GreenForest
Strada Simion Bărnuțiu 28, Timișoara, România
4.3
12 recenzii
8 comentarii
Q773+98 Timișoara, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 9–18
Marți: 9–18
Mirecuri: 9–18
Joi: 9–18
Vineri: 9–18
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Marți: 9–18
Mirecuri: 9–18
Joi: 9–18
Vineri: 9–18
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Complet dezorganizate, angajații lor care vin să instaleze mobilierul vin la TINE pentru a întreba care este starea de livrare, dacă mobilierul A sau B a fost livrat sau când va ajunge. Responsabilul de proiect se asigură că va trebui să fiți cel care să imprimați și să oferiți desenele de instalare pe care le-au făcut oamenilor lor (atunci când lucrătorii de instalare vin pregătiți cu informații zero despre modul în care trebuie să fie făcută munca). Desigur, după instalare, vă dați seama că lipsesc unele lucruri aici și acolo (cum ar fi unele rafturi, de exemplu), dar oamenii lor fac tot posibilul să vă asigure că acele lucruri nu au fost comandate în primul rând.
(Original)
If you want to order something for maybe twice the market price and wait for it's delivery for more than double the scheduled delivery time then this is the place for you. You will have the wonderful experience of never knowing what is going on and what is the status of your order. Every problem is because of sub-supplier delay, as if that is an excuse. You will be lucky if they answer your calls one of three times, but can rest assured that you will never get a clear answer that you can rely on.
Completely disorganized, their employees that come to install the furniture come to YOU to ask what is the delivery status, if furniture A or B has been delivered or when it will arrive. The project responsible makes sure that you will have to be the one to print out and give the installation drawings that they made to their people (when the installation workers come prepared with zero information of how the job must be done). Of course after the installation you realize that there are some things missing here and there (like some shelves for example) but their people do their best to assure you that those things were not ordered in the first place.
(Original)
Best showroom ever!
La final, după ce au descoperit că POS-ul lor nu funcționează, mi-au cerut să plec fără scaun, să îl plătesc și să mă întorc pentru ridicare. Compania noastră le-a plătit mii de euro în ultimii 10 ani și m-au tratat ca pe o murdărie. Rușine.
Evident că nu ne vor vedea nici măcar un ban de la noi în viitor.
(Original)
Extremely bad customer experience. I was there today to buy an office chair. I was the only customer, but they made me waste almost one hour because of bureaucracy / bad management. Although the lady trying to sell a 330 Euro basic chair was nice, she was struggling with the system.
In the end after discovering that their POS wasn't working they asked me to leave without the chair, pay it and come back for pickup. Our company has been paying them thousands of Euros in the last 10 years and they treated me like dirt. Shame.
Obviously they won't see us a dime from us in the future.