/Bucuresti/Magazin de biciclete

Altex Veranda Mall

Strada Ziduri Moși 23, București 021204, România

Altex Veranda Mall
Magazin de biciclete
3.9
330 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
F42J+V6 București, România
+40 21 794 8464
altex.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 10–22
Marți: 10–22
Mirecuri: 10–22
Joi: 10–22
Vineri: 10–22
Sâmbătă: 10–22
Duminică: 10–22
Scrie o recenzie
Victor Buriceanu
Victor Buriceanu2 ani în urmă
Cam aerieni vanzatorii, la raft pret mare, pe site cu reducere, nu stiau ce vand, dar.......am luat......ultimul produs...........
Drwxr-xr-x
Drwxr-xr-x2 ani în urmă
Angajati sictiriti care nu te baga in seama cand te uiti dupa produse sau le ceri ajutorul (comparativ cu alte magazine Altex) si care nu verifica stocul altor magazine pentru a te redirectiona (sau nu rezerva produsul) in caz ca produsul nu se mai afla in Altex-ul respectiv, se multumesc in schimb sa iti zica “cautati in alt magazin”.
Iulian Bucur
Iulian Bucur2 ani în urmă
Au comunicat că sunt reduceri de până la 50% la produsele de la raft, din contră preț identic ca înainte cu toate că scria redus....
Marta Rotaru
Marta Rotaru2 ani în urmă
Multumesc intregii echipe si in special domnului director al magazinului Altex din Veranda Mall pentru atentia acordata!
Roxana Petrea
Roxana Petrea2 ani în urmă
Preturi bune, personal amabil care îți oferă detaliile de care clientul are nevoie.
I D
I D2 ani în urmă
Tocmai am cumparat un LG. Astept sa il livreze acasă.
Mihai Cirip
Mihai Cirip4 ani în urmă
Am cumpărat miercuri o mașină de spălat. Mi-au promis că o livrează a doua zi, orele 9-17, cu anunț telefonic cu o oră înainte. Până la18, niciun semn. Sun la telefonul de contact de pe pagina principală și aflu – după o aștepate pe linie de vreo 35 min – că nici nu fusese preluată de curier și că niciodată nu se livrează de pe o zi pe alta! În fine, vineri vine curierul doar să-mi arate că a luat o mașină lovită în asemenea hal că nu era folosibilă și îmi spun că mai bine să refac comanda în magazin, că dacă o las pe procedura normală să trimită altă mașină asta se va întâmpla când își vor aduce aminte cei de la depozit, de regulă foarte târziu. Am sunat la magazin, au zis că nu se poate reface coanda decât în prezența mea în magazin, cu factura originală. M-am dus acolo, doar ca să aflu că nu se poate face asta până nu obțin ei confirmare scrisă de la curier că nu mi-au livrat mașina – ceea ce se va întâmpla în decurs de 1-2 ore și mă vor anunța ei la telefon, urmând ca apoi să revin pentru a semna noua factură. Nu am primit niciun apel până sâmbătă la 15 și acum nu răspund la telefon – 17 apeluri până acum (pe numărul magazinului, pe care am discutat cu ei). Dacă voi reuși să fac o nouă comandă în week-end, după 5 zile și cel puțin 3 drumuri la magazin, probabil luni voi primi o mașină bună… dacă nu se respectă regula că nu se livrează de pe o zi pe alta!
Vlad
Vlad2 ani în urmă
Nu își respectă obligațiile contractuale. Niciodată nu respecta termenele de reparație în garanție al produselor. Jalnic, nici măcar nu le pasa, nu sunt capabili sa scrie o foaie, un proces verbal, și trec special date de contact eronate că sa nu ai cum sa ii contactezi. Când te duci personal la sediul nu e vina nimanui, e mereu vina lui x sau Y. Voi rezolva doar cu ANPC situația.
Locații recomandate