/Ilfov/Service auto

FD Cars Team - AD Garage

Jud, Str. Aluniș Nr. 34D, Măgurele 077125, România

FD Cars Team - AD Garage
Service auto
4.3
113 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
82VP+MP Măgurele, România
+40 770 332 277
fd-cars.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 9–18
Marți: 9–18
Mirecuri: 9–18
Joi: 9–18
Vineri: 9–18
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Poiana Andrei-Minel
Poiana Andrei-Minel2 ani în urmă
Nota 10 , baieti faini si munca de calitate , recomand
Loredana Dicu
Loredana Dicu2 ani în urmă
Personal ok. Amabilitate, respect, profesionalism.
Pleniceanu cristian
Pleniceanu cristian2 ani în urmă
Ok pentru o lucrare minora, accesul în locație nu inspira cea mai mare încredere dar în zona de service arată profi. Sunt mult peste un service de cartier.
Sa vedem la lucrări mai mari
Light.m Michael
Light.m Michael2 ani în urmă
Foarte buni băieții. Merg la ei de 4 ani pentru revizii și tot ce mai trebuie schimbat pe la mașina. Recomandat.
Valentin Dandocsi
Valentin Dandocsi2 ani în urmă
Cel mai jalnic service auto din Romania, mai mult strică decât să repare....
Neprofesioniști....
Prețuri exagerate....
Nu recomand !
Octavian
Octavian2 ani în urmă
În urma unui accident a fost nevoie să schimb bară față, capotă, far dreapta, trager și radiator AC. Am ales să merg la ei deoarece aveau echipament bun și era și un ITP în aceeași curte (iar mie îmi expira ITP-ul pe durata reparațiilor). Trebuia să facă o constatare, ca să știu ce trebuie să schimb.

După prima săptămână, când îmi tot ziceau "mâine ne uităm, mâine", a trebuit să mă duc acolo, pentru că administratorul nu mai răspundea la telefon pe motivul că "mai avea puțină baterie". Într-un final mi-a zis și mie ce trebuie să schimb și a durat cam o săptămână să fac rost de piese din dezmembrări.

A mai durat încă 2 săptămâni până să pot lua mașina (cu mențiunea că au vopsit o parte din aripa față-dreapta, ce înțeleg că poate dura 3-4 zile; bara și capota nu au trebuit vopsite), timp în care era aceeași replică "mâine sau poimâine cel târziu e gata".

După ce am luat mașina seara, a doua zi mi s-a aprins martorul de bord pentru lichidul de parbriz. Acesta era scos din rezervor și lăsat să atârne. Am dat jos rezervorul și l-am pus singur la loc. Peste încă o săptămână, două, descopăr că nu merge nici claxonul. Am dat farul jos ca să am acces și ghici ce, nici pe acela nu l-au mai conectat.

Când am luat bara din față de la dezmembrări avea ultimul locaș de prindere din stânga rupt și i-am întrebat de vreo 3 ori la service dacă au ce să îi facă, pentru că o pot returna în 15 zile. Răspunsul administratorului/patronului a fost "o rezolvăm". Rezolvarea lor a durat 2-3 zile pentru că au prins-o cu un șurub prea la margine și acesta a tăiat plasticul.

Atunci când i-am scris administratorului de problemele menționate mai sus, singurul lui răspuns a fost "așa e când lucrezi cu piese din dezmembrări", dar nimic de faptul că nu mi-au conectat claxonul sau senzorul. Nici măcar un "scuze, am uitat". Las și poze cu senzorul, cablu de la claxon deconectat și unde e desprinsă bara.

Mai sunt încă două probleme care nu sunt încă sigur dacă sunt cauzate de ei:

1. AC-ul scotea niște zgomote mai ciudate când am încercat să îl pornesc așa că l-am ținut oprit, dar după două zile s-a oprit zgomotul. AC-ul nu mai merge acum. Se face mai răcoare în mașină cu el oprit. Am zis că poate e cumva din cauza radiatorului (că e de la dezmembrări), dar nu puteam să îmi dau seama. Am verificat instalația la alt service și nu are deloc freon în ea și nici nu văd urme pe unde ar fi ieșit. Urmează să merg să bag freon și să văd dacă are scurgeri. Dacă însă nu are scurgeri și ei nu mi-au băgat freon deloc, mi se pare cam grav, pt că m-au facturat și pentru încărcare freon.

2. De la scutul de plastic de sub motor lipsește o parte curbată, care ajuta la curgerea aerului de la ventilator și proteja curelele de accesorii împotriva apei și mizeriilor ce sar de pe drum. Momentan scutul meu are doar o gaură mare (am observat că majoritatea scuturilor pt diesel așa sunt de vânzare iar cele pentru benzină semănau mai mult cu ce aveam eu, dar am găsit și cu acea parte, pt motorizare diesel). Eu știu clar cum arăta pentru că am văzut cu ochii mei altădată când am schimbat rulmenții. Într-o săptămână trebuie să îmi vină alt scut, ca să văd dacă e dintr-o singură bucată sau dacă acea parte se prinde pe el și e posibil să-mi fi căzut mie pe undeva. Nu îi acuz că ar fi pus alt scut acolo, dar dacă el era dintr-o singură bucată nu văd cum e altfel posibil, pentru că ei sunt singurii unde nu am asistat când au lucrat la mașină.

Rămâne de văzut când îmi vine scutul și după ce testez instalația cu freon.

Actualizare: De scut nu pot să zic nimic clar. Cel aftermarket era dintr-o singură bucată, însă la cum arăta cel original era posibil să fie din două bucăți și să o fi pierdut eu.

Cu AC-ul este altă poveste. Am încărcat cu freon și am verificat instalația. Merge foarte bine și nu are scurgeri. Deci ca să fie clar: m-au facturat 200 lei pt încărcare cu freon, dar în instalație nu era deloc freon. Trageți singuri concluziile din tot acest review.
Simona Dandocsi
Simona Dandocsi2 ani în urmă
Foarte slabi...
Prețuri exagerate...
Nu dă garanție...
De evitat !
Alexandru Popescu
Alexandru Popescu2 ani în urmă
Am facut 4 lucrari la acest service si de fiecare data pretul comunicat la telefon a fost depasit iar timpul de executie al lucrarii exagerat de mare. Ultima data s-a batut recordul de asteptare. Am stat 6 ore pentru inlocuire radiator apa/clima si incarcare freon. Consilierul justificand ca s-a folosit flexul pt indepartarea unor suruburi de la radiator iar mecanicul mi-a zis ca era vb de niste cleme de la bara. Eu nu am stat langa masina ci afara. Clar ultima lucrare in acest service.
Locații recomandate