/Bucuresti/Salon de infrumusetare

Classy&Glam Salon Profesional

Șoseaua Iancului 53, București, România

Classy&Glam Salon Profesional
Salon de infrumusetare
4.7
68 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
C4VW+7R București, România
+40 727 223 322
classyglam.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 9–21
Marți: 9–21
Mirecuri: 9–21
Joi: 9–21
Vineri: 9–21
Sâmbătă: 9–19
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Iulia Dumitrescu
Iulia Dumitrescu2 ani în urmă
Personal serviabil, primitor, doamnele foarte amabile. M-am dus pentru un tuns și am plecat foarte incantata. Voi reveni 😊.
Raluca Cladoveanu
Raluca Cladoveanu5 ani în urmă
Merg deseori la acest salon si mereu ma gandesc ce avantaj am sa pot beneficia de servicii la un nivel inalt aproape de casa, in cartier. Calitatea serviciilor e data de produsele profesionale, insa si personalul isi face datoria. Oamenii lucreaza cu seriozitate, grija si chiar pasiune, iar asta se vede de fiecare data.
Recomand in special serviciile de cosmetica, in special tratament, dar si frizerie si coafor.
Gabriela Alexandra Barbu
Gabriela Alexandra Barbu5 ani în urmă
‪Vin la acest salon de când s-a redeschis si sunt pe deplin mulțumită de calitatea serviciilor și de grija, atenția, de care personalul dă dovadă. Nu am nimic de reproșat, prețurile mi se par chiar mici ținând cont de zona în care este situat și de produsele profesionale folosite. ‬
‪Este un salon foarte curat, cochet, cu o atmosferă caldă, un loc frumos unde oamenii lucrează cu sufletul și depun toate eforturile ca tu să te relaxezi, să te simți efectiv răsfățată și frumoasă!‬
Pe lângă toate celelalte servicii de top, tratamentele faciale sunt demențiale, nu există, după părerea mea, o persoană mai profesionistă și cu mâini atât de magice cum este Ionela!
‪Felicitări întregului personal și celor două frumoase doamne, Ionela și Flori, care dețin “‬Classy&Glam” ‪și care au realizat din acesta un adevărat salon de înfrumusețare! ‬
Karina Karina
Karina Karina5 ani în urmă
De 4 ani mă chinui sa am parul lung și bogat,lucru care mi a reușit.Am făcut greșeală să calc in acest salon ( clasa Andreea glamy) și i am cerut tipei de la tuns ( Lili ) sa mi taie doar vârfurile.Acest lucru am considerat că nici cel mai idiot coafez nu are cum sa l rateze.Surpriza: a ratat și nu vreau sa va spun in ce hal m a făcut,de nu mă pot suporta.Nu numai că nu sunt doar vârfurile,dar am ceaai groaznica coafura din viața mea.Clar nu mai calc in veci in așa zisul salon de urâțit.
Simona Traistaru
Simona Traistaru6 ani în urmă
Nicoleta Stamanichi, ai descris perfect "salonul de lux" care de fapt este o "bodega de cartier" plina de barfe si de rautate gratuita. Aviz celor care vor sa-si innece plamanii cu aerul “murdar” din interior! Mai bine NU!
In ceea ce priveste pretul mai toate bodegile de cartier procedeaza la fel, e vorba de conduita si etica in business pe care patronii acestor locatii n-o detin si nici n-au capacitatea intelectuala de gandire anticipativa care-i pot ajuta sa progreseze. Vorba aia perfect de adevarata – “Unde nu este cap vai de picioare!” sau “La pomul laudat sa nu te duci cu sacul!”
Dar ce pretentii poti sa ai cand doamna Flori, doamna Ionela si intreaga echipa n-au reusit sa se desprinda nici acum de mahala si vor oarecum sa-si manifeste puterea si iesirea din anonimat. De cele mai multe ori, persoanele care epateaza astfel, sunt de fapt oameni tristi, oameni neincrezatori, care prin comportamentul si atitudinea lor demonstreaza ca nu pot depasi primul nivel al Piramidei Maslow.
Lipsa educatiei este factorul cel mai important care alimenteaza criza calitatii in business-ul local si se remarca prin absenta cunostintelor esentiale, incapacitatea de exprimare corecta gramatical si bine articulata logic, dar si de dorinta de recuperare imediata a investitiei. Toate duc inevitabil la un esec major pe toate planurile, mai ales pe cel uman.

Nici eu nu recomand!
Oana Ge
Oana Ge6 ani în urmă
Un salon chick - cochet, in care te intampina o atmosfera placuta, deschisa si care emana energie pozitiva. Stafful este extrem de profi si amabil. Pe mine m au castigat si sunt bucuroasa ca i am gasit!! Continuati cu zambetul pe buze, in aceeasi nota ! Luv u guys!!
Nicoleta stamanichi
Nicoleta stamanichi6 ani în urmă
Un salon deschis din ian 2017, care se pretinde a fi de lux, dar este de cartier.Am fost joi 01.06.2017 si vreau sa va impartasesc experienta mea care va fi ultima la acest salon.Este un loc unde clientii sunt barfiti de catre angajati si patroni, esti cautat pe facebook sa afle despre tine diverse, unde nu ti se spun la telefon preturile caci nu sunt instruiti deloc si te trezesti ca platesti aproape dublu fata de ultima luna, un loc unde daca se merge pe ideea de voucher (stabilit tot de ei-precizez ca nu am beneficiat de voucher la acest salon, ci la cel de dinainte ,,fabrica de frumusete") esti catalogat drept ,,saracie", un loc unde angajatii sunt pusi sa spele geamurile si wc, dupa care iau contact direct cu corpul tau, deci igiena O! Niste controale de la Sanepid si ITM ar fi binevenite. Este o cloaca , iar Sabina cosmeticiana face afirmatii neadevarate, dar nu are curajul de a recunoaste in fata clientilor ca preturile s-au dublat, desi ea a incasat de fiecare data ,insa fiind platite la procent au tot interesul sa jecmaneasca clientii fara jena. Interesati-va inainte de tarife,altfel veti avea surprize. Doamnelor patroane,calitatea nu este reflectata de preturile mari sau de dotari, ci de profesionalism si atitudine. Credeti-ma ca am frecventat de-a lungul anilor multe saloane cu adevarat de lux ca sa cunosc diferenta.Daca dvs va barfiti clientii care va umplu buzunarele, aveti o mare problema.Daca acel angajat ar fi stiut sa imi comunice la telefon o lista de preturi, veneam pregatita cu acea suma sau renuntam definitiv la serviciile voastre.Am platit 100 cat aveam la mine si am spus ca voi reveni in cateva ore cu diferenta de acasa.Intre timp, patroana disperata probabil ca nu voi reveni, m-a cautat pe retelele de socializare sa vada cine sunt probabil si mi-a reprosat ca sunt prietena cu o fosta angajata si ca le trag de limba despre cum se inteleg cu noua conducere ,desi nu avea nicio relevanta acest lucru.Fetele din salon s-au plans mereu de fosta patroana si nu numai, iar discutia mea cu Sabina nu a fost deloc despre asta, a fost doar o discutie banala. Doamnelor patroane, nu este treaba mea relatia pe care o aveti cu angajatele dvs, este strict bucataria voastra interna! Acest aspect nu are nicio relevanta cu nemultumirea mea in ceea ce priveste lipsa lor de transparenta in privinta preturilor. Doamna Flori, va recomand calduros sa va schimbati atitudinea fata de clienti, caci DOAR de pe urma lor salonul dvs inca rezista. Mai luati niste lectii de marketing ca sa invatati sa faceti afaceri, instruiti-va personalul sa nu mai barfeasca clientii dupa ce ies din salon, insa tonul face muzica, daca asta le oferiti dvs ca si conducere, asta fac si ei, e chestie de caracter si bun simt.Fetele din salon sunt ramase din vechea conducere si nu se sfiau nici in fata mea sa vorbeasca urat despre cliente.Voi sunteti acolo pentru a presta servicii de calitate si sa incercati sa va atrageti clientela printr-o atitudine profesionala, nu prin una de mahala! Pentru cultura dvs, termenul de voucher inseamna sa atragi clienti oferind pachete atractive la un pret mai mic si asta nu este destinat ,,saraciilor" asa cum ati afirmat despre clienti, ci o metoda de a oferi aceleasi servicii de calitate la un pret avantajos, nu sa spuneti ,,ia uite-o si pe saracia asta, vrea epilat din cap pana in picioare pe bani putini"! Asa se practica in toata lumea Dvs incercati sa ma convingeti ca nu este adevarat ca am platit ultima oara in martie 80 de lei (desi acesta era adevarul) ,cosmeticiana Sabina mi-a calculat si incasat banii, dar acum s-a spalat pe maini ,caci e mai comod sa fii las si sa nu recunosti un adevar, lasati-o mai usor cu calitatea, caci de fiecare data dupa epilat, raman cu portiuni de par neepilate (acum am pe brate). Sincer, imi pare foarte rau pentru sora dvs care are probleme de sanatate, mi-a placut de ea, se vedea pe chipul ei ca este un suflet bun...ceea ce nu pot afirma si despre dvs. insa nu ma priveste, va doresc tot binele din lume si multa sanatate! . Nu recomand deloc acest salon!
Irina Sfelea
Irina Sfelea2 ani în urmă
Aveam programare la pensat la ora 18:00 si am ajuns acolo la fix, iar cand am intrat in salon mi s-a spus ca doamna a plecat si cica 'm-ar fi asteptat', dar cum m-ar fi putut astepta daca eu eram acolo la 18:00? Ca apoi sa ma cheme maine la 16:30 si cand am spus ca nu pot deoarece sunt la munca mi-s-a spus ca ma programeaza abia peste o saptamana.
Bataie de joc!!
Pana si saloanele mici si neauzite pe care le gasesti la orice colt de bloc dau dovada de mai mult profesionalism decat acesta!
Recomand doar daca vreti sa fiti BATAIE DE JOC!
Locații recomandate