AD Berceni
Blvd. 1 Mai, Nr. 61F, Popești-Leordeni 077020, România
4
76 recenzii
8 comentarii
85GG+2Q Popești-Leordeni, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 9–18
Marți: 9–18
Mirecuri: 9–18
Joi: 9–18
Vineri: 9–18
Sâmbătă: 9–14
Duminică: Închis
Marți: 9–18
Mirecuri: 9–18
Joi: 9–18
Vineri: 9–18
Sâmbătă: 9–14
Duminică: Închis
9.2.2021 la ora 6:45 pm
Sa va dau un pont,DE EVITAT …..AD GARAJE BERCENI,unde se fac lucrari la misto,am avut masina la ei și ami pare foarte rău,mai bine o lasam asa lovita cum era.e un service demn de locația în care este.La țară.Daca ții la masina ta,EVITAȚI service asta.
Jhon
9.2.2021 la ora 6:47 pm
AD GARAJE BERCENI……….DE EVITAT SUB ORICE FORMĂ, Lucrari ca la țară…..sunt total nemulțumit .
Pentru revizie(schimburi ulei + filtre) ofer 5 stele.
Am dus masina pentru revizie iar cu o zi inainte mi-a cedat aerul conditionat, si eu ca un sofer normal care mai observa cate ceva la masina le am explicat ca nu se mai aude nici ventilatorul cand pleaca si imi fierbe apa. Efectueaza revizia pentru care era programata se apuca de verificari si pentru problema de mai sus, ma suna sa vin sa iau masina si imi explica: am efectuat verificari, din punct de vedere mufe..cabluri etc totul este in regula, este ceva pe parta electrica dar o electrica "fina", sa merg in reprezentanta imi recomanda.
Spun ok si plec, caut pe net un service care sa faca si electrica "fina", gasesc ceva la centura popesti cu soseaua oltenitei,un service nu asa impunator cu a lor, chiar aveam dubii, ia baiatul calculatorul, pune testerul pentru o diagnoza, ii da eroare si imi spune ca trebuie schimbat electroventilatorul, am schimbat si totul functioneaza fara probleme. I am explicat baiatului ca am fost in acest service si ce mi au comunicat de aici, iar el imi spune, nu au efectuat o diagnoza cu testerul, ce services este ala!?!?! Asta este povestea mea, recomand pentru schimburi, pentru remediat probleme la motor sau electrice...NU.
Am efectuat la ei următoarele:
-revizie ulei +filtre
-schinbat plăcuțe frana fata+spate
-schinbat cureaua de distribuție plus pompa de apa.
Nu am avut probleme astfel încât am revenit zilele trecute.
De data aceasta am venit cu un alt autoturism , vw passat 1.6TDI (2016),
Am efectuat următoarele :
-revizie ulei +filtre
-plăcute frana spate
-curea accesorii
-distributia +pompa de apă.
Când au demontat distribuția au descoperit că autoturismul pierde ulei pe la un simering. Mi-au adus la cunoștință și am fost de acord sa îl schimbe. Când să schimbe simeringul au descoperit cureaua care angrenează pompa de ulei că prezintă uzură și mi-au recomandat sa o schimb. Mi s-a explicat frumos că dacă apăreau complicații la simering sau la curea trebuia demontata distribuția și se făcea din nou o lucrare degeaba.
Legat de preturi , poate pentru anumite persoane par mari dar să nu uităm "cât dai , atât face".
Ei aleg piese de calitate superioară pentru că oferă și garanție 12 luni la lucrare (ex: un kit de distribuție incepe de la 700 lei(no name) însă cel care mi-a fost propus a fost 1200 lei dar avea piese originale).
Înainte de lucrare se face deviz , ți se aduce la cunoștință prețul iar prețul rămâne neschimbat.
Sunt profesioniști, o sa revin cu drag.
1.Am schimbat placutele de frana pe spate la ei. Dupa ce am plecat de la ei imi trancanea masina pe spate si nu stiam ce are crezand ca e toba. Am fost la alt service sa se uite la toba (care era ok). Baietii au inceput sa rada si au constatat ca placutele erau puse invers si bateau fier pe fier.
2. Am fost cu masina sa-mi verifice o posibila problema la injectoare. Mi-au pus testerul pe ea si au constatat ca am probleme cu 1/2/3 sau toate injectoarele si ca trebuie duse la verificat!?(deviz pt reparatie: 380 lei demontarea lor, 300 lei verificarea lor in alta parte ca ei nu au posibilitatea asta-ca sa stiti de ce instrumente dispun fiind un service destul de mare, 1500 lei un injector+alte posibile probleme ce pot aparea pe parcurs-chiuloasa ca sigur nu merg toate injectoarele demontate posibilitatea ca unele sa fie blocate este mare, probleme pe partea electrica daca injectoarele sunt bune etc.)
Am fost la un alt service (acelasi cu placutele) unde am facut diagnoza, mi-au masurat injectoarele si au constatat ca injectorul 4 este problematic. L-am inlocuit cu unul reconditionat. Toata lucrarea 500 lei.
Sfatul meu este ca acest service sa fie evitat sau poate am avut eu ghinionul sa dau peste 2 mecanici care nu cunosc mecanica (sa nu fi in stare sa montezi niste placute de frana) ce pretentii sa mai am sa rezolve probleme la un motor.