Q-Dent
Bulevardul Ion Mihalache 329, București 011186, România
4.9
117 recenzii
8 comentarii
F394+W5 București, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 9–20
Marți: 9–20
Mirecuri: 9–20
Joi: 9–20
Vineri: 9–20
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Marți: 9–20
Mirecuri: 9–20
Joi: 9–20
Vineri: 9–20
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
In ianuarie 2018 am ajuns aici, la sugestia unei prietene, aici am avut parte de cel mai bun tratament, cea mai profi interventie, iar domnisoara doctora mi-a dat sugestii si indicatii, de atunci nu am mai avut probleme cu dinții, dar vin cu drag la fiecare 6 luni pentru un control de rutina.
PRO: profesionalism, preturi foarte bune.
Nu am gasit nimic CONTRA
P. S. Daca esti cuminte, la final poti pleca si cu o carte de la receptie ceea ce mi s-a parut o idee minunata.
Doar asa iesi din Cabinetul Q-DENT.
Tin sa mentionez ca sunt pacient Q-DENT de 2 ani, iar in tot acest timp, calitatea serviciilor, seriozitatea, recomandarile care iti sunt facute si explicatiile care vin pe parcursul interventiilor, este pachetul complet cu care Q-DENT isi serveste pacientii.
Dr. Domnita Turcanu este un stomatolog care isi iubeste profesia, iar daca ai probleme dentare, programeaza-te pentru un consult si sunt sigur ca va gasi cea mai buna solutie pentru tine.
Recomand cu toata caldura!
Cristi Voicu
Pe tot parcursul detartrajului a trebuit sa o ascult pe INNA, The Motans si pe doamna stomatolog care mi-a fredonat in ureche melodiile ei preferate.
Faptul ca cineva mi-a cantat in ureche si nici macar nu folosea o pereche de ochelari in timpul detartrajului ma indeamna sa cred ca nu este cel mai profesionist cabinet stomatologic.
Cu toate acestea a nota de plata a fost pe masura unui cabinet de top.
Nu recomand.
Stimată Doamnă Doctor, să abordăm problemele cu calm:
1. Cabinetul pe care-l dețineți este curat, luminos și plăcut;
2. Lăsați impresia că știți tot și sunteți foarte binevoitoare atît timp cât pacientul este de acord în totalitate cu dvs; în caz contrar, pacientul nu este cooperant;
3. Când ați îmbrățișat profesia de medic stomatolog, nu ați știut că există și pacienți cu probleme de reflux, de vomă, cum spuneți dvs?
4. V-am sunat, este adevărat, la rugămintea mamei mele, o doamnă respectabilă, în varstă de 79 de ani; lucrarea pe care a facut-o la dvs a fost lipită PROVIZORIU .... și ați promis că, în timp, în momentul în care se va desprinde, să vină la cabinet. Eu am avertizat-o că nu o veți primi, dar mama a crezut cu sfințenie cuvintele dvs dacă pot să spun "1000/100" ... și am sunat. Ințial pe numărul dvs personal de telefon, nu ați răspuns; am insistat și am sunat la cabinet. Asistenta mi-a spus că sunteți foarte ocupată și puteți s-o vedeți peste 2 săptămâni ... și a fost nevoită să bată din cabinet în cabinet ca să găsească pe cineva care să-i lipescă lucrarea. A fost etic doamnă doctor? A fost corect comportamentul dvs? Nu emit judecăți de valoare, doar experiența trăită în cabinetul dvs .
Vă doresc tot binele din lume.