/Iasi/Service auto

COSO Garaj

DJ248A, Constantin Langa 72, Miroslava 707305, România

COSO Garaj
Service auto
4.6
445 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
4GWC+38 Miroslava, România
+40 232 233 239
cosogaraj.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 9–18
Marți: 9–18
Mirecuri: 9–18
Joi: 9–18
Vineri: 9–18
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Cosmin Andone
Cosmin Andone2 ani în urmă
Mereu am fost incantat când am ajuns la COSO, am schimbat aici ambreiajul și volanta, am făcut revizii, recent am venit cu o problema mai grava în sensul ca una din valvele a sistemului de răcire nu funcționa. Problema a fost mai încâlcita, în sensul ca valva împărțea aceeași alimentare cu o alta valva ce era de proasta calitate, ce a condus la arderea sigurantei fuzibile ce servea valvele. Problema încâlcita precum am spus, dar pentru ei a fost un caz ușor. La recepție ești tratat cu amabilitate iar personalul, în frunte cu domnul Florin, este foarte plăcut. Ma înclin în fata lor și recunosc, deși defectiunile nu îmi fac placere, măcar știu ca înseamnă că urmează să le mai fac o vizita, ceea ce este plăcut.
Petru Gafița
Petru Gafița2 ani în urmă
Un service excelent cu oameni deosebiți.

Sa vii cu drag la un service auto când știi ca ai de plătit pe reparații este mare lucru.

Mulțumesc pt serviciile oferite COSO Garaj
Stefan B
Stefan B2 ani în urmă
Foarte serioși și buni profesioniști. Vin la COSO cu încredere oricând am o problema la mașină și de fiecare dată este rezolvata corect și prompt. Vă mulțumesc pentru calitatea serviciilor și seriozitate!
Bogdan Antonescu
Bogdan Antonescu2 ani în urmă
În urma unei discuții telefonice cu secretara,explicând ce doresc sa fac CLAR SI LA OBIECT,imi spune din prima de constatare,250 ron,motiv pentru care eu consider că nu este normal.D-nul manager si apropo de secretara,eu ii spun despre problema defectă care o am si dumneaei ma întreba de cu totul altă defecțiune,e ( secretara-mecanic)?Si sa revin la nemulțumire,eu citind unele recenzii OK,de asta am solicitat schimbarea unei piese în atelierul d-vstra,daca eu stiu ce piesa trebuie schimbată, de ce trebuie constatare????? Sa spuneti un lucru ce de altfel il stiam...!,aaaaa pentru 250 ron.Daca banii ăștia erau în manoperă,în timpul petrecut în atelier,etc.mai inteleg dar sa cereți bani pt.constatare cand omul stie ce are mașină lui mi se pare RUSINOS.
Mariana L
Mariana L2 ani în urmă
Pe deplin mulțumită de serviciile oferite de personalul acestui service. Am ajuns la COSO Garaj după ce la alte 2 service-uri nu au reușit să afle ce problemă are mașina mea, un VW, dar dl. Florin și-a dat seama în primele 2 minute din momentul în care i-a făcut diagnoza. Deși nu aveam programare și nu cunoșteam pe nimeni de la service , și-au făcut timp, printre multele programări, să identifice și să rezolve problema mașinii mele. Seriozitate, profesionalism, calitate, implicare sunt cuvintele cele mai potrivite pentru a caracteriza întreaga echipă COSO Garaj. Apelați cu încredere la serviciile acestui service și nu veți fi dezamăgiți! Cu respect, Mariana L.
Cristian lupu
Cristian lupu2 ani în urmă
Deși nu aveam programare și nici pile ori relații, iar ca la fiecare început de august, toată lumea: clienți, mecanici și inclusiv subsemnatul, se pregătesc de concediu, am reușit să fiu rezolvat de Florin, "The Brain of Coso Garaj" cu o mare problemă la cutia de transmisie, care ar fi putut să - mi afecteze concediul, mașina și bugetul!😁 După o diagnoză și o probă de foc pentru cutia de viteze automată precum și puțin timp de studiu al problemei, a venit și rezolvarea, cu costuri minime și adevărata piesă ce trebuia înlocuită, respectiv termostatul de pe cutia de viteze, care era defect! Alți cunoscători de pe forumul audi a4 b9 au spus că ar fi dus mechatronicul, alții că ar trebui schimbată cutia de viteze la km pe care îi are mașina ! Mulțumesc pe această cale Florin și urarea specifică "O mie de ani fără reparații"! 😁 Ps: De asemenea mulțumesc și doamnei de la recepție care a fost foarte drăguță și optimistă! Semnat VVV! Va scriu la această oră din Grecia! 🤗🤗🤗
Cosmin Nisioiu
Cosmin Nisioiu2 ani în urmă
Nu as fi crezut ca pot pleca de la un service auto cu zambetul pe buze. Am fost la alte service-uri sa imi faca o constatare pentru un zgomot de pe puntea fata si am primit numai raspunsuri de genul "ii praf cutia automata". Am dat rapid o fuga pana la COSO Garaj, in speranta ca ma voi programa la o constatare profesionista. In urma constatarii, s-a dovedit a fi total altceva, ceva care nu ar fi deloc costisitor si care are mult mai mult sens decat celelalte explicatii primite de pe la alte service-uri. Pentru cei care considera ca 250 de lei ii mult pentru o constatare, nu au decat sa mearga pe ghicite si sa cheltuie mii de lei (eventual euro) pe componente care tot nu iti rezolva problema adevarata. Profesionalism in adevaratul sens al cuvantului!
Daniela Popovici
Daniela Popovici2 ani în urmă
Dacă aș putea, aș acorda mai mult de 5 stele pentru profesionalismul cu care mi s-a explicat "problema" mașinii mele. (Scriu "problema" pt ca in alt service mi s-a recomandat o reparație costisitoare, când problema mașinii mele ține de fapt de modul ei de a funcționa și de modul meu de a conduce.)
Am avut ceva de așteptat, fiind aglomerat, dar merită să aștepți pentru că știi sigur că pleci cu o constatare corectă și nu mai stai cu dubii, cum mi s-a întâmplat în celelalte service-uri.
De asemenea, doamna de la recepție ne-a explicat foarte bine și amabil modul de funcționare din service, am apreciat interacțiunea.
Ma voi întoarce aici pentru fiecare operațiune, mi-au câștigat încrederea și ii recomand. Trebuie să aveți răbdare când sunt mai aglomerati, dar măcar știți ca plecați cu problema rezolvată. Mulțumesc tare mult!!
Locații recomandate