Altex Focsani Kaufland
B-dul Brailei, nr. 102, Complex Comercial Kaufland, loc. Focsani, jud, Focșani 620170, România
4.3
401 recenzii
8 comentarii
M5QW+G7 Focșani, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 9–21
Marți: 9–21
Mirecuri: 9–21
Joi: 9–21
Vineri: 9–21
Sâmbătă: 9–21
Duminică: 9–20
Marți: 9–21
Mirecuri: 9–21
Joi: 9–21
Vineri: 9–21
Sâmbătă: 9–21
Duminică: 9–20
Pe scurt. În urmă cu câteva săptămâni vroiam să plătesc la casă un produs și m-am poziționat pe aliniamentul marcat pe pardoseală, așteptând momentul în care doamna de la casă, ocupată cu ceva treburi specifice, să mă invite pentru scanarea codului produsului și plată. Între timp apare un domn care se poziționează fix la tejghea și întrerupe brusc îndeletnicirile doamnei casier. Doamna mă ignoră complet și onorează cererea clientului grăbit. Pare chiar surprinsă atunci când îi sesizez derapajul și încălcarea regulilor minime de bun simț. Pun întâmplarea pe seama confortului personal. Practic, de ce să-și facă de lucru cu un potențial factor perturbator. Și a avut dreptate. Mi-am făcut eu.
Și pentru că vorbeam de recurență voi continua relatarea faptelor din dimineața zilei de 14 august 2021. Protagoniștii principali sunt aceiași: doamna casieră (fix aceeași persoană de la primul act) și eu. Așteptam să plătesc un produs luat din magazin. De această dată era un rând format, eu fiind al doilea client care aștepta, în timp ce doamna avea un client la casă. Apare un domn grăbit din magazin, se postează la o altă casă și, nu-mi vine să cred ochilor când văd că, după ce termină cu clientul anterior, doamna glisează spre stânga și îl servește pe clientul grăbit, care ne ignorase. Nu numai pe noi ci și bunul simț. Atunci când intervin și îl întreb dacă ne-a observat sau suntem invizibili adoptă poziția statuii. Fac greșeala să îi adresez și doamnei casier aceeași întrebare și primesc un răspuns demoralizator: acolo este "coada"! Aș fi vrut să vorbesc cu managerul magazinului dar primesc răspunsul "NU ESTE".
Închei cu speranța că cineva din conducerea Altex citește această postare și îi spune doamnei că o atitudine profesională corectă este oarecum diferită.
Mai am și o întrebare: oare de ce plătiți personalul firmei de securitate? Să țină ocupată băncuța din fața magazinului? Mulțumesc.
Să dau un exemplu: acum câteva luni mi-am achiziționat un cablu micro usb metalic prețul lui a fost în jur de 50 de lei și din greșeală m-am împiedicat de el în timp ce telefonul era la încărcat, impactul cu parchetul a afectat partea cu micro usb-ul și când băgam telefonul la încărcat trebuia să îl poziționez. A doua zi m-am.dus cu ambalajul original al cablului și cu cablul la Altex, am vorbit cu unul din angajații de acolo și în maxim 5 minute mi-au înlocuit produsul cu unul nou identic. Mă așteptam la scuze sau orice alt ceva, dar din fericire nu a fost așa.
Alta dată am cumpărat o pereche de căști audio Samsung iar după o jumătate de an casca stânga nu mai avea același volum pe sunet și scotea un sunet gâjâit. Aceeași poveste și aici am fost la Altex și mi-au înlocuit fara prea multe cuvinte produsul.
Experiența cu comenzile online a fost de asemenea una foarte buna.
Din magazinul online am achiziționat o mașină de spălat, a venit a doua zi cu Nemo Express exact așa cum trebuie. Mașina de spălat la un moment dat a avut o problema la închidere, i-am contactat pe cei de la Altex pentru serviciul de garanție și cei de la Depanero au venit și au rezolvat problema in mod serios și responsabil.
Apreciez seriozitatea celor de la Altex Romania!