/Bucuresti/Optica

Klarmann

Strada Amiral Horia Măcelariu 61-81, București 013934, România

Klarmann
Optica
3.5
63 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
F3RP+3W București, România
+40 737 800 319
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–17
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Cristina Iancu
Cristina Iancu4 ani în urmă
Experienta neplacuta!

Nu pot lauda faptul ca in magazinul Klarmann, din incinta centrului comercial Auchan Titan, se cere taxa de urgenta, pentru care nu se poate oferi bon fiscal!
Vazand cinci stele oferite de managerul magazinului, care impreuna cu colegul său, au introdus aceasta taxa, cerandu-i si sotului meu, la sfarsitul lunii decembrie 2018, nu am putut trece peste, oferind minimul de stele.
O nota mult prea mare!

In luna martie, in calitate de client, punand prea multe intrebari in magazin, deoarece aveam cateva nelamuriri cu o reteta externa, am citit pe buzele VANZATOAREI, o injuratura!

Mergeti in magazin si va veti convinge!
Sby Domnul
Sby Domnul4 ani în urmă
Cersetori de recenzii pozitive cu numar maxim de stele!
Sunt de parere ca nota se ofera in functie de calitatea serviciilor si a produselor oferite. Nu pentru zambet atragator, gesturi si priviri care lasa loc de interpretare, si la final se cer cele cinci stele.
Ecusoanele dumneavoastra, arata faptul ca aveti un rol important in acest magazin!
Dragelor, suntem tineri, cerebrali, iar notele vi le oferim doar pentru tratatia din magazin!
Vera Popa
Vera Popa4 ani în urmă
Cea mai proasta experienta posibila, nu recomand, personal necalificat, lentilele de cea mai proasta calitate la orice miscare vezi in valuri. Doamna care se ocupa cu verificarea dioptriilor habar nu are ce face, mi-a pus niste dioptrii din capul ei. Cand am fost sa iau ochelarii si i-am verificat i-am zis din start ca nu vad bine, ca am dureri de cap o senzatie naspa. Dansa insista ca nu sunt obisnuita, si cand i-am zis ca ii vreau cu dioptriile vechi ale lentilelor m-a pus sa fac plangere, cerere,etc am intrebat care sunt optiunile mele in conditiile in care nu trecuse 24h conform garantiel (care nu are nici o treaba cu ce scrie in ea) nu stia sa-mi dea un raspuns, am asteptat o saptamana dupa care sa fiu sunata de o persoana sictirita sa -mi zica “sa vin sa-mi ridic plangerea” in care normal ca a fost refuzata (voiam banii inapoi fie alt produs) nu mai voiam de la ei nici o alta pereche de ochelari cu dioptrii care sunt vitali pt mine. Pana la urma a trebuit sa fac alt control in alta parte ca sa-mi schimbe dioptriile corecte. In concluzie am ramas cu o pereche de ochelari cu dioptriile corecte dar cu lentile de cea mai proasta calitate :(( .... NU RECOMAND!!!!
Cecilia Cucos
Cecilia Cucos4 ani în urmă
La începutul lunii august am comandat o pereche de ochelari progresivi în magazinul din Auchan Titan. Personalul a fost foarte amabil și profesionist cu sfaturi și îndrumări foarte bune. M-am acomodat foarte bine cu lentilele, ramele au necesitat ajustare. Din lipsă de timp nu am ajuns in magazin să-i ajustez. Astăzi am aflat că am scris o recenzie săptămână trecută, ceea ce nu e adevărat. Verificând pe cont am constatat că am postat și alte recenzii pentru locații unde nu am fost niciodată sau pentru servicii de care nu am beneficiat niciodată. Sper sa reușesc să blocheze accesul celor care îmi folosesc contul și numele.
Mihai Draghici
Mihai Draghici4 ani în urmă
Locatie: MegaMall
Timp vizita: 16.09.2019 ~ 16:30
Vin in locatie sa caut o pereche de ochelari de soare. Doamna de la ghiseu era ocupata cu un domn. Astept, intre timp vine o alta doamna care achizitioneaza peste domnul care era deja la casa o solutie de ochi. Vad ca dureaza si o rog pe doamna de la casa sa imi deschida si mie sa probez niste perechi, imi spune sa astept sa termine cu domnul. Intre timp apare inca o doamna angajata in locatie care n are nicio treaba cu mine si se apuca de alte lucruri la casa. Stau efectiv 20 de minute degeaba si plec intr un final plictisit de a mai astepta aiurea.
Cris Cris
Cris Cris4 ani în urmă
Confirm nemultumirile scrise mai jos!

Personal slab pregatit, si lipsit de interes.
Produse chinezesti, slabe calitativ, la preturi foarte mari.
In weekend (24 august) in jurul orelor 21:35, nu se mai putea intra in magazin, deoarece ruloul era coborat mai mult de jumatate. Am intrebat daca mai este deschis, iar persoana din interior, doar a ridicat privirea fara a raspunde.
26-08 in jurul orelor 20:50 magazinul inchis. Dupa 15 minute de asteptare, iesind afara, am intalnit cele doua persoane care erau de serviciu. Aceste cazuri sunt intalnite des.
Cred ca acest magazin, functioneaza doar trei sferturi din program. Dimineata, deschide ultimul..
Teodora Oproescu
Teodora Oproescu5 ani în urmă
Nu recomand! Personal total lipsit de profesionalism. Am comandat un pachet de la ei, mi-au promis ca ramele se vor strânge deoarece ochelarii îmi cădeau de la ochi. Când m-am dus sa ii ridic mi-au zis ca ei nu modifica ochelari și ca trebuie sa merg la OptiBlu sa ii strângă, dar sa mai aștept 2 ore pana vine persoana respectiva. După 2 ore de așteptat m-am prezentat la OptiBlu, unde am dat de aceeași lipsa de profesionalism. Doamna mi-a strâns puțin ramele, i-am zis ca ochelarii încă îmi cad si a refuzat sa ii mai strângă pe motiv ca îmi fac rana. E frustrant sa plătești niște bani și sa nu ți se ofere toate serviciile promise in modul corespunzător. Prima și ultima oară când apelez la serviciile dumneavoastră!!!
Andreea Patricia
Andreea Patricia2 ani în urmă
Bună seara
Am fost în magazinul Auchan Titan, fără vechii ochelari(deoarece erau rupți și nici nu aveam de gând sa mi iau alții, voiam sa i lipesc, însă în drum spre casa am zis sa mi fac un control și asa am decis sa mi iau alții) sa achiziționez o noua pereche de ochelari de vedere. Doamna de acolo m a întrebat dacă ii am, i am spus ca nu și a acceptat sa mi facă un control. Toate bune, pana au sosit ochelarii și am constatat ca nu vad bine cu ei. La panou, de la distanta respectiva vedeam la fel ca și cu vechii ochelari. Întrebările mele sunt următoarele :

1.De ce doamna nu m a corectat când am greșit o litera, crezând ca am văzut corect?
2.De ce nu a încercat sa mi pună și cilindru ca să vad diferența, eu neștiind ca asa ceva și sa presupunem ca nu aveam deloc vechii ochelari?
3.la optometru ce se vede defapt? M i s a spus ca nu e foarte relevant aparatul. Atunci de ce mai exista și se mai folosește?

Port de 24 de ani ochelari și o singura data am avut ochelarii vechi atunci când am fost la control. Nu știu dacă este o greșeală a doamnei sau o necorelata cu lentilele folosite în magazin și cele propriu zise. M i se pare imposibil ca acolo sa pot sa citesc de pe panou și cu ochelarii noi sa nu vad bine.

Am făcut și în magazin o reclamație, însă n am putut sa cuprind toate aceste aspecte. Rog o soluționare cât mai rapida, ca să mi pot achiziționa o noua pereche de ochelari.
Locații recomandate