/Vrancea/Serviciu de instalare electrica

Altex Focsani Kaufland

B-dul Brailei, nr. 102, Complex Comercial Kaufland, loc. Focsani, jud, Focșani 620170, România

Altex Focsani Kaufland
Serviciu de instalare electrica
4.3
401 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
M5QW+G7 Focșani, România
+40 756 073 709
altex.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 9–21
Marți: 9–21
Mirecuri: 9–21
Joi: 9–21
Vineri: 9–21
Sâmbătă: 9–21
Duminică: 9–20
Scrie o recenzie
Dbr ctin
Dbr ctin2 ani în urmă
Personalul acestui magazin mi a schimbat conceptul despre angajații Altex din tara aceștia oferind ajutor clienților și sprijin în ceea ce doresc să achiziționeze cu aceasta ocazie le mulțumesc și le urez sa o tina tot așa!!!
Emil bobocea
Emil bobocea2 ani în urmă
Aș fi vrut să las o recenzie pozitivă dar evenimentul recurent al cărui martor am fost în acest magazin mă împiedică să fac ceea ce mi-am dorit.
Pe scurt. În urmă cu câteva săptămâni vroiam să plătesc la casă un produs și m-am poziționat pe aliniamentul marcat pe pardoseală, așteptând momentul în care doamna de la casă, ocupată cu ceva treburi specifice, să mă invite pentru scanarea codului produsului și plată. Între timp apare un domn care se poziționează fix la tejghea și întrerupe brusc îndeletnicirile doamnei casier. Doamna mă ignoră complet și onorează cererea clientului grăbit. Pare chiar surprinsă atunci când îi sesizez derapajul și încălcarea regulilor minime de bun simț. Pun întâmplarea pe seama confortului personal. Practic, de ce să-și facă de lucru cu un potențial factor perturbator. Și a avut dreptate. Mi-am făcut eu.
Și pentru că vorbeam de recurență voi continua relatarea faptelor din dimineața zilei de 14 august 2021. Protagoniștii principali sunt aceiași: doamna casieră (fix aceeași persoană de la primul act) și eu. Așteptam să plătesc un produs luat din magazin. De această dată era un rând format, eu fiind al doilea client care aștepta, în timp ce doamna avea un client la casă. Apare un domn grăbit din magazin, se postează la o altă casă și, nu-mi vine să cred ochilor când văd că, după ce termină cu clientul anterior, doamna glisează spre stânga și îl servește pe clientul grăbit, care ne ignorase. Nu numai pe noi ci și bunul simț. Atunci când intervin și îl întreb dacă ne-a observat sau suntem invizibili adoptă poziția statuii. Fac greșeala să îi adresez și doamnei casier aceeași întrebare și primesc un răspuns demoralizator: acolo este "coada"! Aș fi vrut să vorbesc cu managerul magazinului dar primesc răspunsul "NU ESTE".
Închei cu speranța că cineva din conducerea Altex citește această postare și îi spune doamnei că o atitudine profesională corectă este oarecum diferită.
Mai am și o întrebare: oare de ce plătiți personalul firmei de securitate? Să țină ocupată băncuța din fața magazinului? Mulțumesc.
Mircea Constantin Bobocea
Mircea Constantin Bobocea2 ani în urmă
Personal pe raioane lipsă.Pentru achizitionarea unui aparat de ras a trebuit să aștept mai bine de 20 de minute.Nu mi s-a făcut nicio reducere pentru respectivul aparat care era expus și desigilat , întrucât altul nu era pe stoc. Ce rușine....
Leonard Tomsa
Leonard Tomsa2 ani în urmă
Am vrut sa cumpar un incarcator pentru telefonul meu. Pe langa faptul ca nu te baga nimeni in seama, trebuie sa ii cauti tu pe angajati pentru a cere o parere sau un sfat. Pregatire 0. Am intrebat daca au incarcatoare pentru telefonul meu (samsung A31) si mi-a aratat un incarcator de la samsung. Cand am intrebat daca se potriveste la telefonul meu viz-a-vis de puterea de incarcare (amperaj) s-a vazut cum se blocheaza si a incercat sa imi spuna ca acel imcarcator pe care mi l-a aratat se potriveste si la samsung S20 dupa care mi-a intors spatele si a plecat... Trageti voi concluziile
Mihai Panaite
Mihai Panaite2 ani în urmă
Am achiziționat un telefon Nokia 5.4 din magazin despre care mi s-a spus că a fost deschis doar pentru a fi prezentat unui client . Când am ajuns acasă am observat că ambalajul este murdar , îndoit iar încărcătorul zgâriat , cel mai probabil produsul era resigilat .
Cristi Iuga
Cristi Iuga2 ani în urmă
Despre Altex am doar cuvinte de lauda, am foarte multe electronice achiziționate din magazin fizic. Personalul este unul bine instruit și amabil.
Să dau un exemplu: acum câteva luni mi-am achiziționat un cablu micro usb metalic prețul lui a fost în jur de 50 de lei și din greșeală m-am împiedicat de el în timp ce telefonul era la încărcat, impactul cu parchetul a afectat partea cu micro usb-ul și când băgam telefonul la încărcat trebuia să îl poziționez. A doua zi m-am.dus cu ambalajul original al cablului și cu cablul la Altex, am vorbit cu unul din angajații de acolo și în maxim 5 minute mi-au înlocuit produsul cu unul nou identic. Mă așteptam la scuze sau orice alt ceva, dar din fericire nu a fost așa.
Alta dată am cumpărat o pereche de căști audio Samsung iar după o jumătate de an casca stânga nu mai avea același volum pe sunet și scotea un sunet gâjâit. Aceeași poveste și aici am fost la Altex și mi-au înlocuit fara prea multe cuvinte produsul.
Experiența cu comenzile online a fost de asemenea una foarte buna.
Din magazinul online am achiziționat o mașină de spălat, a venit a doua zi cu Nemo Express exact așa cum trebuie. Mașina de spălat la un moment dat a avut o problema la închidere, i-am contactat pe cei de la Altex pentru serviciul de garanție și cei de la Depanero au venit și au rezolvat problema in mod serios și responsabil.
Apreciez seriozitatea celor de la Altex Romania!
Mariana Palade
Mariana Palade2 ani în urmă
Nu recomand. Foarte dezamăgită în ceea ce privește termenul de livrare a unei comenzi plasate în magazin.
Cristi Insuratelu
Cristi Insuratelu2 ani în urmă
Personal extrem de serviabil dar gama restrânsă de produse fizice
Locații recomandate