/Cluj/Oftalmolog

Clinica Medicover Cluj Liberty

Liberty Technology Park (Corp E, parter, Strada Gării 21, Cluj-Napoca 400267, România

Clinica Medicover Cluj Liberty
Oftalmolog
2
38 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
QHQV+4W Cluj-Napoca, România
+40 264 702 352
medicover.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–20
Marți: 8–20
Mirecuri: 8–20
Joi: 8–20
Vineri: 8–20
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Ioana Pîntea
Ioana Pîntea2 ani în urmă
Trebuie sa stai toată ziua cu telefonul în mana sa suni sa poți face o programare,la alte clinici nu se întâmplă asa ceva. Am stat mai bine de 20 de minute și nu a răspuns nimeni. Am sunat iar și nimic!
Lucian Cimpean
Lucian Cimpean2 ani în urmă
Din pacate minimul ce se poate acorda este o stea .Total neseriosi este putin spus .Au reusit sa surclaseze cu mult sistemul medical de stat . Personalul de la receptie si asistentele , plictisite si suparate .Timpul de asteptare la asa numita programare trece binisor de sfertul academic. Maximul de rabdare a fost de o ora si zece minute , iar raspunsul lor a fost ca trebuie sa mai am putina rabdare.
Andra Chicoș
Andra Chicoș2 ani în urmă
Doar experiente negative aici. Mereu decalari la programari (cel putin 30 de minute), atitudine foarte plictisita din partea personalului non-medical, medicii sunt pe repede-inainte in timpul consultatiilor, iar astea sunt cele mai mici probleme constatate.
Pt programarea unor sedinte de recuperare medicala a fost nevoie sa sunam in call center de 6 ori, cei de acolo sa ne transmita cererea catre colegii din receptie, urmand ca acestia din urma sa revina. Au revenit de fiecare data dupa cateva zile, iar daca s-a intamplat sa nu am telefonul lipit de mana si sa raspund, adio! Ne mai auzeam peste alte cateva saptamani, cand se hotarau din nou sa sune. Colegii din call center nu pot face legatura in receptie, pt ca traim in secolul 21 si cine face asa ceva?, iar ca sa reusim totusi sa rezolvam a trebuit sa mergem in clinica, unde domnisoarele de acolo pareau foarte plictisite de cata treaba n-aveau, dar sa sune pacientii sa-i programeze era in afara ariei lor de responsabilitati.
De asemenea, o alta experienta fff neplacuta cu partener Medicover pt care am dat feedback atat partenerului, cat si Medicover, iar raspunsul a fost unul standard, bineinteles: ne pare rau, o sa luam masuri.
Ocoliti cu orice pret acest provider de servicii PRIVATE medicale, chiar si la stat esti tratat mai bine.
Cat despre Medicover, nici n-are rost sa va obositi sa imi raspundeti ca povestim pe mail - am vazut deja ce fel se povesteste cu voi. Abia astept sa-mi expire abonamentul si sa scap de voi :)
Mirela Taranu
Mirela Taranu3 ani în urmă
Update: am trimis feedback-ul la adresa de email sugerata in raspuns, astept sa vad imbunatatiri. Desi, dupa cum zicea stimabila de la analize, 'oricum plateste firma' ...deci au zero respect pt pacientii care au abonamente prin firma. Nesimtitilor!

Experienta proasta dupa alta experienta proasta. Ai programare la analize, dar trebuie sa astepti dupa cei fara programare. Personalul de la receptie se face ca nu vede si nu aude. Le spui si te sfideaza. Rusine! Greata si dezgust!
Munteanu Vlad
Munteanu Vlad4 ani în urmă
Feedback-ul pe care urmeaza sa il ofer se aplica atat clinicii din Liberty cat si celei din Observatorului.

1. Programarile se gresesc intr-un procentaj foarte mare. Am fost programat pentru ecografie si am fost sunat in concediu pentru a fi anuntat ca de fapt doctorul nu va veni atunci si cand se intoarce este ocupat 100%. NU mi s-a oferit nicio solutie pentru aceasta problema decat o reprogramare peste o luna. Aceasta problema a declansat multiple alte probleme (ex: nu ma pot programa la doctor pentru ca nu am rezultatele de la ecografie).

2. Am fost trimis la recoltare cu eticheta altei persoane care mai era cu mine la acel moment. Cei de la Synevo au mentionat "Mereu se intampla acest lucru. Nu sunt in stare sa puna o eticheta" Dezorganizare generala.

3. Daca incerc sa ma programez la orice inafara de Dermatologie/Medicina Interna mi se transmite ca "La noi la clinica vine un singur doctor, o data pe saptamana". Din aceasta cauza sunt programat mereu foarte tarziu, timp in care problema de sanatate se poate agrava sau chiar poate trece.

4. Aplicatia nu permite programarea decat la un numar foarte redus de specialitati.

5. Nu se avertizeaza si nici macar nu se observa undeva care servicii/doctori sunt contra cost.

6. La 2 din 5 recoltari de sange mi-a fost sparta vena. Incompetenta generala.

Nu as recomanda aceasta "clinica" niciunui prieten deoarece este o gluma. Consider ca cele 2 stele din 5 oferite de pacienti pe Google este prea mult.
Ciprian Gabur
Ciprian Gabur4 ani în urmă
Încă din începutul intrevederii cu doamna asistență m-am lovit de o atitudine ostilă a acesteia, in ideea in care initial greșisem un formular și dumneaei s-a comportat foarte urât in această privință, spunandu-mi că nu sunt in stare sa îl completez. I-am specificat acesteia sus și tare că de cele mai multe ori mi se face rău atunci când mi se recoltează sânge sau mi se realizează vreun vaccin, ea din nou având o atitudine neprofesionista spunandu-mi că ea nu îmi poate face recoltarea și că mă trimite la Synevo. Normal, mie neconvenindu-mi acest lucru, pentru că aș fi pierdut timpul poate in in alte zile, i-am spus că vreau sa îl fac acolo, la Medicover. I-am sugerat să îmi realizeze recoltarea pe un plan orizontal, deoarece alte dați așa am scăpat de leșin, însă ea s-a aflat în imposibilitatea de a îmi oferi o asemenea facilitate din cauza faptului că nu aveau la dispoziție în acel cabinet. Mi s-ar părea normal că într-un cabinet de recoltare sa sa existe un pat, astfel încât pacienți cu mai grave probleme de sănătate să poată beneficia de facilitățile lor. După ce mi-a recoltat, am inceput sa vad "stele verzi" la propriu, in sensul că asta mi-au apărut în fața ochilor, pierzandu-mi cunoștința pentru câteva secunde, eu specificandu-i acest lucru dumneaei prin sintagma "încep să vad stele verzi, va rog faceți ceva", dumneaei nu m-am luat în serios decât atunci când am leșinat pe scaunul din cabinetul de recoltare, ea in tot acest timp strigând și ea după ajutor, neștiind ce să facă în această situație. M-am trezit după câteva secunde înconjurat de dumneaei, o alta alta doamna angajată a clinicii și de prietena mea, care încerca să mă trezească din starea de inconștiență. M-as fi așteptat că doamna asistență sa sa știe ce să facă în situația în care unui pacient ii e rău, i-am reproșat lucrul asta, iar ea mi-a spus că nu i-am spus exact in care moment al recoltării mi se face de obicei rău. Am crezut că e de la sine înțeles că imediat după recoltare, însă doar pentru mine a fost clar acest lucru. Am rămas cu o părere extrem de proastă legat de aceasta aceasta experiența, și nu recomand nimănui Medicover chiar de beneficiază de anumite abonamente din partea lor. O stea la acest review mi se pare prea mult.
Vasile Corpodean
Vasile Corpodean2 ani în urmă
Trist... Încerci ore întregi ca un nebun sa te programezi telefonic, iar când reușești afli ca poți fi programat peste o lună! Ce naiba e cu sistemul asta de sănătate atât de anacronic?
Emilia Veres
Emilia Veres2 ani în urmă
Nu știu ce ii pozitiv la această clinica sincer ,ar putea să vorbească mai frumos cu clienți să nu fie răstite și coborâte din copac pt că de aici își iau salariu !Ii valabil și pt asistente și doctori!
Locații recomandate