/Bucuresti/Magazin de geamuri

MAM Bricolaj Ghencea

Prelungirea Ghencea 299, București 077025, România

MAM Bricolaj Ghencea
Magazin de geamuri
4.1
207 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
CX5W+JV București, România
+40 31 437 8093
webshop.mam-bricolaj.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–20
Marți: 8–20
Mirecuri: 8–20
Joi: 8–20
Vineri: 8–20
Sâmbătă: 8–16
Duminică: 8–16
Scrie o recenzie
Razvan Radu
Razvan Radu2 ani în urmă
Am vizitat acest magazin in data de 9.01.2022 si am ramas cu o impresie destul de proasta:
Angajatii nu au auzit de "Buna ziua!" (nici macar baiatul de la casa), nu am vazut vreun angajat sa poarte masca corect (o tineau sub barba) desi purtarea acesteia este obligatorie in toate spatiile inclusiv afara, l-am intrebat pe un angajat de pe raion daca gasesc protectie pentru copii pentru colturile de mobila si acesta n-a scos nici un sunet, s-a uitat pe un raft apoi a disparut.
Nu stiu cum sunt selectati acesti angajati, probabil dupa lipsa bunului simt.
Suntem in 2022!!!
Luminita Arsene
Luminita Arsene2 ani în urmă
Lipsiți total de profesionalism. "Doamna" care ne-a luat comanda era ocupata și cu alte treburi în acelasi timp și dupa câte se pare nu avea capacitatile necesare pentru a înțelege mai multe lucruri. Îmi permit sa o sfătuiesc sa se lase de acest job pentru ca este total incompetenta și își bate joc de banii clienților. Ideea e ca am comandat niște dulapuri și nimic din ce le-am cerut nu corespunde cu ce ne-au prelucrat ei. Centimetrii în plus, cantul pus pe latura care nu trebuie, placi lovite la colturi etc. Ne chinuim de câteva zile sa montam și nimic nu se potrivește. Înainte de a va ridica comanda sa o verificați bucata cu bucata.
Only a human there
Only a human there2 ani în urmă
O firma neserioasă, care folosește un program de aranjare a plăcilor total defectuos ... Am făcut schițele pe hârtie, conform cotelor de încadrare oferite de ei, astfel încât să am pierderi minime, și le-am transmis scanate. Mi-au înapoiat schițele făcute de ei cu "programul" lor, și eram nevoit să iau încă 2 placi suplimentare peste cele 4 inițiale. Le-am scris să evalueze schițele mele și să îmi spună cu ce am greșit , însă nu ai găsit nicio greșeală, dar au spus că nu le pot folosi decât pe cele realizate de calculatorul lor
Le-am platit din octombrie 2021 CONTRAVALOAREA PLACILOR, DEBITĂRII SI CANTUIRII și am ținut lucrarea in standby datorita unor probleme de sănătate. Am revenit în 16 februarie 2022 și mi-au cerut o diferență de peste 25%
Tiberius Marian
Tiberius Marian2 ani în urmă
Va povestesc putin din experienta mea avuta cu MAM BRICOLAJ GHENCEA, am mers in magazin unde am comandat un blat de bucatarie, acesta nu era pe stock, asa ca, mi s-a comunicat ca ajunge in 4-7 zile lucratoare in magazin unde va fi si debitat. Am achitat produsul, dupa care am plecat, doamna mi-a spus ca ma contacteaza cand ajunge blatul in magazin. Dupa o saptamana, am mers in magazin sa intreb personal care este statusul comenzii, dar, dansa nu stia nici ea, mi-au spus ca sunt mici probleme cu distribuitorii, am inteles, si mi-a sugerat sa cumpar si canturile care se vor lipi in lateralele blatului. Am platit si aceasta comanda, asteptandu-ma sa fie atasata la prima comanda, pentru ca asa ne-am inteles. Dupa aproape 2 saptamani, ma contacteaza o doamna de la MAM BRICOLAJ care imi spune urmatoarele: “Comanda dumneavoastra se pregateste de livrare, colega mea s-a imbolnavit si eu am preluat dosarul, se pare ca pe comanda aveti 2 canturi, presupun ca blatul il aveti dumneavoastra?”. In momentul ala, am stiut ca ceva nu este in regula si am incercat sa vorbesc cu doamna, care la sfarsit, m-a ajutat. Noroc ca pastrasem bonul ca altfel ramaneam fara blat, fara bani si cu canturile livrate:)). In final, a ajuns si blatul, inca odata ii multumesc doamnei care m-a ajutat. Doar ca acum stau cu el in scara, pentru ca domnul care a livrat blatul avea peste 55 ani si abia putea sa urce in carlinga (semana cu o masina d-aia de livrat porcii la obor). Ce sa zic, un serviciu foarte prost.
Dan Ovidiu Constantin
Dan Ovidiu Constantin2 ani în urmă
Magazin din categoria de bricolaj acasă. Nu este de dimensiunile celor cunoscute în spatele carora stau nemții și francezii și nici nu are diversitatea lor de marfa. In limbaj corporatist nu este" pt proiecte" Are însă cât sa repari ceva p'acasa, sa lipești sau sa vopsești . La chimice stau bine. Nu este foarte aglomerat. Are parcare proprie și este destul de accesibil fiind la strada principala. Personalul angajat este mai ok decât la concurență amintită.
Larisa Paraschiv
Larisa Paraschiv2 ani în urmă
Acum doua săptămâni am făcut o comandă pentru mânere la care nu au fost trimise, am luat decizia sa merg direct in magazinul MamBricolaj Ghencea unde am fost primită cu căldură și profesionalism, Coordonatorul Antonio mă ajutat să-mi găsesc mânerele potrivite la noul meu proiect pentru bucătărie, sa scuzat pentru problema pe care au avut-o cu trimiterea comenzii online la care nu depinde de acel Magazin.

Recomand cu încrederea, am sa mai revin cu următorul proiect!
Mugurel Frincu
Mugurel Frincu2 ani în urmă
Niciodata nu mi s-a intamplat sa am o experienta atat de proasta cu vreun magazin. Cei de la proiectare pur si simplu isi bat joc de clienti.
Ion dumitrescu
Ion dumitrescu2 ani în urmă
Mia plăcut e chiar mișto, au scris unii că nu îți dau nici bună-ziua, nui adevărat, și dacă vi din afară,dai bună ce-o fi, dimineață, ziuă, seară,oamenii serviabili. !👍
Locații recomandate