/Iasi/Service auto

Turbolider.ro

Strada Aurel Vlaicu 77, Iași 707252, România

Turbolider.ro
Service auto
4.5
300 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
5J3M+CH Iași, România
+40 741 254 444
turbolider.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–18
Marți: 8–18
Mirecuri: 8–18
Joi: 8–18
Vineri: 8–18
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Remus Donici
Remus Donici2 ani în urmă
Felicitări pentru profesionalism.
Au fost corecti în evaluarea problemei, nu au "inventat" defecțiuni și răbdare în explicarea problemelor găsite la autoturism.
Mihai Ghiurtu
Mihai Ghiurtu2 ani în urmă
Foarte buni, precisi si rapizi! Au facut ce alte service-uri nu au reușit!
Radu pruna
Radu pruna2 ani în urmă
O prima experienta cu acest service. Pozitiv -trimit foto cu starea pieselor demontate si explica rostul operatiilor. Se tin de programare. Emit factura si bon fiscal. Negativ - preturi la piesele de schimb mult mai mari decit la magazinele on-line gen unix sau autokatma. Legat de orele de manopera facturate se aplica perfect bancul cu mecanicul tinar la poarta raiului. Daca nu sunt probleme legate de turbina, pentru mecanica generala recomand sa cautati si alte service-uri auto.
PAMGROUP ZAP
PAMGROUP ZAP2 ani în urmă
Am fost la ei cu un biturbo BMW F10. Au remediat turbina, au sablat-o, dar din păcate a trebuit să mă reîntorc cu ea, deoarece pierdea ulei. Am sunat și au preluat-o schimbând în garanție din nou un miez de turbină mare.
4 stele deoarece a trebuit să le atrag atenția asupra faptului că trebuia nivelata galeria de admisie, lucru ce trebuia să il facă ei, deoarece intra in recondiționarea completa a turbinei. Aunmai cerut 100 lei suplimentari. Total cost 3200 lei. La acest preț aștept profesionalism de tot. Mai aveți puțin! Mulțumesc
Cristian Popescu
Cristian Popescu2 ani în urmă
O experienta placuta. Am inceput cu stangul dintr-o eroare de programare dar si-au reparat greseala cu atentie, asumandu-si greseala si oferindu-mi gratuit serviciul programat (reglare unghiuri). Voi reveni!
Ionut B.
Ionut B.2 ani în urmă
Revin cu o recenzie argumentata mai mult de perioada de 5 saptamani in care am testat la maximum, pot sa spun ca am forjat turbina aia, avand momente cand o cautam a 6-a viteza. Masina in cauza VW. Golf 4 1.9 TDI ALH. Am mers la ei pentru a face o curatire mai mult a intregului ansamblu de turbo. Am inceput de la diagnoza in mers pe care baietii o fac mereu, identificarea problemelor si pe urma la gasirea de solutii. Era grava situatia, de la pompa de vaccum, EGR, furtunuri, galerie de admisie, pana la turbosuflanta. Au reconditionat turbina, am decis sa inlocuiesc si EGR-ul cu unul nou, sa curat si galeria de admisie. Si la final am primit si o reducere la devizul de lucarii in care o completare cu ulei si un filtru de aer au fost practic gratis. Ulterior am venit la ei si pentru a schimba distributia pentru ca se pricep si la asta, la fel am avut parte de cele mai bune recomandari, si din nou reducere la deviz.
Pe viitor planuiesc sa fac un soft la ALH-ul meu, sa schimb schimb si discurile, sa sablez si etrierii, si poate ceva mici modificari la turbina pentru cativa cai in plus.
Yo Andrey
Yo Andrey2 ani în urmă
Povestea incepe avand urmatoarele probleme, turbo a picat am mers la turbolider pt reparatie, observ dupa scurt timp de la reparatie cam aceleasi semne, baietii nu au curatat admisia am gasit piulita in filtru de aer, span si iar a picat turbo, frumos facut pe garantie dinou nu stiu cat de bine a curatat ei, dupa ceva timp pica motorul, aici problema si mai mare investesc la ei 8000 lei rectificare chiuloase, cu cateva piese de la ei zic ca au fost pe original cine stie daca nu sta langa ei nimeni fiind urmatoarele, kit distributie, 2 axe cu came o biela si cateva garnituri de motor ce eu nu le gasisem pe original + antigel, ulei si alte solutii si paste pt motor+ manopera 5000 lei, avand in vedere aflu dupa la reprezentanta costa 3500 si umbla, schimba ce vrei tu la motor, asa apoi restul si marea majoritate de piese aduse de mine pe original 5000 de lei aici se include viblochen cuzineti segmenti 2 axe cu came garnituri motor marea majoritate si suruburi chiuloasa si motor si la ridicarea masini cand aflu colosalele sume constat ca imi da suruburile inapoi pe motiv ca sunt prea lungi ba nene erau pe original ce naiba dar infine, observ consuma apa zic ce naiba, merg la turbolider inapoi observ un furtumas montat gresit de ei lasat dea moaca sa roada pe o axa intre timp am explicat ca am constatat ca aveam reziduri pe capace la radiator si vas turbo culoare antigel schimbata bule pe instalatie nu ca e de la furtun ee nu zau ca apoi defapt erau garnituri de chiuloasa sigur nici rectificate posibil cum trebuiau sa fie, merg la reprezentanta constat distributie pusa ca naiba si rectificari cu flexul pe anuminte role de numai ei stiu de ce si prin anumite zone, filete distruse, dinti la role lezati, apoi se desface mai adanc garnituri inventate, apa ajunsa pe cilindru, intr-un final iar batai de cap dupa nici 2 ani si 26000 de km cu motor si turbo refacut la asa zisul renumit service turbolider care nu l-as recomanda la cei mai mari dusmani fereasca Dumnezeu sa ajungeti pe mana lor ca au niste facturi umflate de nici reprezentata nu reuseste, feritiva daca nu aveti ce face cu banii. Mentionez totul poate fi dovedit cu poze si facturi sa vada lumea ce banditi sunt investitie de peste 2000 lei isi bat joc de ea practic isi prind urechile mecanici doar cu numele si atat nu sunt reparatori de turbine sau motoare a stat masina acolo 5 luni de zile fratilor asa de buni sunt si repede se misca, cu piese aduse si cateva comandate de ei, sunt oameni ce inlocuiesc piesele si nici atat nu sunt in stare toate piesele sunt chinezarii. Am rectificat turbina pt a 3-a oara din cauza lui turbolider pt ca nu e in stare nici piesele reale mellet care se lauda ca iti monteaza, ei iti promit ca iti inlocuiesc cartusul dar defapt iti inlocuiesc doar axul cartusului se vede in poze nici decum ansamblul intreg cum se lauda baietii de fapt, cu cartusul turbinei montat de turbolider si cel real mellet cum trebuia sa fie defapt si intreg a se vede in poze cat costa un cartus intreg si cat costa axul de pe cartus apoi faceti voi socoteala si vedeti cum castiga baietii pe incredea voastra, mentionez ca turbolider ma taxat cu 1400 de lei doar axul cartusului schimbat si cei de la Recotech bucuresti ma taxat tot 1400 de lei cu ansamblu intreg al cartusului,ba mai mult am schimbat si carcasa din spate pt ca era crapata si totul la 1400 de lei, nu doar axul turbinei cum fac hotii de la turbolider, mai bine platiti un curierat si trimite-ti unde sunt rezultate mai bune. NU VA FACETI NICI O REPARATIE LA ACESTI DOMNI DOAR BANII II INTERESEAZA NICI DECUM SATISFACEREA CLIENTULUI. Nici macar nu au bunul simt sa iti raspunda sa isi recunoasca greseala, sau sa incerce orice solutie sa te ajute, baietii sunt setati sa iti ia banii si sa isi bata joc de tine ca mai apoi ii doaren pix de tn daca nu ti-a iesit masina cum trebuie. mare atentie marea majoritate a review-urilor pozitive sunt umflate si false.
Corneliu Ciurea
Corneliu Ciurea2 ani în urmă
Motorul consuma ulei iar turbosuflanta facea un sunet groaznic. In cel mai scurt timp echipa turbolider a reparat atit motorul cat si turbosuflanta. Serviciile sunt de cea mai inalta calitate, piesele curatate arata ca noi. Am primit garantie pentru lucrarile efectuate. Recomand cu incredere !
Locații recomandate