daniela Cristina Stadnic
Daniela Cristina Stadnic2 ani în urmă
Personalul este foarte amabil și exista o buna organizare ținând cont de pandemie, iar domnul doctor Hardo Vlad este foarte amabil și mi-a tratat problema rapid.
Recomand cu încredere 🙂
Locații recomandate