/Timis/Magazin de mobila

GreenForest

Strada Simion Bărnuțiu 28, Timișoara, România

GreenForest
Magazin de mobila
4.3
12 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
Q773+98 Timișoara, România
+40 256 226 621
greenforest.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 9–18
Marți: 9–18
Mirecuri: 9–18
Joi: 9–18
Vineri: 9–18
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Adriana Pintea
Adriana Pintea6 ani în urmă
(Tradus de Google) Dacă doriți să comandați ceva de două ori prețul pieței și așteptați livrarea acestuia mai mult decât dublul termenului de livrare programat, atunci acesta este locul potrivit pentru dvs. Veți avea minunata experiență de a nu ști niciodată ce se întâmplă și care este starea comenzii dvs. Fiecare problemă se datorează întârzierii sub-furnizorilor, ca și cum aceasta ar fi o scuză. Veți avea noroc dacă vă răspund la apeluri de trei ori, dar puteți fi sigur că nu veți primi niciodată un răspuns clar pe care vă puteți baza.
Complet dezorganizate, angajații lor care vin să instaleze mobilierul vin la TINE pentru a întreba care este starea de livrare, dacă mobilierul A sau B a fost livrat sau când va ajunge. Responsabilul de proiect se asigură că va trebui să fiți cel care să imprimați și să oferiți desenele de instalare pe care le-au făcut oamenilor lor (atunci când lucrătorii de instalare vin pregătiți cu informații zero despre modul în care trebuie să fie făcută munca). Desigur, după instalare, vă dați seama că lipsesc unele lucruri aici și acolo (cum ar fi unele rafturi, de exemplu), dar oamenii lor fac tot posibilul să vă asigure că acele lucruri nu au fost comandate în primul rând.

(Original)
If you want to order something for maybe twice the market price and wait for it's delivery for more than double the scheduled delivery time then this is the place for you. You will have the wonderful experience of never knowing what is going on and what is the status of your order. Every problem is because of sub-supplier delay, as if that is an excuse. You will be lucky if they answer your calls one of three times, but can rest assured that you will never get a clear answer that you can rely on.
Completely disorganized, their employees that come to install the furniture come to YOU to ask what is the delivery status, if furniture A or B has been delivered or when it will arrive. The project responsible makes sure that you will have to be the one to print out and give the installation drawings that they made to their people (when the installation workers come prepared with zero information of how the job must be done). Of course after the installation you realize that there are some things missing here and there (like some shelves for example) but their people do their best to assure you that those things were not ordered in the first place.
Mihai
Mihai7 ani în urmă
Showroom-urile sunt faine și consilierii sunt foarte buni!
Sebastian Capotescu (Capi)
Sebastian Capotescu (Capi)7 ani în urmă
birouri si scaune super ergonomice
Ionel Marian Badea
Ionel Marian Badea7 ani în urmă
Produse de calitate si seriozitate.
Evenimente E-nformation
Evenimente E-nformation7 ani în urmă
(Tradus de Google) Cel mai bun showroom vreodată!

(Original)
Best showroom ever!
O. Stanciu
O. Stanciu2 ani în urmă
(Tradus de Google) Experiență extrem de proastă a clienților. Am fost acolo astăzi să cumpăr un scaun de birou. Am fost singurul client, dar m-au făcut să pierd aproape o oră din cauza birocrației / gestionării proaste. Deși doamna care încerca să vândă un scaun de bază de 330 de euro era drăguță, ea se lupta cu sistemul.
La final, după ce au descoperit că POS-ul lor nu funcționează, mi-au cerut să plec fără scaun, să îl plătesc și să mă întorc pentru ridicare. Compania noastră le-a plătit mii de euro în ultimii 10 ani și m-au tratat ca pe o murdărie. Rușine.
Evident că nu ne vor vedea nici măcar un ban de la noi în viitor.

(Original)
Extremely bad customer experience. I was there today to buy an office chair. I was the only customer, but they made me waste almost one hour because of bureaucracy / bad management. Although the lady trying to sell a 330 Euro basic chair was nice, she was struggling with the system.
In the end after discovering that their POS wasn't working they asked me to leave without the chair, pay it and come back for pickup. Our company has been paying them thousands of Euros in the last 10 years and they treated me like dirt. Shame.
Obviously they won't see us a dime from us in the future.
Mihai Ionășcuț
Mihai Ionășcuț2 ani în urmă
Brixia Arad
Brixia Arad2 ani în urmă
Locații recomandate