/Cluj/Oftalmolog

Punct de recoltare MedLife Dej

Strada Florilor 7, Dej 405200, România

Punct de recoltare MedLife Dej
Oftalmolog
3.5
8 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
4VRJ+MV Dej, România
+40 264 206 301
medlife.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 7–15
Marți: 7–15
Mirecuri: 7–15
Joi: 7–15
Vineri: 7–15
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Cristi Flaviu
Cristi Flaviu4 ani în urmă
Am fost timp de 3 saptamani in fiecare zi, acelasi raspuns "Nu avem fonduri". Dupa 3 saptamani de pierdut timp la ei primesc uimitoarea veste ca "S-au terminat fondurile, incercati luna viitoare". Deci merg zilnic sa-mi fac o programare si nu sunt fonduri, dupa care din senin (de pe o zi pe alta) apar fondurile si se termina instant. Sunt curios cate fonduri au primit (1-2 analize) de s-au terminat asa repede?
Ioana Satmar
Ioana Satmar5 ani în urmă
Nu recomand deoarece totul se face doar contra cost iar de gratuitate beneficiază doar cei cu regim preferențial,stăteam la rând cu bilet de trimitere si alta doamna in fata mea la fel si pt acea doamna au fost fonduri dar când mi-a venit rândul nu au mai fost,in ideea in care timp de o săptămână am trecut în fiecare dimineață pe la laborator si primeam același răspuns "Nu va putem programa nu avem fonduri" dar doamna din fata mea cică era programată ca ar fii merg vineri după masă chiar când au intrat fonduri(dar pentru mine nu a fost loc dimineata timp de o săptămână pt o programare ).Precizez ca era vorba de analize de câteva sute de lei de aia am incercat sa le fac gratuit,mori cu zile daca nu ai bani pentru nesimțirea altora,asistente doar cu numele si jurământ depus aiurea!
Anda Rusu
Anda Rusu2 ani în urmă
Foarte nemulțumită. Sun de o săptămână la punctul de recoltare, nu răspunde nimeni la telefon. Azi am fost personal pentru că aveam nevoie de un test PCR. Era coadă, așa că am sunat să întreb cum să fac, bineînțeles nu au răspuns, iar la a treia încercare mi-au închis telefonul în nas. Am văzut asistenta pe geam când a făcut acest lucru, și alți pacienți au asistat. Apoi am bătut în geam, întrebând o, de ce închide telefonul,a venit la ușă și mi a spus că ele nu au timp să răspundă la telefon, dacă vreau programare să vin personal să mă programez.
E posibil așa ceva în plină pandemie?
Daniela Pop
Daniela Pop2 ani în urmă
Servicii de calitate. Personal extrem de amabil, cu abilitate și cu experiență în domeniu. Există o vorbă care spune că omul sfințește locul. Se potrivește perfect în această situație.
ADSDF SADFS
ADSDF SADFS2 ani în urmă
Minunat! Recomand!
Corina Cornea
Corina Cornea2 ani în urmă
Servire ireprosabila
Pop Mihai
Pop Mihai2 ani în urmă
Dorin Muresan
Dorin Muresan2 ani în urmă
Locații recomandate