Centrul Medico-Chirurgical Interservisan - Secția Gheorgheni
Str. Nicolae Pascaly 5, Cluj-Napoca 400000, România
2.6
144 recenzii
8 comentarii
QJ99+P9 Cluj-Napoca, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 7–20
Marți: 7–20
Mirecuri: 7–20
Joi: 7–20
Vineri: 7–20
Sâmbătă: 8–13
Duminică: Închis
Marți: 7–20
Mirecuri: 7–20
Joi: 7–20
Vineri: 7–20
Sâmbătă: 8–13
Duminică: Închis
Va recomand sa ii ocoliti daca nu vreti sa ramaneti cu bani dati de pomana.
Programarea online consta in asteptarea unui telefon (de la receptie pacienti), pentru a afla cand sa mergi la doctor, fara sa te-ntrebe nimeni daca ai fi disponibil in data si la ora aleasa de dansii.
Am primit telefonul a doua zi, pentru a ma prezenta in a patra zi.
Intretimp, ma prezentasem la clinica si intrasem direct la medicul prezent (ulterior aveam sa aflu ca asta era o minune).
Tratamentul dermatologic a fost extrem de dureros, dar am suportat stoic, convins ca voi fi vindecat.
Dupa control (respectiv a doua interventie), mi-am dat seama ca tratamentul primit nu are niciun efect.
Cu toate astea, m-am prezentat si la al treilea control, insa doctorita nu era prezenta in cele doua ore de program (9-11), din ziua respectiva.
Mi s-a spus, cu un ton flegmatic, ca doamna(?) nu vine la clinica, daca nu are pacienti!
Pardon?... Asta e ca si cum, daca nu sunt cumparatori la alimentara, vanzatoarele pleaca acasa. :)))
Ma rog... problema mare n-ar fi faptul ca duduile de la receptie sunt nepoliticoase si ca doctorul nu vine la program (afisat pe internet) si bati drumul degeaba pana acolo, ci, ca, dupa doua luni de tratament + 250 lei dati pe consultatie & medicamente, problema mea medicala nu numai ca nu s-a rezolvat, ci, din contra, s-a agravat.
Cu ocazia asta, mi-am amintit ce-am patit alta data, tot la Interservisan, in urma cu cativa ani.
Imi sarise un span metalic in ochi... asa ca m-am prezentat la oftalmolog - o gagica blonda, foarte aratoasa, care, apropos, mi-a starnit mare frustrare pentru ca nu ma puteam uita la dansa decat cu un singur ochi.
Pentru treaba asta nu o pot invinui, insa pentru faptul ca mi-a pansat ochiul fara sa extraga metalul, da.
Trei zile am suferit cumplit, cu durere la ochi, sperand, totusi, ca va trece. Apoi, disperat, m-am prezentat la urgente, ca sa constate medicul de-acolo ca bucata de fier ruginise in ochiul meu. Am ramas cu sechele grave - mai ales ca lucrez in domeniul vizual. La un moment dat aveam de gand s-o dau in judecata... Apoi, mi-am amintit de culoarea parului ei si mi s-a facut mila.
In concluzie, Interservisan m-a pierdut de pacient.
...desi, patronul parea a fi un om cumsecade. L-am filmat candva intr-un talk-show, la TVR Cluj. ;)
De obicei nu scriu recenzii, dar după o meniscetomie parțială artroscopică…la Centrul Medico-Chirurgical Interservisan, din data de 30.09-01.10, multe persoane m-au întrebat locația și dacă am citit recenziile despre aceasta.
Citind comentariile…SURPRIZĂ!
Cum poți sa scrii așa ceva, când un chirurg ortoped, in 24 de ore, vine in salon înainte și după operație de 6 ori (conf.dr.Benea Horea), de 3 ori anestezistul (dr.Retegan Elena) și, la fiecare cca. 30 de minute (minim), asistentele medicale (Mihaela, Mariana, Dana…), cu bătăi ușoare in ușă, intrând doar cu acordul pacientului (“Cum vă simțiți?”; “Vă ajut cu ceva?”; “Doriți ceva?”)?
Vreau sa subliniez ca nu au primit nici măcar o floare, cu toate ca meritau buchete… De aceea, aș dori sa le MULȚUMESC tuturor medicilor și personalului sanitar.
În ziua de azi, “prea multe muște le spun albinelor cum să facă mierea…”.
P.S.: pentru cârcotași, numele meu nu are nimic in comun cu denumirea firmei.
De ce sa aleg un spital privat in aceleasi condiții ca si la cele de stat?!
Personal nepoliticos, neprofesionist care starneste cearta in loc sa aplaneze conflicte.
3 stele pentru personalul din clinica.
Nu am fost in aceasta clinica, din Gheorghieni, de cativa ani. De ce? Pentru ca la receptie se barfea in stil mare! Am auzit o data si am intervenit...dar, am preferat sa nu mai merg acolo. Acum, am vazut personal nou. Sper ca refresh-ul energiei sa fie de bun augur!
Datorita faptului ca lucreaza cu CAS, am profitat de o programare la cabinetul dnei dr Mirela Iuga, la care am doar cuvinte de lauda.
Ce m-a nemultumit? In timpul alocat consultatiei o infirmiera a deschis usa, fara sa bata, ca sa o informeze pe dna dr ca asteapta pacienta de la ora 10.30!!! M-am simtit data afara, efectiv, sau mi s a parut ca dna dr este subordonata infirmierei!!! Mi-am amintit experientele neplacute de la policlinica din trecut!
Mentionez ca la receptie am intalnit personal amabil, azi!