Miercuri seara nu raspunde nimeni la telefon!Dezamagit…
Mihaela Ferent2 ani în urmă
Cipri Rachita4 ani în urmă
Dorin Sendreanu4 ani în urmă
Georgiana Chis2 ani în urmă
Mai mult decat dezamagitor modul de rezolvare a cererilor - dureaza luni de zile o definitivare a locului de consum, nu se comunica clar etapele, ce documente sunt necesare pt fiecare etapa, care sunt deadlineurile pentru rezolvarea cap coada a unei cereri. Departamente nu comunica intre ele, nu pot transfera un tel de la o echipa la alta, se dau informatii aiurea, in mod constant cand intrebi/ ceri o informatie nu stiu sa iti raspunda si nici sa te trimita la departamentul corect. Ti se iau documente fara sa ti se dea un numar de inregistrare a cererii sau orice informatie pe baza careia sa poti mai tarziu sa clarifici anumite aspecte. Sper din tot sufletul ca prin feedbackul oferit sa incercati sa remediati problemele de comunicare si intre departamente si cu publicul. O stea, pentru ca nu pot posta fara sa selectez macar una.
Bogdan Marinau2 ani în urmă
Foarte multumit de modul prompt de rezolvare al avariilor. Am sunat la ei Sambata seara la ora 20 si s-au prezentat la apartament in 30min ca sa rezolve problema.
Folosiți acest formular pentru a semnala probleme precum: locație greșită, orar greșit sau informații de acest gen. Formularul nu va ajunge la administratorul locației SDEE Transilvania Nord SA, ci la administratorul site-ului Map24.ro. Vă mulțumim!
Sper din tot sufletul ca prin feedbackul oferit sa incercati sa remediati problemele de comunicare si intre departamente si cu publicul. O stea, pentru ca nu pot posta fara sa selectez macar una.