/Bucuresti/Magazin de mobila

Staer Berceni

Strada Turnu Măgurele 2, București 041711, România

Staer Berceni
Magazin de mobila
3.8
301 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
94G6+C2 București, România
+40 747 778 788
staer.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 10–20
Marți: 10–20
Mirecuri: 10–20
Joi: 10–20
Vineri: 10–20
Sâmbătă: 10–17
Duminică: 10–16
Scrie o recenzie
Diana Tabacitu
Diana Tabacitu2 ani în urmă
Serviciile lasa de dorit mult. Am comandat o canapea pe care am achitat-o integral cu o livrare de 6-8 saptamani. Trebuia sa ajunga pe 6 septembrie. Am primit-o pe 25 septembrie. Am sunat de cateva ori dupa data de 06.09, de fiecare data mi s-a spus ca ma vor suna livratorii. Evident ca nu ma suna nimeni. Imi dadeau mesaj si spuneau ca se va livra intr-o anumita zi si ca ma vor contacta livratorii. Nimic! Ca sa nu mai spun ca atunci cand am achitat-o nu ni s-a spus ca va trebui programare pentru livrare. Ultima data, am sunat si am spus ca vom returna canapeaua daca nu se livreaza cat mai urgent. Abia atunci am reusit ca obtinem o data si o ora exacta.

Se vede de la o posta ca doamnele din magazin sunt bonusate in functie de vanzari. In magazin sunt amabile si ar face orice sa cumperi, inclusiv sa stea peste programul magazinului 10-15 minute, iar apoi nu le mai pasa ce se intampla dupa achitarea produsului. Dezgustator!

Nici livratorii nu sunt mai presus. Abia s-au chinuit cu canapeaua, au distrus colturile unui perete de pe hol. Ar fi bine sa luati in calcul anumite aspecte cand se livreaza un produs de dimensiuni mai mari.
Nu recomand serviciile deloc.
Vali Vali
Vali Vali2 ani în urmă
Fac mobila de calitate, cam scumpicica, însă personalul de la debitare cam da rateuri....spun asta pt ca la mine în august 2021 mi-au greșit dimensiunile la un corp și acum 1 an .....la fel aceeași greșeală la un cumnat. Asta înseamnă întârziere de 1-2 săptămâni sa nu ai mobila completa, pt care domnii de la Staer.ro nu fac nimic în afara de a-și cere scuze.......mi s-ar părea corect să-ți facă un discount/reducere la comanda pe care ai achitat-o, sau, viitoare...dar, nimic
Ungureanu Sergiu
Ungureanu Sergiu2 ani în urmă
Niste tepari!
Dupa ce a venit un "ucenic" si a facut masuratorile, au dat in productie comanda mea, si anume mobila de bucatarie.
Surprize: blatul prea lung, picioarele prea scurte etc - dupa ce au reusit sa monteze doar 80% din mobila.
Le-am spus ca vreau banii inapoi si sa vina sa-si ia aschiile din casa.
Cu siguranta ca ma voi adresa si instantei.
Simona Ninu
Simona Ninu2 ani în urmă
Dezamagitor! Nu recomand deloc aceasta firma! De evitat! Lipsa de profesionalism, un angajat care vine la masuratori doar ca sa fie, dimensiunile mobilei nu corespund cu schita, preturi foarte mari pentru o toala lipsa de calitate si profesionalism! Nu cumparati de la ei!
Laurentiu Stamate
Laurentiu Stamate2 ani în urmă
Eu mi-am facut toata casa (dormitor, living, hol, bucatarie) si sunt multumit. Baietii au lucrat curat si profesionist. A mai ramas pe proces verbal cateva polite si un corp de montat dar nu s-a putut face toata casa intr-o zi.

Au respectat intervalele stabilite initial. Materialele au fost transportate foarte bine. Sunt placut multumit de cum a iesit si de interactiunea la call center, sediu, echipa montaj.
Stefan Simion
Stefan Simion3 ani în urmă
Cand in lantul trofic se strecoara o problema, aceasta poate avea efect de domino. Degeaba a fost interactiunea in general buna cu cei de la Staer , initial am intrebat pe site daca se pot comanda doua usi cu geam pt. mobilier de bucatarie achizitionat tot de la Staer cu mai multi ani in urma. Da, se poate, am fost in magazin, am comandat , am platit , am asteptat sa fie gata comanda, am sunat la depozit (care apropo , este cel mai insalubru depozit de mobila pe care l-am vazut vreodata, situat in strafundurile infernului lui Dante parca - drumul bercenarului) , am ridicat comanda si cand am ridicat parca am avut o presimtire si am cerut contracost inca un set de feronerie pentru montaj , cu gandul sa le am de rezerva pentru viitor pentru ca si la usile vechi feroneria cedase si nu am gasit nicaieri sa se potriveasca si asa am fost obligat sa cumpar cu totul usile. Nu aveau disponibil de cumparat inca un set de feronerie , doar daca mai faceam o comanda in magazin... Iar cand am ajuns acasa cu usile sa le montez, bineinteles ca in loc sa am 4(patru) balamale identice, am avut doua de un fel si doua de alt fel si uite asa, de Craciun aproape , eram cu o usa bine montata , care se inchidea cum trebuie si cealalta usa impracticabila din cauza balamalelor. Acum cand am sesizat suportul Staer de pe whatsapp bineinteles ca nu am mai primit raspuns , am intrebat si pe facebook si acolo am primit un raspuns ca acele balamale sunt vechi si nu se mai fabrica si ca sa fac comanda iar in magazin si dureaza pana imi ajung in depozit. Asa ca am luat balamaua buna in brate si am umblat din magazin in magazin pana am gasit ceva similar la Leroy Merlin si am rezolvat problema. Deci concluzia este ca degeaba ai mobila buna daca in procesul de comanda/procesare/livrare se gaseste un "Dorel" care sa faca un pocinog. Personalul de calitate din mai toate serviciile din Romania lipseste cu desavarsire sau au mai ramas foarte putini in tara , majoritatea au luat calea exodului din pacate si in tara a ramas ce-a mai ramas...
Cristina Neagu
Cristina Neagu2 ani în urmă
Serviciile nu doar lasă de dorit, in cazul meu a fost cea mai proastă experiență în acest domeniu. Am comandat un pat din catifea, însă catifeaua pe care aceștia o folosesc este oribilă ca și material. Materialul se scămosează îngrozitor, detaliu de menționat este faptul că în momentul în care am fost în magazin și am comandat doamna de acolo m-a asigurat că nu se scămoșează. Am discutat ulterior cu unul dintre “superiori”, doamna Lamba Ioana, care mi-a spus ca s-a găsit rezolvare, să vin în magazin sa dau comanda de un alt pat. Am fost de acord, am mers la puțin timp în magazin unde doamna de acolo îmi spune că s-a modificat decizia și că nu mai pot comanda un alt pat, să rămân cu patul pe care l-am primit. Discuția cu doamna vânzătoare, doamna Andrei Ionela, a fost îngrozitoare. Nu a făcut altceva decât să jignească, să țipe, să evite întrebările mele legate de situația care s-a creat, incapabilă să poarte o discuție normală și corect gramaticală. Ca exemplu, i-am spus doamnei ca nu pot dormi într-un pat plin de scame, că patul a fost dus în reședința proprie din provincie unde merg periodic, doamna spunându-mi că dacă nu e curățenie în casă și dacă stau la țară e normal sa fie patul plin de scame, spunându-mi că dumneaei deține, citez “am 5 case și o vilă, nu vin de la țară ca tine și nu am scame în casă”. Doamna de acolo nu făcea altceva decât să urle, să jignească și să dea dovada de nesimțire.
La final a ținut să precizeze că deține o diplomă de consultant vânzări și că, citez din nou “nu stau de vorbă cu oricine, vă rog să părăsiți magazinul”. I-am întins mâna doamnei, mi-am prezentat la rândul meu meseria. Reacția doamnei: s-a schimbat la fața și mi-a spus să îmi las numărul și că o sa transmită să fiu contactată de către un superior. Nu m-a contactat nimeni și nici măcar nu mi s-a răspuns la email. Felicitări STAER pentru ZERO profesionalismul de care dați dovadă.
Ken Prison
Ken Prison2 ani în urmă
Recomand Staer Berceni si pe d-na Ionela care ne-a ajutat foarte mult in alegerea mobilei potrivite, super profi, răbdătoare și foarte atentă la detalii. Multumim Staer si d-nei Ionela, vom reveni cu siguranta si pt alte produse.
Locații recomandate