/Timis/Dealer auto

Automobile Bavaria

Calea Lugojului 74, Ghiroda 307200, România

Automobile Bavaria
Dealer auto
4.4
401 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
Q7FV+94 Ghiroda, România
+40 256 228 881
bmw-timisoara.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–18
Marți: 8–18
Mirecuri: 8–18
Joi: 8–18
Vineri: 8–18
Sâmbătă: 9–13
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Daci Daci
Daci Daci2 ani în urmă
Ok. Service ireproșabil. Personalul amabil și dedicat spre satisfacerea clienților.
D C
D C2 ani în urmă
Plătești mai mult dar totul e cum trebuie sa fie.
Cosmin Cosmin
Cosmin Cosmin2 ani în urmă
Profesionalismul este un termen necunoscut pentru ei(partea de service).
Sa va povestesc pe scurt experienta mea horror cu acest service care se vrea premium(doar preturile sunt).
In martie duc masina revizie, filtre si ulei, cand iau masina surpriza sub filtru de ulei plin de ulei negru scurs, le spun, nu recunos, fac reclamatie recunosc si imi curata in mare zona(am crezut ca e o exceptie, cine nu munceste nu greseste).
Acum 3 saptamani ma duc cu masina pentru schimb parbriz, inlocuit bumper negru si vopsit deflector aer, duc masina luni o iau abia vineri(timp estimat de ei 2 zile), cand ma duc observ elementul vopsit in batjocura(a se vedea poze) plus restul de probleme, plastice rupte, stergator destrans si elementele puse la misto, neprinse in cleme si chiar cleme pe dinafara.(am luat asa masina avand concediul programat, urmand sa ma intorc ptr remediere).
Ma intorc dupa doua saptamani si din nou surpriza plasticul rupt(incercuit in poza) a fost comandat gresit, duc masina marti, o iau vineri cand ma duc vineri dupa ea elementul negru a fost retusat(vopsit in locurile cu probleme) cu el pe masina, de aici parbriz nou gazat, faruri gazate….
Nu recomand nimanui aceasta “reprezentanta” inafara de baietii de la vanzari care sunt foarte profii Adrian si Ciprian si dl Ekkehard Kraemer, cel din urma incercand sa ma ajute cat a putut, dar nu are cu cine… restul echipei ma refer la departamentul de service au o atitudine aroganta se simt deranjati cand le reprosezi ca ai venit la ei nu la Dorel in coltul strazii, in special Dl Flavius a dat dovada de o nesimtire grava cand l-am rugat sa comande plasticele rupte mi-a urat “drum bun”.
Reclamatii am facut, toata lumea iti spune ca te intelege, ma intelegeti si atat, pe banii si timpul meu pierdut, dar de fiecare data am fost sa se repare una si am plecat cu altceva stricat….

Update dupa raspunsul clasic copy-paste, lipsit total din nou de profesionalism, degeaba imi ziceti sa fac sesizare la contact@... am 6 mailuri si doar ma intelegi, ma chemati sa rezolvati, rezolvati 1 stricati 2... nu mai calc pe la rusinea asta de service, oameni certati cu bunul simt, pe langa amatorismul grav de care dati dovada.
Nu mai am nevoie de probleme suplimentare!
Andrei Armasu
Andrei Armasu2 ani în urmă
Fugiti cat puteti de aceasta adunatura de Hoti, mai exact dupa o revizie la ei tmp de asteptare 5 ore, bineinteles ca nu am stat acolo 5 ore avand incredere in ei, constat acum la aproape 2 luni ca mi-au inlocuit un senzor original cu unul after market, ATENTIE detin masina de noua, iar senzorul a fost schimbat de mine la Service Team Bmw in Bucuresti, am asistat la schimbarea lui, fiind pus original, acum la o alta vizita in service pe eroare filtru de particule am descoperit surpriza.
Bineinteles ca ei nu recunosc asta, si te trateaza ca pe ultimul nimic, doar cand le dai bani multi e bine.
VA DOREC FALIMENTUL, HOTILOR!
Daniel Goian
Daniel Goian2 ani în urmă
Dezamagit, pe partea de service sunt zero barat. Lipsa de profesionalism sau lipsa de interes. Nu am avut o experienta deloc placuta. Din cauza lor o sa imi vând mașina și prefer sa ma reorientez către un brand care își dau interesul pentru problemele clienților nu doar sa vândă. Plus ca nu scot o gramada de bani de fiecare data și pentru ce ? Ca imi lucrează mai bine Dorel de la un service no name.
Flavius Rotariu
Flavius Rotariu2 ani în urmă
Neprofesionisti, stiu doar mesajul clasic ne pare rau, pai de parut rau imi e plin podul, angajati neprofesionisti, fara simtul raspunderii, am predat masina intreaga neatinsa, o iau de la ei zgariata si infundata aripa fata, nu recunosc zic ca nu e de la ei, la preluare nu au facut poze, eu avand in telefon poze in telefon cu masina din ziua precednta nelovita, Sunt niste angati fara pic de respect fata de clienti NU RECOMAND NIMANUI SA LE TREAGA PRAGUL ACESTOR ANGAJATI CU AERE DE BURICUL PAMANTULUI
Rulerss
Rulerss3 ani în urmă
am facut un test la e46 si s-a constatat defecte in jur de 5300 lei. dupa ce am reparat la ei aceste defecte, mi-au mai cerut inca 1500 lei, fiindca s-a mai gasit inca un defect la furtunurile de aer. mi se pare neatentie, pentru un service oficial. de asemenea am gasit sub scaun un celofan de pachet de tigari si presul ars cu tigara. la alt model e46 am platit 3600lei doar manopera la schimbul de ulei si suspensiile pe fata. mi se pare cam mult. la alta vizita la acest service mi s-a pus freon doar o bucatica la pretul de 300 lei,dupa care la urmatoarea constatare dupa o luna mi s-a cerut 2400 lei ca sa schimb cordoanele, fiindca au zis ei ca sunt corodate(am mai platit inca 300 lei pentru constatare). am mers la alt service, am pus freon cu 400 lei si clima merge si in ziua de astazi. concluzia finala este ca acesti oameni sunt niste hoti.
Alex Radulescu
Alex Radulescu2 ani în urmă
Oameni și servicii de calitate.
Locații recomandate