Salon El Studio Lujerului
Bulevardul Iuliu Maniu 55, București 061079, România
4.2
638 recenzii
9 comentarii
C2MJ+HX București, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 8–21
Marți: 8–21
Mirecuri: 8–21
Joi: 8–21
Vineri: 8–21
Sâmbătă: 8–21
Duminică: 8–15
Marți: 8–21
Mirecuri: 8–21
Joi: 8–21
Vineri: 8–21
Sâmbătă: 8–21
Duminică: 8–15
În data de 29.12.2021 am avut o programare la tuns la dv. Am întrebat cât costă si mi s-a spus 42 lei de către casieră. (nu m-a întrebat cum vreau sa ma tund ,am văzut că aveau si un alt tarif la par scurt) .Cand m-am asezat pe scaun mi-a recomandat d-na spălare ,am acceptat .I-am spus cum vreau să mă tundă si i-am explicat .Când am văzut că nu mă tunde cum îi cer ,i-am mai repetat o dată, atunci d- na s-a cam supărat si mi-a zis să o las să mă tundă cum știe .Am acceptat ,să văd ce iese . M-a tuns cum a vrut ea ,nu cum am cerut eu ,foarte scurt ,cum i-a fost mai usor . I-am spus ca vreau cu perciuni si decupat la urechi ,dar nici de data asta nu a inteles .Eu stiu când mergi la frizer ,tu îi spui cum să te tundă, nu cum îi este lui mai usor .Când i-am mai repetat , s-a enervat si în sfârșit a început să mă tundă dar cu o răutate si nervi de care nu trebuie să dea dovadă în timpul serviciului ,nu stiu dacă vă dați seama ce a iesit sub influienta nervilor . După aceea foarte supărată mi-a zis ca mai are ceva ,ce eu nu i-am cerut .A luat un feon ,a dat de două ,trei ori prin par ,fără să mă întrebe ceva, a tăiat un bon l-a dat casierei si a dispărut fără sa-mi explice ceva ,cât am de platit si de ce costa atâta (95,5).
).
Eu conside r că era de datoria ei sa-mi explice cat costă fiecare operațiune .
Consider ca s-a răzbunat si mi-a băgat la plata si coafat .
Când am auzit cât costă, am plătit, dar după aceea mi-am dat seama că am gresit ,trebuia sa-i cer explicatii ,de ce atâta .
Nu recomand să vă tundeti la Georgiana !
Concluzia mea este că pe cine nu cunoaste taxează cum vrea .
1. Spălat, tuns și coafat: scalpul mi-a fost efectiv zgâriat în timpul spălării. Tunsul a fost ok. În schimb, în timpul uscării, doamna era ocupată să vorbească cu colegele sale și, prin urmare, mi-a ars scalpul cu uscătorul. Clar nu voi reveni pentru aceste servicii
2. Manichiură și pedichiură: doamna care s-a ocupat de mine se plângea constant că e obosită și că nu a avut pauză de masă. Pot înțelege acest aspect, însă aveam programare de ceva timp. Chiar aș fi acceptat și o reprogramare, doar să mă asigur că serviciile sunt de calitate. Doamna se grăbea, programarea fiind la final de program. Am petrecut în jur de o oră jumate și am plecat cu unghiile uscate incomplet, iar când am ajuns acasă a trebuit să le curăț din nou și să le refac. În plus, ojele păreau foarte vechi. M-au deranjat foarte mult aceste aspecte, mai ales că a doua zi aveam un eveniment important și nu îmi permitea timpul să refac tot ce trebuia finalizat la salon. Prețul a fost mare pentru ce au oferit. Menționez că nu am ținut neapărat să am programarea la finalul zilei, ci am ales un loc disponibil, comunicat de către doamnele de la recepție. Nu mi-am imaginat că voi pleca cu banii luați și cu unghiile nefăcute.
După două experiențe neplăcute, nu sunt curioasă să încerc și alte servicii.