S.C Gallo Nero S.R.L service auto multimarca
Bulevardul Ghica Tei 94, București 023708, România
4
80 recenzii
8 comentarii
F46C+9X București, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 9–19
Marți: 9–19
Mirecuri: 9–19
Joi: 9–19
Vineri: 9–19
Sâmbătă: 9–16
Duminică: Închis
Marți: 9–19
Mirecuri: 9–19
Joi: 9–19
Vineri: 9–19
Sâmbătă: 9–16
Duminică: Închis
Prima problemă: am fost sunat ca nu se potrivesc. Mi-au sugerat sa inlocuiesc bratele cu totul. Am fost de acord (ce puteam sa fac?). Se pare ca in lipsa unor scule adecvate este destul de greu sa le scoti la ciocan. Incercasera la o bucsa si era macelarita, in bucati mici de metal si cauciuc rupt, urme de lovituri peste tot. Cativa mecanici cu care am vorbit dupa mi-au spus ca este destul de multa munca la astfel de operatiuni lucru care imi confirma ca in lipsa unor scule adecvate si a unei bune pregatiri o astfel de lucrare poate sa fie un cosmar pentru mecanic.
A doua problema: desi discutasem inainte la telefon ca este nevoie si de inlocuirea pivotilor inferiori si am primit un pret am fost taxat suplimentar pentru aceasta operatiune. In plus la inlocuirea pivotilor au reusit sa sparga bucati din marginea locasului unde intra pivotii pe fuzeta (piesa foarte scumpa si in stare perfecta înainte de interventie) probabil, fiind casanta, din cauza loviturilor aplicate sau din cauza presei inadecvate. Am facut si poze. Mi s-a parut incredibil. Explicația a fost ca "asa era din turnare". Revoltator.
A treia problema: au descoperit spre final, dupa ce au demontat fuzeta, ca rulmentul de la roata din stanga este defect si necesita inlocuire. Din cate am inteles ascultand parerile unora avizati, este putin probabil sa-l strice in timpul demontarii sau inlocuirii pivotului. Raman totusi cu un semn de intrebare avand in vedere ca fusesem recent la Honda (Asko) pentru constatare legata de zgomot in timpul mersului din care a si reiesit lista de piese cu care am venit la acest service. La rulare am fost mereu atent si nu am auzit zgomotul pe care stiam eu ca-l face un rulment defect. Mai mult decat atat, in aparenta si senzorul ABS era blocat (necesar a fi indepartat pentru inlocuirea rulmentului). Au incercat sa-l recupereze fara succes. De asemenea si acest senzor necesita inlocuire.
In final de la o lucrare care mi-au spus ca ma va costa cateva sute de lei, am ajuns sa plătesc 2700 (inca mai am de rezolvat senzorul ABS) si nu am certitudinea ca nu ma voi intoarce la service in viitorul apropiat cu aceleasi probleme.
Pe drum, dupa ce am preluat masina, la o denivelare, am auzit un mare "trosc", lucru care imi da motive de ingrijorare.
Concluzia lor la final a fost ca au facut o treaba deosebit de buna si ca la Honda nu as fi beneficiat de astfel de servicii. Amuzant.
Asko mi-a dat deviz in valoare de 500 de euro pentru toata lucarea de bucsi si pivoti, adică cam tot pe acolo.
Sper ca v-a fost util acest review si sper sa evitati acest service.
LATER EDIT:
Am fost la un alt service pentru a-mi rezolva problema cu senzorul ABS.
Dupa demontare au descoperit ca este murdar de vopsea, indiciu ca ar fi din dezmembrari. Este posibil sa fi avut vreun aranjament si asa am ajuns sa mi se inlocuiasca o piesa buna de pe masina cu una stricata.
LATER EDIT 2: 01.09.2020
Am fost la alt service pentru schimbarea pivotilor inferiori, din nou. Cei montati la Gallo Nero nu au rezistat nici 9000 km sau 1 an de zile. Au facut si o verificare generala si au descoperit ca placutele de pe spate au fost montate incorect de cei de la Gallo Nero. O treaba atat de simpla de facut...placutele!
Exemplul 1: masina unui prieten a fost dusa in service la ei pentru a i se rezolva o problema cu mersul intrerupt al masinii. I s-a zis ca e de la bobina, i-au schimbat si bujii si problema tot persista( nu mai zic de pretul pieselor care era exagerat). Pana la urma am rezolvat noi acasa prin schimbarea fiselor , si tot atunci am constatat ca cei de la service nu i-au strans nici macar bujiile cand au asamblat alea.
Exemplul 2: am fost sa schimb un rulment pe spate la o roata ( pret ok de data asta), am stat langa mecanic si i-am aratat ca tamburul nu se mai impingea pana la capat insa el a insistat ca se va rezolva cand strange piulita de la butuc. Ce sa vezi, am facut cred ca 500m ( si pe aia de nevoie ca era strada cu sens unic) si roata a inceput sa clampane pe spate. Problema era de la faptul ca siguranta cea noua de la rulment era putin diferita de cea veche si “mecanicul” a zis ca merge asa. Pana nu a venit patronul ( sotul doamnei de la service-ul din tei, care este mai priceput) nu s-a rezolvat, mecanicul tot incerca de zor sa stranga piulita de la butuc.
Exemplul 3: am mers in service pentru ca masina nu mai tragea ,trepida motorul si avea un martor aprins. Schimbat bujii, bobina, senzor ax cu came ( parca asa ii zice), termostat si 2 bascule pe care “trebuia” neaparat sa le schimb pentru ca erau uzate , in total 19 milioane. Pana si mecanicul s-a mirat cand a auzit de pret.
De bascule nu mai zic ca desi cu 2 luni inainte masina fusese la ei si schimbasem amortizoarele fata si bieletele antiruliu -inca 12 mil , mi-au zis ca e teapana masina si m-am dus sa ii fac unghiu de fuga ca doar era ok masina dupa spusele lor. Acum ca au schimbat basculele iar trebuie sa ma duc sa fac geometria.
Problema nu s-a rezolvat, mi-a zis ca trebuie rectificata chiuloasa , schimbat garnitura chiuloasa, supape , scaune supape , semering supape....alta masina ce sa mai. Ceea ce ma intriga este faptul ca pun diagnostic pe ceva pe care nici macar nu verifica. Merg pe presupuneri insa cel care plateste aceste experimente esti tu ca si client.
Pana la urma am decis sa merg in alta parte( unde au constatat ca nu au nimic supapele, problema era de la semeringurile supapelor care au fost inlocuite), la un service serios unde am primit bon fiscal, deviz de lucrari si problema a fost rezolvata la un pret corect.
Ca o incheiere desi as mai avea cateva situatii de povestit, mergeti linistiti in alte parti, la service-ul
asta patroana e axata pe evaziune fiscala si usurarea clientilor de bani prin oferitea unor preturi enorme ai schimbarea unor piese care nu becesita neaparat inlocuirea.