/Bucuresti/Magazin de mobila

Euromobila OBREGIA

Bloc I-4A, Bulevardul Alexandru Obregia 25, București 041727, România

Euromobila OBREGIA
Magazin de mobila
3.9
24 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
94M8+J6 București, România
+40 731 034 857
canapele.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 12–19
Marți: 10–19
Mirecuri: 10–19
Joi: 10–19
Vineri: 10–19
Sâmbătă: 10–14
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Nutzu nutzu
Nutzu nutzu2 ani în urmă
Am primit toate răspunsurile
Consultanta f buna!
Recomand
Luminita Rosca
Luminita Rosca2 ani în urmă
Foarte calitative produsele, facute cu simt de raspundere. Si termenul de livrare a fost respectat.
Echipa SlimSecret.ro
Echipa SlimSecret.ro4 ani în urmă
Produse calitatetive, dar in ceea ce priveste livrarea sunt praf, am luat o canapea din magazin in ideea de a o aduce cate mai repede, comanda a fost facuta pe data de 23,12,2019 nici in in ziua de azi nu a ajuns la mine 14.01.2020.Am sunat in magazin nu raspunde nimeni. Bani au fost achitati pe loc, insa canapeua este tot la ei.si 2 stele sunt prea mult...........
Tita Titu
Tita Titu4 ani în urmă
Ca o parere personala am cumparat de la ei canapea boston si fotolii roma sint de calitate foarte buna termenul de livrare a fost respectat la punct si virgula am dat patru stele doar pentru ca as fi vrut ca plusul sa aiba imprimeuri dar este doar uni,asa am vazut ca se poarta.Am cautat peste tot,in tot Bucurestiul vreme de cateva luni la toate magazinele,la Euromobila am gasit in sfarsit ceva care sa ma satisfaca referitor si calitate pret.Multumesc mult Euromobila pentru ce oferiti.Tare as fi vrut sa existe cum v am zis si niste plusuri cu imprimeuri florale dar ceva discret si elgant.Se pare ca nu exista nicaieri.In rest felicitari.🌻🌼🌷🏵🌹
Mihaela Lupu
Mihaela Lupu4 ani în urmă
CULORILE NU CORESPUND ...AM CUMPARAT COLTAR NEGRU SI AM AVUT SURPRIZA SA PRIMESC GRI INCHIS ...URÎTTTTTTTTTT SA VA FIE RUSINE...
Mihai TLR
Mihai TLR6 ani în urmă
Calitate slaba.
Alin Stan
Alin Stan2 ani în urmă
Am decis sa achizitionez o canapea Roma 3 locuri de la producatorul autohton EuroMobila chiar daca preturile sunt de cele mai multe ori mai mari decat concurenta, dar am zis sa sustinem business-ul Romaness. In urma unor recomandari de la prieteni care la randul lor au folosit in trecut produse EuroMobila, am comandat in magazin aceasta canapea. Livrarea a fost rapida avand in vedere ca am optat pentru un produs existent pe stoc.
Dupa despachetarea canapelei am observat ca spatarul canapelei este detorierat in laterale pana la lemn. O prima impresie excelenta. Personalul euromobila care a livrat/montat canapeaua a precizat ca vor lua inapoi spatarul pentru a fi inlocuit/reparat, astfel ca am ramas in sufragerie cu o canapea incompleta si imposibil de utilizat. Avand in vedere defectele prezente la spatarul canapelei, am verificat atent fiecare cm al canapelei, astfel am identificat peste 10 defecte majore de calitate la nivelul sezutului si a lateralelor. Practic dupa cum se poate observa in fotografii, am platit pentru un produs nou si am primit un produs folosit cu multe defecte majore.
Avand in vedere aceasta situatie am hotarat sa solicit returul canapelei cat si returnarea contravalorii acestui produs defect si utilizat.
Cei de la EuroMobila fiind foarte extra mega proclienti au avut grija sa includa in termeni si conditii o taxa de retur de 400 ron. Astfel un cumparator de buna credinta, plateste in avans integral un produs, produs care ajuns in posesia sa se dovedeste ca prezinta foarte multe defecte, cumparatorul/clientul solicita retur cu returnarea sumei platite neffind multumit de calitatea produsului (la diferenta de nici 1h de la primirea produsului, adica nu a putut nici testa produsul pentru ca era incomplet) si totusi ii este oprita suma de 400 ron din suma achitata catre euromobila. Felicitari EuroMobila, stiti sa va apreciati clientela ca nimeni altcineva. Bravo! Spor la cumparaturi clientilor existenti sau viitori.

Recomandarea mea este sa comandati doar dupa testarea produsului in showroom si doar din magazinele unde este disponibila comanda online, astfel incat sa beneficiati de de dreptul de renuntare de 14 zile indiferent de motivul returului, fara sa va enervati cu o firma ca EuroMobila.
Alina Pintilii
Alina Pintilii2 ani în urmă
Este pentru a doua oara, in 15 ani, cand comand canapele la acest magazin. Va spun ca prima este absolut ca la inceput (de 15 ani!).
Desi se mutase mafazinul din Brancoveanu, am cautat special acest magazin si am comandat o alta canapea, pentru o alta locatie.
Este superba, corespunde dorintelor mele, iar doamna din magazin s-a comportat extrem de amabil, chiar si dupa ce am tot schimbat variantele (ba am vrut verde, ba grena...).
Livrarea a fost prompta. Recomand chiar acum unei prietene, care ma intreaba de unde sa-si cumpere o canapea buna!
Locații recomandate