AK Market - AutoKlass Market | Voluntari
Șoseaua București Nord 18, Voluntari 077190, România
4.3
404 recenzii
8 comentarii
F4RG+FV Voluntari, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 8–19
Marți: 8–19
Mirecuri: 8–19
Joi: 8–19
Vineri: 8–19
Sâmbătă: 9–16
Duminică: Închis
Marți: 8–19
Mirecuri: 8–19
Joi: 8–19
Vineri: 8–19
Sâmbătă: 9–16
Duminică: Închis
Clientul din fata mea (venit printr-o recomandare ceva) cu o dauna asemanatoare a fost servit prompt, piesele comandate, poze facute, etc, urmand a fi sunat cand vor veni toate piesele pentru montaj.
In cazul meu pentru o dauna asemanatoare am fost programat peste o luna la reconstantare, iar dupa o luna, cand am revenit, reactia consilierului a fost: Ne pare rau, reveniti peste inca o luna si ceva sau mergeti in alta parte.
Concluziile le trage singur fiecare.
Personalul e amabil și de ajutor.
Din păcate, eclipsat de faptul că am descoperit filtrul aftermarket, pus la ultima revizie. Dacă nici în reprezentanță nu pot avea încredere...
Acum stau să mă întreb de câte ori mi s-a făcut figura asta fără să fiu întrebat. Dacă mi se pune și alt ulei? Nu am cum să știu, mai ales că nu ai cum să vezi mașina (cum de fapt sunt obligați de lege). Camerele alea video sunt o glumă proastă, nu ai ce să vezi acolo.
Sunt extrem de dezamăgit de un service în care aveam încredere și al cărui client fidel am fost.
In data de 31.01.2022 ora 13.00, am intrat în showroom, pe o ușă laterală, printre niște panouri de rigips, pe post de culoar de intrare, pe jos fiind mai murdar ceva decât pe un șantier (toată mizeria de pe picioare, prin showroom și ulterior la mine in mașină). Doream să achiziționez adblue pentru autoturismul meu, un Mercedes-Benz E220 Coupe 2017, și să efectuez o constatare pe o poliță Casco în vederea reparație autoturismului la dumnevoastră. După ce am așteptat aproximativ 12 minute fara că cineva să mă întrebe măcar ce caut pe acolo, recepția fiind goală (vezi foto de mai jos de la data cu pricina), un domn amabil a binevoit să mă întrebe dacă am nevoie de ajutor. I-am explicat că doresc să achiziționez adblue și că sunt programat la o constatare. M a rugat să aștept să o cheme pe domnișoara de la recepție, care după încă 5 minute a venit foarte plictisită și m a întrebat ce problemă am. I-am explicat că eu nu am nicio problemă, dar se pare că Autoklass Pipera are in raport de felul în care își tratează clienții... Foarte deranjată m a îndrumat către departamentul de tinichigerie (fiind probabil vina mea că ea nu era acolo când am ajuns eu, și faptul că nu știam unde sa mă duc după ce tocmai intrasem pe singura intrare, cea improvizată cu panouri de rigips). Acolo am fost primit de către un alt domn care a început prin a mă avertiza că dacă nu repar mașina în service acolo el nu îmi face nicio constatare (din nou era vina mea că pe site scria că e punct de constatare al respectivului asigurător, fără a fi specificat că există obligația de a repara autoturismul în același loc cu constatarea). I-am explicat că ar fi in ordine să repar mașina acolo (având 30.000km am zis sa rămână în reprezentanță) dar că aș dori să cumpăr adblue până la momentul in care o voi aduce la service. A început să râdă amuzat că sunt al 5 lea client in ziua respectivă care întreabă de adblue și că ar trebui pus un anunț "Nu avem Adblue". Mi-a comunicat că nu se eliberează pe loc constatarea și că durează, (nu se știe cât) și că mă sună el sa vin să semnez nota de constatare, și după să stabilim o programare dar că nu am șanse până la finalul lunii februarie. Dumnevoastră în locul meu cam ce recenzie v-ați fi acordat?
Din nefericire( motive obiective-pretul!!!) interacțiunea nu s-a finalizat cu achiziționarea unui autoturism!
Dar merita incercat sa vizitati showroom-ul!
Cine stie? Poate veti avea mai mult noroc!