Danluc Auto
Calea Griviței nr.371, București 010719, România
3.9
206 recenzii
8 comentarii
F383+M2 București, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 9–18
Marți: 9–18
Mirecuri: 9–18
Joi: 9–18
Vineri: 9–18
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Marți: 9–18
Mirecuri: 9–18
Joi: 9–18
Vineri: 9–18
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Inarmati-va cu rabdare inainte de a intra in dialog cu el, atitudinea dansului este schimbatoare in functie de cat de scumpa este lucrarea, daca masina este scumpa stimabilul domn este entuziastmat precum un copil mic, insa daca masina este ieftina, atitudinea devine sictirita, bate apropuri subtile sa iti iei jucariile si sa pleci ca nu are chef sa dea explicatii saracilor.
Din păcate radiatorul meu avea pierderi la o îmbinare.Au schimbat garniturile,au reîncărcat cu freon și...tot pierdea.Au avut răbdare 3 saptamani până am făcut rost de altul(mașina la ei in curte...) și au rezolvat situația.Nu m-au taxat in plus pentru că au încărcat de mai multe ori instalația,s au purtat frumos și mecanicii prietenoși putând să asist la etapele schimbării radiatorului
Am apelat la acest service pentru o evaluare de dauna, din postura de pagubit, pentru o polita eliberata de City Insurance. Totul a decurs cat se poate de ok pana in momentul in care am dat de inteles ca nu intentionez sa apelez la ei, nefiind deloc impresionat de felul in care se prezenta service-ul si de oamenii care il populau (tocmai ce vazusem doi angajati care se injurau ca la usa cortului de fata cu mine). Astfel, in momentul in care am revenit pentru a completa cererea de despagubire pentru reparatie in regie proprie, domnul Radu Constantin (care, intr-o prima faza fusese amabil si imi propusese si o mica tiganie romaneasca cu 50 de lei, ca sa incercam “sa scoatem la polish” ceva care clar necesita revopsire), m-a poftit sa astept in afara biroului pana cand isi va fi mancat pranzul, care tocmai sosise odata cu mine. Stupefiat fiind de faptul ca este de asteptat ca un client sa astepte 20 de minute (estimarea domniei sale, nu a mea) pana termina de mancat, pentru completarea unei cereri care ar fi durat maxim 5 minute, l-am intrebat daca glumeste, moment in care mi s-a zis ca daca nu-mi convine, sa iau cererea de pe site-ul City si sa ma descurc singur (in conditiile in care nu imi fusese comunicat nici numarul de dosar, si nicio alta informatie relevanta). Am parasit service-ul si m-am descurcat singur, insa raman stupefiat de nivelul tupeului si nesimtirii cu care trebuie sa convietuim, mai ales in conditiile in care, la aproximativ o ora dupa “incident”, am fost sunat de catre acelasi domn Constantin pentru a mai fi admonestat o data si a fi facut prost pentru ca, in viziunea dumnealui, nu stiu eu cata putere are si ca nu voi mai primi nimic. Penibil.