/Bistrita nasaud/Magazin de saltele

Mobexpert BISTRITA

Strada Libertății 41, Bistrița 420006, România

Mobexpert BISTRITA
Magazin de saltele
4.3
93 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
4FCF+GH Bistrița, România
+40 263 214 625
mobexpert.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 10–19
Marți: 10–19
Mirecuri: 10–19
Joi: 10–19
Vineri: 10–19
Sâmbătă: 10–14
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Niculae Simona
Niculae Simona2 ani în urmă
Super doamnele foarte serviabile
Claudiu moldovan
Claudiu moldovan2 ani în urmă
Perturi cel putin duble fata de alte magazine la exact aceleasi produse....
Corina B
Corina B4 ani în urmă
Este cel mai frumos magazin de mobilă din oraș și, pe care l-am văzut până acum. Super frumos.Toate sunt pe gustul meu.
Vlad Oltean
Vlad Oltean4 ani în urmă
Adaosuri foarte mari, livrarea nu se face la timp, multe produse se gasesc in alte magazine mai ieftin.
Marius Marian
Marius Marian4 ani în urmă
Mi-a plăcut. Am achiziționat câteva scaune frumoase, practice și la preț bun
Iulia Rusu-Oltean
Iulia Rusu-Oltean2 ani în urmă
Am comandat in data de 12.11.2020 o canapea Isola, o masuta de cafea Oslo si un birou Cottage Road, platind cu cardul. Dupa comanda am primit un mail care spunea ca produsele vor fi expediate in 08.03.2021. Dupa cateva ore dupa ce am plasat comanda, m-a sunat o d-na pe nume Cristina (se va dovedi pe parcursul unor convorbiri cu mai multi angajati ca fiind singura persoana capabila si interesata de client de la M.), care mi-a spus ca data de livrare e data automat de calculator, intrucat nu au pe stoc biroul, dar sa fiu linistita ca va verifica in depozite si ma va suna dupa ce gaseste produsele. Nu m-a mai sunat. Am sunat eu in 16.11. la comenzi online. Am vorbit cu o d-na care nu parea deloc interesata de problema mea; a tratat toata chestiunea cu dezinteres, plus ca nu a stiut decat sa-mi spuna ca produsele se vor livra anul viitor. I-am cerut o alternativa, dar a spus ca ea nu are ce sa faca. De asemenea, i-am spus ca asteptam un telefon de la M., sa vedem daca se gasesc produsele in depozit. A spus ca ea nu stie nimic de acest lucru. I-am spus ca as dori sa vorbesc cu aceeasi persoana cu care am vorbit prima data (Cristina). Am terminat convorbirea cu promisiunea ca o va contacta pe d-na Cristina, ca sa ma sune. Nu s-a intamplat acest lucru. Am sunat in 20.11, dupa ce am vazut ca nu ma suna nimeni de la firma M. Am dat de alta d-na. I-am explicat problema si faptul ca m-au tot dus cu vorba si ca doresc un raspuns in ziua aceea, daca nu anulez comanda. Mi-a spus ca motivul pentru termenul de livrare asa de tarziu e biroul; a spus acest lucru de doua ori. Am spus ca doresc sa anulez comanda, iar dansa a spus “in regula”. Totusi, pentru ca imi doream foarte mult produsele, am mai intrebat-o inca o data daca nu se poate face cumva sa ajunga mai repede, daca nu au prin depozite. A spua ca daca colega ei din Bistrita ar fi gasit produsele pe undeva, m-ar fi sunat. I-am spus ca oricare ar fi fost situatia, normal era sa ma anunte cineva. ”Cum doriti sa facem asa transmit si eu mai departe” a spus. I-am spus ca ma voi consulta cu sotul si ca sun inapoi imediat. Am sunat dupa 5 minute si am dat de alta colega careia i-am expus problema. I-am spus ca doresc ca renunt la produsul care avea termen de livare in martie (biroul) si sa-mi fie livrate celelate doua. Dupa aprox. o ora m-a sunat si Cristina, care a spus ca a fost foarte ocupata. De asemenea a spus: “ Nu vreti cumva sa vad daca nu reusesc sa va aduc biroul mai repede, sau v-ati gasit altceva?” Mai mult, C. a spus ca i s-au trimis mesaje, dar ca a fost foarte ocupata, dar ca la fel de bine o puteau suna, lucru care nu s-a intamplat. La sfarsitul conversatiei a spus ca se uita pe reaprovizionari si ca ma suna. M-a mai sunat inca de doua ori, dorind sa-mi ofere alternative. Intre timp canapelele Isola bej care ersu pe stoc defapt erau deteriorate. Am ales ca si alternativa coltarul Isola bej. I-am rugat sa le livreze joi, intrucat aveam planuri vineri. Nu s-a putut joi si a ramas pe vineri. I-am rugat daca pot veni vineri cat mai repede. A spus ca ne va pune “cu prioritate”, iar ca si ora estimativa ar fi fost 11-12, chiar dupa 12:00. De asemenea, la cererea mea a spus ca ma va suna cu o ora inainte sa vina comanda, ca sa fiu acasa. In ziua de 27.11. nu m-a sunat nimeni de la Mobexpert. Intr-un final m-am enervat si am sunat eu la ora 17:00. D-na cu care am vorbit mi-a spus ca ei livreaza pana la 19:00 si ca mai este timp. I-am spus ca mi-i s-a zis ca se va livra cu prioritate si ca eu tot astept. A spus ca ma va suna. La 17:02 m-a sunat un domn de la M. , care mi-a cerut adresa. Dupa ce i-am dat adresa dansul a spus “Noi acuma am pornit de la magazin”. In concluzie, relatia Mobexpert cu clientii e execrabila (nu o includ aici pe d-na Cristina). In momentul cand am sunat, la nici 2 minute diferenta, m-au sunat cei de la livrari ca sunt pe drum. Calitatea produselor e slaba. Masutei i-au lipsit 10 suruburi , iar in momentul cand a montat-o sotul, cand a ajuns la blat, unul dintre nuturi a trecut prin blatul mesei dupa ce l-a batut usor cu ciocanul. Nu recomand Mobexpert!
Mihai-Nicolas Cotul-Pop
Mihai-Nicolas Cotul-Pop2 ani în urmă
Lucruri frumoase, de bună calitate, expuse minunat.
Personalul foarte atent si răbdător.
Carmen Liana Crișan
Carmen Liana Crișan2 ani în urmă
Calitate la superlativ
Locații recomandate