/Bucuresti/Florarie

Magnolia

Calea Dorobanți 54, București 010555, România

Magnolia
Florarie
4.4
76 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
F32X+2P București, România
+40 741 014 554
magnolia.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–20
Marți: 8–20
Mirecuri: 8–20
Joi: 8–20
Vineri: 8–20
Sâmbătă: 10–18
Duminică: 10–18
Scrie o recenzie
Mihaela Jarpalau
Mihaela Jarpalau2 ani în urmă
Buchetul a fost superb, flori proaspete, servicii impecabile!
Multumesc!
Geani Alexa
Geani Alexa2 ani în urmă
Chiar imi pare rau sa dau 1 stea avand in vedere ca floraria e cunoscuta si aparent apreciata si i se face publicitate pana si in toaletele din mall.. dar am avut o experienta neplacuta. Am comandat o planta pt ziua de nastere a mamei, am specificat intervalul de timp pt livrare, livrare care nu s-a facut desi eu primisem mail de confirmare. Ciudat, nu? Dupa 3 telefoane in call center au reușit pana la urma sa soluționeze problema dar surpriza n-a mai fost pt ca planta s-a livrat a2a zi. Livratorul sustine ca mama nu a raspuns, in conditiile in care eu am lasat 2 nr. de tel si pe al meu. Mama n-a fost sunata oricum, nici macar eu ca sa-mi comunice ca n-ar fi de gasit, daca.. prin absurd.. chiar ar fi sunat-o. Cel mai tare mi-a displacut ca dupa ce am sunat in call center sa intreb daca livrarea a fost făcută sau nu, mi s-a confirmat ca a fost facuta. Zic ok, super, m-am linistit. Imediat dupa sesizare si primesc mailul de confirmare... cu livrarea efectuata.( Ei, cand vorbesc cu mama, ea habar n-are de flori). Citez : am vb cu colegii mei si mi-au transmis ca livrarea a fost facuta. Cu care colegi? Cum sa fie facuta daca ea.. fizic.. n-a fost? Deci.. penibil. Din call center mi s-a spus o poveste, ca s-au incurcat datele in sistem, ca nu s-a vazut comanda, si cu scuzele de rigoare etc. Livratorul alta poveste, ca a sunat-o pe mama si ea nu ar fi raspuns. Si chiar daca nu ar fi raspuns macar puteam fi anuntata ca nu a raspuns si gaseam o soluție. Si daca nu a raspuns omul, hai sa ne prefacem ca a raspuns si ca i-am livrat floarea. In loc sa recunoasca faptul ca o mai dau si ei in bara din cand in cand si mai ruineaza cate o surpriza pt cineva. In fine, macar mama a apreciat cadoul chiar si intarziat. Ca eu nu am apreciat nimic din situatia asta si chiar m-am si enervat. Dar mi-a trecut la gandul ca nu o sa mai apelez la serviciile dvs. O zi frumoasa ca o floare!
Constantin Traistaru
Constantin Traistaru4 ani în urmă
Încă o experiență super plăcută din partea Florăriei Magnolia. Am făcut o comandă online pentru ziua de Valentine's Day, cu rugămintea în comentariu la check out, comanda sa fie livrată până în ora 09:00 (persoana respectivă pleca de la adresă după acea oră). Am plasat comanda cu 3 zile înainte dar anticipând ca va fi o zi foarte aglomerată pentru Ei, am sunat cu o seară înainte pe la ora 19:00 (știu, nu era cea mai indicată ora, atunci mi-am adus aminte): o domnișoară a răspuns foarte politicos și drăguț, și răspunzându-mi la întrebare mi-a confirmat că într-adevăr rugămintea mea pentru livrare până în ora 09:00 apare în plasarea comenzii, dar Ei nu cred că vor reuși livrarea la ora specificata, având în vedere volumul mare de comenzi. M-a asigurat că va trimite mesajul mai departe și că vor încerca să livreze comanda în timp. (Mi-am spus în gândul meu "e clar")...
Astăzi am primit confirmarea ca livrarea a fost făcută la 08:10. Din nou am avut o experiență super plăcută, iar calitatea florilor și produselor le consider la un nivel premium raportat la preț. Recomand cu drag și voi reveni pe viitor și cu alte comenzi.
Riovil LPG
Riovil LPG5 ani în urmă
Personal ireproșabil, atenție la detalii și orientare către client, flori și plante foarte diverse și frumos prezentate, magazin de vis! Recomand cu toată inima!
Andreea Anton
Andreea Anton5 ani în urmă
Servicii de o calitate execrabila! Am făcut comanda online pentru livrarea unui buchet de flori de 8 Martie cu 5 zile înainte. Intervalul de livrare ar fi trebuit să fie 8-17. La ora 21.00 nu ajunsese nici un buchet de flori. Am sunat la 21.35 să anulez comanda și sper ca returnarea sumei achitate să se facă integral și cu promptitudine așa cum mi s-a garantat la telefon de către angajata de la call center. Dezamăgirea a fost foarte mare. Îmi pare rău că am ales această florărie. Cu siguranță nu as mai apela la serviciile lor. Singura scuză pe care au avut-o a fost ca sunt foarte aglomerati. Atunci limitațiva la un număr de comenzi pe care să le puteți onora!!!
Zen Art Studio by Ruxandra Vinteanu
Zen Art Studio by Ruxandra Vinteanu2 ani în urmă
Prima și ultima data când comand online ceva din acest magazin primesc doua facturi una din florăria unde mi sa făcut și aranjamentul și una de la București diferența este de 80 de lei. Când am întrebat de ce este diferența aceasta mi sa spus ca asta e prețul online. Va mulțumesc dar este ultima data când apelez la serviciile magnolia.ro. Măcar anunțați ca florile comandate online sunt mai scumpe cu 80 de lei ca asa mergeam direct în florărie.
Cristina Cri
Cristina Cri2 ani în urmă
Amabilitate, profesionalism şi plante / flori de calitate. Cel puțin orhidee de aici voi mai cumpăra pe viitor.
Maruan Mansour
Maruan Mansour2 ani în urmă
Nu recomand, am comandat online un buchet de 220 de lei cu lalele si frezii si este total diferit fata de poza de pe site . Nu are nicio treaba, sunt 10 lalele ofilite si niste verdeata mancata de omizi.Arata ca un buchet de maxim 60 de lei. Lipsa de profesionalism!
Locații recomandate