/Ilfov/Inchiriere de masini

AK Market - AutoKlass Market | Voluntari

Șoseaua București Nord 18, Voluntari 077190, România

AK Market - AutoKlass Market | Voluntari
Inchiriere de masini
4.3
404 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
F4RG+FV Voluntari, România
+40 31 713 3333
autoklass.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–19
Marți: 8–19
Mirecuri: 8–19
Joi: 8–19
Vineri: 8–19
Sâmbătă: 9–16
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Criss Criss
Criss Criss2 ani în urmă
Intrebati inainte cat costa.sa nu aveti surprize ca mine si sa fiti incaltati...
Ioan-Alexandru Veleșcu
Ioan-Alexandru Veleșcu2 ani în urmă
Receptia service de la Smart este o bataie de joc. Nu tin cont de solicitari si te trateaza cu aroganta.
Gusti bus
Gusti bus2 ani în urmă
Foarte tare, masini pe alese dupa buzunarul aproape al fiecaruia😁
Dragos Dumitrescu
Dragos Dumitrescu2 ani în urmă
Venit in service pentru reparatie pe asigurare insa am ramas cu un gust amar.
Clientul din fata mea (venit printr-o recomandare ceva) cu o dauna asemanatoare a fost servit prompt, piesele comandate, poze facute, etc, urmand a fi sunat cand vor veni toate piesele pentru montaj.
In cazul meu pentru o dauna asemanatoare am fost programat peste o luna la reconstantare, iar dupa o luna, cand am revenit, reactia consilierului a fost: Ne pare rau, reveniti peste inca o luna si ceva sau mergeti in alta parte.
Concluziile le trage singur fiecare.
Ovidiu C
Ovidiu C3 ani în urmă
Review-ul meu se referă la service-ul Smart.

Personalul e amabil și de ajutor.
Din păcate, eclipsat de faptul că am descoperit filtrul aftermarket, pus la ultima revizie. Dacă nici în reprezentanță nu pot avea încredere...

Acum stau să mă întreb de câte ori mi s-a făcut figura asta fără să fiu întrebat. Dacă mi se pune și alt ulei? Nu am cum să știu, mai ales că nu ai cum să vezi mașina (cum de fapt sunt obligați de lege). Camerele alea video sunt o glumă proastă, nu ai ce să vezi acolo.

Sunt extrem de dezamăgit de un service în care aveam încredere și al cărui client fidel am fost.
Mugur Popescu
Mugur Popescu2 ani în urmă
Bad service, dirty and the list can continue. Ca și răspuns la ce ați reușit să insinuați, că nu aș fi fost clientul dumnevoastră și că nu am fost la locație..

In data de 31.01.2022 ora 13.00, am intrat în showroom, pe o ușă laterală, printre niște panouri de rigips, pe post de culoar de intrare, pe jos fiind mai murdar ceva decât pe un șantier (toată mizeria de pe picioare, prin showroom și ulterior la mine in mașină). Doream să achiziționez adblue pentru autoturismul meu, un Mercedes-Benz E220 Coupe 2017, și să efectuez o constatare pe o poliță Casco în vederea reparație autoturismului la dumnevoastră. După ce am așteptat aproximativ 12 minute fara că cineva să mă întrebe măcar ce caut pe acolo, recepția fiind goală (vezi foto de mai jos de la data cu pricina), un domn amabil a binevoit să mă întrebe dacă am nevoie de ajutor. I-am explicat că doresc să achiziționez adblue și că sunt programat la o constatare. M a rugat să aștept să o cheme pe domnișoara de la recepție, care după încă 5 minute a venit foarte plictisită și m a întrebat ce problemă am. I-am explicat că eu nu am nicio problemă, dar se pare că Autoklass Pipera are in raport de felul în care își tratează clienții... Foarte deranjată m a îndrumat către departamentul de tinichigerie (fiind probabil vina mea că ea nu era acolo când am ajuns eu, și faptul că nu știam unde sa mă duc după ce tocmai intrasem pe singura intrare, cea improvizată cu panouri de rigips). Acolo am fost primit de către un alt domn care a început prin a mă avertiza că dacă nu repar mașina în service acolo el nu îmi face nicio constatare (din nou era vina mea că pe site scria că e punct de constatare al respectivului asigurător, fără a fi specificat că există obligația de a repara autoturismul în același loc cu constatarea). I-am explicat că ar fi in ordine să repar mașina acolo (având 30.000km am zis sa rămână în reprezentanță) dar că aș dori să cumpăr adblue până la momentul in care o voi aduce la service. A început să râdă amuzat că sunt al 5 lea client in ziua respectivă care întreabă de adblue și că ar trebui pus un anunț "Nu avem Adblue". Mi-a comunicat că nu se eliberează pe loc constatarea și că durează, (nu se știe cât) și că mă sună el sa vin să semnez nota de constatare, și după să stabilim o programare dar că nu am șanse până la finalul lunii februarie. Dumnevoastră în locul meu cam ce recenzie v-ați fi acordat?
Total Contabilitate
Total Contabilitate2 ani în urmă
Am cumpărat o super mașină de la ei. Recomand pe partea de vânzări. Pe partea de service aștept de 6 luni rezolvarea unei probleme care e pe garanție. Este incredibil. Mi-am pierdut încrederea.
Ovidiu damian
Ovidiu damian2 ani în urmă
Vizita la Autoklass Market a fost o surpriză plăcută! Consilierul de vânzări ( Cătălin P.) m-a surprins cu solicitudinea si amabilitatea de care a dat dovadă! După poveștile auzite despre aroganța și indiferenta cu care esti tratat, am fost surprins de interacțiunea cu personalul!
Din nefericire( motive obiective-pretul!!!) interacțiunea nu s-a finalizat cu achiziționarea unui autoturism!
Dar merita incercat sa vizitati showroom-ul!
Cine stie? Poate veti avea mai mult noroc!
Locații recomandate